abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38965435
Het leeft nog steeds
Graag op anoniem
pi_38965473
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 17:53 schreef Hbjr het volgende:
stoel bijna op iemands hoofd gegooid.. was achteraf blij dat ie mis was. Reden hiervoor was dat ik een gesprek had met een docent waarbij een gedeelte van mijn prive leven in voor kwam. Lekker vaag.. geen zin om te vertellen wat het inhoud. Toen vond een jongen het geinig om met een touwtje om me nek te binden. Stond op en gooide een stoel uit woede :|
Laat me raden, je bent een gothic en je hebt geprobeerd zelfmoord te plegen door middel van een touw om je nek? .
pi_38966018
nope, geen emo.. geen gothic.. geen skater... geen rocker.. geen rapper.. ben gewoon mezelf =)
"I don't know quotes" -Quoteless
pi_38966116
quote:
Op zondag 18 juni 2006 11:45 schreef Hbjr het volgende:
ben gewoon mezelf =)
Jaja, gothic dus .
  zondag 18 juni 2006 @ 11:55:43 #180
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_38966250
quote:
Op zondag 18 juni 2006 11:18 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Laat me raden, je bent een gothic en je hebt geprobeerd zelfmoord te plegen door middel van een touw om je nek? .
correctie: het was een gothic die probeerde zelfmoord te plegen door een touwtje om de nek van die andere vent/dame te doen
niet meer
pi_38976144
nope, nooit gothic geweest... heb er altijd een hekel aan gehad
"I don't know quotes" -Quoteless
pi_38978050
Hmmmm. Krijtje in koffie van leraar gedaan, boterhammenworst in een kluisje van een andder en dansen op tafels
pi_38991341
Aardig wat dingetjes geflikt @ VWO.
-Veel geBBQd @ zo'n plasticvorm apparaat. Vaak de hele klas vergeven van de verbrande rubber lucht of chemisch goedje.
-Soort van adapters op bij techniek was het geloof ik op 48V gezet ipv 3V en vervolgens iedereen ze eigen werkstuk ermee slopen (klas was die dag een beetje tegen me gekeerd dus vandaar).
-Gaskraan bij scheikunde opengedraait toen een paar irritante gasten erbij stonden die vervolgens flink straf hebben gehad
-Vuurwerk in school (was samen met iemand anders dan wel)
-Netsend geblaat
-Stekker van computer omgewisseld dus ze zaten elkaar computer te besturen
-Elk jaar precies 1 grote ruzie met een willekeurig persoon gehad (bijna geschorst)
-Een keer door wat misverstanden en door een hatelijke grap van iemand anders nazi van de school geworden (en diezelfde persoon heeft vervoglens ook nog een neger op lopen hitsen zodat hij tegen mij ging lopen vechten, overigens had ik die neger van de trap afgeduwd maar daarvoor vanzelfsprekend geen straf voor gekregen omdat die ene jongen alles had veroorzaakt).
-Propjes @ bord schieten
-PW's verbeterd tijdens het klasikaal nakijken
-Een keer eruit gestuurt omdat ik me HW niet af had en zou moeten nablijven wegens nog wat HW niet af incidentjes->Was er niet mee eens en bleef niet na->Strengste kutleraar had mij daar opgeroepen omdat ik dus niet was nagebleven en heb gezegd dat hij het lekker kon vergeten (andere leerlingen van ja dat kun je niet maken... ik van ja hij kan me toch moeilijk in die nablijf klas gooien als ik nie ga).
-Een keer zat ik lekker filmpjes op me PDA te kijken en spelletjes te spelen... komt de gristelijke bio docent en wil hem afpakken. Heb gezegd dat ik dat GODVERDOMME niet doe want het is van mij. Nooit wat van gehoord verder.
-Muur van noodklaslokaal ingebeukt
-Naar huis gesneaked toen ik voor de hele school een beetje moest gaan lopen zingen (ja daag kga dus egt niet voor lul lopen staan terwijl aardig wat mensen wisten hoe erg ik het haat)
-WC overstroomt
-Leraar stoel nat maken/onder krijten etc.
-Krijtje in leraars koffie
-Vensterbanktegels uit het raam gesmeten
-Met stoelen gesmeten naar een leraar en andere personen uit de klas toen ik boos was
-Iemand met zijn hoofd bijna ruit ingeslagen omdat hij me pet afpakte

Zijn nog wat dignen maar kan er ff nie opkomen.

