resetten...? ik weet niet hoe dat gaat, iets met de menu en play knop tegelijkertijd indrukken maar ik weet niet zeker, dus niet doen voor je zeker weet hoe dat moetquote:Op zondag 4 september 2005 18:38 schreef linebear het volgende:
Help. mijn precious Ipod 'hangt'. Ik zie alleen dat hij huidig nummer aangeeft, maar er komt geen muziek uit. Hij gaat ook niet uit, staat nu al zeker een uur aanGebeurt echt niks.
Zelfs niet te zien in Itunes...... wat kan ik er mee doen !??
Help me !!!!
Maar ik wou alleen een vraag stellenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:02 schreef super-muffin het volgende:
Nee hij word opgehaalt.
jeetje, en ik heb geeneens n ipodquote:Op zondag 4 september 2005 19:07 schreef linebear het volgende:
my precious is weer tot leven gewekt. Inderdaad menu en play knopoh gelukkig maar
ik had toen echt geen moeite met de shuffle. jezus wat ging dat makkelijk zeg, installeren, shuffle in de pc doen, ik zette handmatig wat muziek erop, klaar. ik heb hem ook niet eerst opgeladen trouwens, wel een tijdje laten zitten toen ik eenmaal klaar was.quote:Op zondag 4 september 2005 22:03 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
HELP HELP! !!
kep dus net zo een ipod shuffle gekocht he,
dus, ik software instaleren enzo, shuffle in de USB gestoken.
Nu erkent Itunes m niet en ipod updater geeft een error, ik kan er dus gewoon niets mee omdat die luie teringlijers van apple zo lui zijn om een gebruiksvriendelijke ipod software voor de PC te ontwikkelen. geen idee wat ik moet doen,
het zal toch niet zo zijn dat ik eerst 4 uur moet wachten totdat dat ding is opgeladen voordat ik aan het werk kan?
wat is je OS?quote:Op zondag 4 september 2005 22:03 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
HELP HELP! !!
kep dus net zo een ipod shuffle gekocht he,
dus, ik software instaleren enzo, shuffle in de USB gestoken.
Nu erkent Itunes m niet en ipod updater geeft een error, ik kan er dus gewoon niets mee omdat die luie teringlijers van apple zo lui zijn om een gebruiksvriendelijke ipod software voor de PC te ontwikkelen. geen idee wat ik moet doen,
het zal toch niet zo zijn dat ik eerst 4 uur moet wachten totdat dat ding is opgeladen voordat ik aan het werk kan?
Dat komt toch echt omdat Windows ME geen universele drivers voor mass storage devices aan boord heeft.quote:Op maandag 5 september 2005 13:38 schreef piet_pelle het volgende:
Dat hadden ze er wel wat duidelijker op kunnen zetten, dit is echt het aller eerste apparaat/software wat niet werkt op mijn windows.
Och ja, de allereerste iPod werkte alleen op de Macquote:Op maandag 5 september 2005 13:38 schreef piet_pelle het volgende:
Podver, heb dus eindelijk ook een Ipod gekocht met het oog op de gebruiksvriendelijkheid en de hoge opslagcapaciteit van het apparaatje.
Blijkt ie niet te werken met Windows ME. Alleen 2000 sp4 en xp sp2. Nu moet ik dus een nieuwe windows zien te krijgen voor ik wat aand e Ipod heb.
Dat hadden ze er wel wat duidelijker op kunnen zetten, dit is echt het aller eerste apparaat/software wat niet werkt op mijn windows.
nee preciesquote:Op maandag 5 september 2005 14:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Windows ME, omg dat wil je voor nog geen miljoen jaar op je Pc hebben![]()
Ik sta in computer winkel.quote:
had je wel wat aan de linkjes van nietz?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:46 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik sta in computer winkel.
* Wat zit erop?
Verkoper: Windows
*Ja dan is het goed.
Wist ik veel van mass device storage huppelde pup en dat er toch nog een product van Apple uit zou komen wat ook echt de moeite waard is om te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |