abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 september 2005 @ 22:38:43 #251
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_30243253
Wat dacht je van sleur en pleur.
Ik ga naar huis.
pi_30243311
bedankt !

-edit- Toch nog een vraag! Bestaat er iets zodat je sommige nummers kan uitsluiten van de shuffle maar dat je ze wel gewoon luisteren als je erop klikt op albums/nummers ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_30265052
Help. mijn precious Ipod 'hangt'. Ik zie alleen dat hij huidig nummer aangeeft, maar er komt geen muziek uit. Hij gaat ook niet uit, staat nu al zeker een uur aan Gebeurt echt niks.
Zelfs niet te zien in Itunes...... wat kan ik er mee doen !??

Help me !!!!
pi_30265100
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:38 schreef linebear het volgende:
Help. mijn precious Ipod 'hangt'. Ik zie alleen dat hij huidig nummer aangeeft, maar er komt geen muziek uit. Hij gaat ook niet uit, staat nu al zeker een uur aan Gebeurt echt niks.
Zelfs niet te zien in Itunes...... wat kan ik er mee doen !??

Help me !!!!
resetten...? ik weet niet hoe dat gaat, iets met de menu en play knop tegelijkertijd indrukken maar ik weet niet zeker, dus niet doen voor je zeker weet hoe dat moet (voordat ik aansprakelijk gesteld word voor een gesloopte ipod zo )
Tap tap tap
pi_30265930
my precious is weer tot leven gewekt. Inderdaad menu en play knop oh gelukkig maar
pi_30271498
HELP HELP! !!

kep dus net zo een ipod shuffle gekocht he,

dus, ik software instaleren enzo, shuffle in de USB gestoken.

Nu erkent Itunes m niet en ipod updater geeft een error, ik kan er dus gewoon niets mee omdat die luie teringlijers van apple zo lui zijn om een gebruiksvriendelijke ipod software voor de PC te ontwikkelen. geen idee wat ik moet doen,

het zal toch niet zo zijn dat ik eerst 4 uur moet wachten totdat dat ding is opgeladen voordat ik aan het werk kan?
pi_30272123
je mag apple geen teringlijers noemen. nu help ik je niet meer
pi_30272556
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:02 schreef super-muffin het volgende:
Nee hij word opgehaalt.
Maar ik wou alleen een vraag stellen
pi_30275210
@ Tonks

geen paniek, morgen ruil im m voor een echte MP3 speler, wat een kutding die ipod, nooit meer
pi_30275782
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:07 schreef linebear het volgende:
my precious is weer tot leven gewekt. Inderdaad menu en play knop oh gelukkig maar
jeetje, en ik heb geeneens n ipod
Tap tap tap
pi_30275865
quote:
Op zondag 4 september 2005 22:03 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
HELP HELP! !!

Nu erkent Itunes m niet en ipod updater geeft een error, ik kan er dus gewoon niets mee omdat die luie teringlijers van apple zo lui zijn om een gebruiksvriendelijke ipod software voor de PC te ontwikkelen. geen idee wat ik moet doen,

het zal toch niet zo zijn dat ik eerst 4 uur moet wachten totdat dat ding is opgeladen voordat ik aan het werk kan?
ik had toen echt geen moeite met de shuffle. jezus wat ging dat makkelijk zeg, installeren, shuffle in de pc doen, ik zette handmatig wat muziek erop, klaar. ik heb hem ook niet eerst opgeladen trouwens, wel een tijdje laten zitten toen ik eenmaal klaar was.
maargoed, pas als ik zelf n ipod heb en er misschien problemen mee ga krijgen kan ik er pas een goed oordeel over vellen

Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik toen ipod updater heb gedaan gewoon die usb stick erin gepropt en klaar is klara
Tap tap tap
pi_30280231
quote:
Op zondag 4 september 2005 22:03 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
HELP HELP! !!

wat is je OS?
pi_30280574
Kan je de firmware van de ipod mini zo aanpassen dat hij als een ipod shuffle of iets dergelijks gaat werken? Mijn schermpje is kapot en ik moet nu elke dag een play list erin gooien om iets af te kunnen spelen.

Het zou wat makkelijker zijn als hij ging afspelen (eeste playlist) met bijv. de ronde knop in het midden van dat wheel en als ik er nog een keer op druk de voglende playlist. En dan next song met naar rechts drukken op dat wheel...

Bestaat dat?
  Redactie Games maandag 5 september 2005 @ 10:36:08 #264
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_30282073
Nieuwe iPod mini met kleurenscherm en flashgeheugen
http://www.tweakers.net/nieuws/38803
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_30282934
Zijn allemaal nog geruchten
pi_30282978
Zelfs ik mag me nu de eigenaar noemen van een echte iPod Mini .
pi_30283224
Tof
pi_30283396
Zou mooi zijn
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_30286574
Podver, heb dus eindelijk ook een Ipod gekocht met het oog op de gebruiksvriendelijkheid en de hoge opslagcapaciteit van het apparaatje.
Blijkt ie niet te werken met Windows ME. Alleen 2000 sp4 en xp sp2. Nu moet ik dus een nieuwe windows zien te krijgen voor ik wat aand e Ipod heb.

Dat hadden ze er wel wat duidelijker op kunnen zetten, dit is echt het aller eerste apparaat/software wat niet werkt op mijn windows.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  maandag 5 september 2005 @ 13:49:19 #270
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_30286799
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:38 schreef piet_pelle het volgende:
Dat hadden ze er wel wat duidelijker op kunnen zetten, dit is echt het aller eerste apparaat/software wat niet werkt op mijn windows.
Dat komt toch echt omdat Windows ME geen universele drivers voor mass storage devices aan boord heeft.

Voor de rest is Google je vriend hoor.

http://win98.drivers.w.interia.pl/ipod.html
http://www.geocities.com/mmcfly8888/
Ik ga naar huis.
  Redactie Games maandag 5 september 2005 @ 14:21:01 #271
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_30287596
Windows ME, omg dat wil je voor nog geen miljoen jaar op je Pc hebben
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_30287605
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:38 schreef piet_pelle het volgende:
Podver, heb dus eindelijk ook een Ipod gekocht met het oog op de gebruiksvriendelijkheid en de hoge opslagcapaciteit van het apparaatje.
Blijkt ie niet te werken met Windows ME. Alleen 2000 sp4 en xp sp2. Nu moet ik dus een nieuwe windows zien te krijgen voor ik wat aand e Ipod heb.

Och ja, de allereerste iPod werkte alleen op de Mac
pi_30287617
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Windows ME, omg dat wil je voor nog geen miljoen jaar op je Pc hebben
nee precies
pi_30307779
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:21 schreef tonks het volgende:

[..]

nee precies
Ik sta in computer winkel.
* Wat zit erop?
Verkoper: Windows
*Ja dan is het goed.

Wist ik veel van mass device storage huppelde pup en dat er toch nog een product van Apple uit zou komen wat ook echt de moeite waard is om te kopen.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_30310192
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:46 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Ik sta in computer winkel.
* Wat zit erop?
Verkoper: Windows
*Ja dan is het goed.

Wist ik veel van mass device storage huppelde pup en dat er toch nog een product van Apple uit zou komen wat ook echt de moeite waard is om te kopen.
had je wel wat aan de linkjes van nietz?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')