Op me huidige school own ik de leraren haha
Ik doe weer is gene flikker (stof is mij bijna allemaal tog al bekend) loopt leraar te zeiken je moet het af hebben blabla anders dit en dat. Volgende dag tekend hij alles af en zegt van nou is gaan werken he... tuurlijk
MBO ICT dus zegt genoeg...
pi_39005209
quote:
Op maandag 19 juni 2006 01:56 schreef XoReP het volgende:
-Veel geBBQd @ zo'n plasticvorm apparaat. Vaak de hele klas vergeven van de verbrande rubber lucht of chemisch goedje.
-Soort van adapters op bij techniek was het geloof ik op 48V gezet ipv 3V en vervolgens iedereen ze eigen werkstuk ermee slopen (klas was die dag een beetje tegen me gekeerd dus vandaar).
-Gaskraan bij scheikunde opengedraait toen een paar irritante gasten erbij stonden die vervolgens flink straf hebben gehad
-Netsend geblaat
-Elk jaar precies 1 grote ruzie met een willekeurig persoon gehad (bijna geschorst)
-Een keer door wat misverstanden en door een hatelijke grap van iemand anders nazi van de school geworden (en diezelfde persoon heeft vervoglens ook nog een neger op lopen hitsen zodat hij tegen mij ging lopen vechten, overigens had ik die neger van de trap afgeduwd maar daarvoor vanzelfsprekend geen straf voor gekregen omdat die ene jongen alles had veroorzaakt).
-Propjes @ bord schieten
-Een keer eruit gestuurt omdat ik me HW niet af had en zou moeten nablijven wegens nog wat HW niet af incidentjes->Was er niet mee eens en bleef niet na->Strengste kutleraar had mij daar opgeroepen omdat ik dus niet was nagebleven en heb gezegd dat hij het lekker kon vergeten (andere leerlingen van ja dat kun je niet maken... ik van ja hij kan me toch moeilijk in die nablijf klas gooien als ik nie ga).
-Een keer zat ik lekker filmpjes op me PDA te kijken en spelletjes te spelen... komt de gristelijke bio docent en wil hem afpakken. Heb gezegd dat ik dat GODVERDOMME niet doe want het is van mij. Nooit wat van gehoord verder.
-Naar huis gesneaked toen ik voor de hele school een beetje moest gaan lopen zingen (ja daag kga dus egt niet voor lul lopen staan terwijl aardig wat mensen wisten hoe erg ik het haat)
-WC overstroomt
-Met stoelen gesmeten naar een leraar en andere personen uit de klas toen ik boos was

Ik doe weer is gene flikker (stof is mij bijna allemaal tog al bekend) loopt leraar te zeiken je moet het af hebben blabla anders dit en dat. Volgende dag tekend hij alles af en zegt van nou is gaan werken he... tuurlijk
Komt bij mij een béétje ongeloofwaardig over allemaal..
Sex sells so fuck u all.
pi_39006067
quote:

VWO en daarna MBO ICT?
Graag op anoniem
  maandag 19 juni 2006 @ 17:02:55 #186
146790 Veletta
Warning! Dangerous PDD patiënt
pi_39006809
quote:
-Netsend geblaat
-Propjes @ bord schieten
-WC overstroomt

Ben je nu ook trots op jezelf?
People who annoy you:
N_GGERS
pi_39007405
quote:
Op maandag 19 juni 2006 16:35 schreef Mainport het volgende:

[..]

VWO en daarna MBO ICT?
Nee, rellen op het VWO terwijl je MBO ICT doet?
  maandag 19 juni 2006 @ 20:51:48 #188
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_39013673
quote:
ongeloofwaardig lulverhaal
Wanneer waar: Wees er maar trots op.
silence can say more than thousand words
pi_39013965
quote:
Op maandag 19 juni 2006 16:35 schreef Mainport het volgende:

[..]

VWO en daarna MBO ICT?
Kan prima
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:39:18 #190
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_39029932
Laatste schoolfeest (iedereen examens gehaald).
Er waren in die discotheek van die schermen waarop je SMSje kwam.
'Iedereen behalve mevr. **** bedankt. De geslaagden.'
Is dus een lerares waar iedereen een hekel aan heeft, kwam ze net binnenlopen, en dat smsje bleef er ook de hele nacht staan.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_39033567
Zulke rare dingen staan er toch niet tussen :S

En ik ben met VWO3->HAVO4 overgangsbewijs naar MBO gegaan (wel nivo 3 begonnen) omdat ik toch al cker wist wat ik later wil gana doen (kdoe het nu al ).

Ik ben normaal heel rustig en laat vele over me heen komen en dat verzamel ik todat iemand echt tever gaat en dan flip ik een beetje
  dinsdag 20 juni 2006 @ 13:52:27 #192
146790 Veletta
Warning! Dangerous PDD patiënt
pi_39034106
Beetje vaak geflipt zeker?
Tip: ga eens langs de GGZ
People who annoy you:
N_GGERS
pi_39042915
quote:
-->heel verhaal<---

Dit is niet leuk, dit is gewoon triest
pi_39046714
Die opleiding is 1 grote puinhoop en verder haal ik gewoon goede cijfers en ja ook voor de non-cheatable toetsen
En het valt allemaal echt wel mee hoor die dingen van mij, het is dat je de situatie erbij allemaal niet weet.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:54:38 #195
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_39046830
Samen met cerror en aanhang uiteraard.

Iets met een Ruit ingegooid
Iets met brand
Iets met knakworsten en vieze smurrie tegen het gebouw aan.
Iets met fietsen op het dak gooien.
Iets met Graffiti
Iets met computers die niet mee wilden werken
tsjah, en nog wat dingetjes
GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:08:23 #196
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_39052933
net niet naar Atheneum gaan
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:20:41 #197
97079 Jeff89
Conquer All
pi_39053543
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:54 schreef dazzled het volgende:
Samen met cerror en aanhang uiteraard.

Iets met Graffiti
Tags in het trappenhuis en achter sommige klokken enzo.. Als aandenken aan mij
  donderdag 22 juni 2006 @ 15:38:19 #198
135985 nvido
Thrillseeker.
pi_39114905
Examenjaar.

In elk lokaal waar wij les hadden de stoelen ontdoen van schroeven en bouten, zodat de klas erna door de stoelen heen zakte.

En elke keer weer werden de stoelen gemaakt, tot het einde van het schooljaar en ze er eindelijk achterkwamen dat, wanneer onze klas kwam de stoelen uit elkaar vielen

Enige straf was de stoelen in elkaar zetten, anders zouden ze de politie erbij halen.
Maargoed, was wel grappig.

Stuntdag.

De nacht voor de jaarlijkse stuntdag, hadden wij het idee om ieder ( wij waren er met z'n 5-en )
met 4 pakken eieren de school te besmeuren.
Het mooiste was dat we compleet als 'boeven' verkleedt waren.
Dus met zo'n mooie hoofddekselmuts:P en handschoenen, donkere kleren.

Na die dag een heus intern onderzoek geweest, hadden wij mazzel dat wij handschoenen voor de gein hadden gebruikt..
Nergens meer van gehoord, maar ze wisten, met ze bedoel ik de leraren etc, 99 % zeker dat wij het waren.

Verder hadden wij ook een loensende allochtone vrouw bij de 'schoolbieb'
Je moest altijd je pasje laten zien om een boek te lenen.
En ik was geweigerd daar, maar omdat ze loenste gebruikte ik een ander pasje beetje trillend voor haar gezicht en ze herkende mij niet eens

Niet veel bijzonders, vergeleken met andere verhalen in dit topic.
Maar genoeg en wel meer { niet boeiend voor jullie } om een leuk middelbaar leventje te hebben geleidt.
Enschede. Onze stad! Ons domein!
pi_39201062
vrijdagmiddag de brandslang in de vuilnisbak hangen en zachtjes aanzetten... en dan wachten tot maandag
pi_39242953
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:00 schreef IdlersDream het volgende:
Wij hebben een keer de leraar vastgebonden, in leer gestoken en een rode bal in zijn mond gestopt. Nadat iedereen hem op brute wijze had verkracht hebben we hem met messteken om het leven gebracht en hem in zijn auto het kanaal in geduwd.

Haha, als ik eraan terug denk krijg ik weer tranen in mijn ogen van het lachen. die kop van hem, ON-BE-TAAL-BAAR. Ja wij waren d'er een stelletje hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')