Wij ook!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 19:27 schreef Xlarge het volgende:
da's toevallig, wij hebben precies hetzelfde gedaan in de klas
wij ookquote:Op woensdag 7 september 2005 19:27 schreef Xlarge het volgende:
da's toevallig, wij hebben precies hetzelfde gedaan in de klas
Wij hebben een keer alle tafels uit de kantine op elkaar gestapeldquote:Op woensdag 7 september 2005 19:28 schreef zapsel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb op school met 1 April allemaal tafels voor het kantoor van de con-rector gezet , was hij niet echt blij mee![]()
hahaaaquote:En net voor de zomervakantie hadden we allemaal wietzaadjes in de bloembakken in de verstenbank gedaan...
alwaar we na de vakantie terugkwamen en er mooie stekkies stonden![]()
heb jij op school gezeten dan zapselquote:Op woensdag 7 september 2005 20:03 schreef zapsel het volgende:
Bij ons lieten ze van die stinkbommen los, rotte eieren ofzo..... Dat stonk heel erg , door de hele school heen.....
![]()
Wel godverdommequote:Op woensdag 7 september 2005 20:13 schreef Pingwingei het volgende:
Een leraar bij ons was zwaar gristen en toen hebben we hem zo lopen irriteren dat ie ging vloeken, een gevatte opmerking ergens achter uit de klas: Nu moet u uzelf de les uit sturen!
Nee dat was meer zo: "Wat zijn jullie toch een oervervelende klas godver... oeps"quote:
Dank je.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:26 schreef Noukienouk het volgende:
![]()
[..]
maar die van jou is spectaculair?![]()
Boefjes!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:00 schreef IdlersDream het volgende:
Wij hebben een keer de leraar vastgebonden, in leer gestoken en een rode bal in zijn mond gestopt. Nadat iedereen hem op brute wijze had verkracht hebben we hem met messteken om het leven gebracht en hem in zijn auto het kanaal in geduwd.
Haha, als ik eraan terug denk krijg ik weer tranen in mijn ogen van het lachen. die kop van hem, ON-BE-TAAL-BAAR. Ja wij waren d'er een stelletje hoor!
Alleen omdat je "Toch niet in Access hè?" zei? Zo ja:quote:Op donderdag 8 september 2005 16:30 schreef Catch22- het volgende:
hmm ik had 1 semi grappig iets (achteraf)
ik deed een ICT opleiding, nu niet meer dus. Maar die leraar zei "blabla we gaan bezig met databases". Ik "Toch niet in Access he" (rukprogramma namelijk).
Nou, dat had ik beter niet kunnen zeggen. Die kerel hield een scheldtirade van een kwartier. Ik was de slechste leerling uit de klas (haalde toch goede cijfers, niet zo moeilijk op mbo ict).
Het kwam er op neer dat hij heel bruut de klas uit ging, stampvoetend. Is die les ook niet weer teruggekomen. Iedereen verbaast enzo, mij aankijken.
Maar achteraf gezien hebben we er donders veel lol om gehad
A, jij hebt net als de andere 30 posters in dit topic ook heel cool het schoolsysteem gehackedquote:* Ik heb op dit moment het beheer over heel ons computersysteem.
Nou, hacken was niet nodig.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
A, jij hebt net als de andere 30 posters in dit topic ook heel cool het schoolsysteem gehacked
Je installeert 't thuis, douw je op MP3speler, cd wat dan ook, en je kopieert 't op schoolPCquote:Op donderdag 22 september 2005 20:52 schreef DeLieveSadist het volgende:
[..]
Nou, hacken was niet nodig.
D'r zit echt 0,0 beveiliging op die computers![]()
En ik kan niet hacken![]()
Edit: Laat maar, hoorde net dat lek 2 dagen geleden gedicht is![]()
We hebben blijkbaar een nieuw kutwijf op ICT die voor nieuwe beveiliging zorgt.
Nu kun je zelfs niks meer installeren..
Dat doe je verkeerd. Gebruik een bestaand forum, maak een anoniem forum of strik een onzekere stagiaire/LIO om het forum te beheren.quote:Forum opgericht, users hebben sommige leraren dikke kankervarkens genoemd en voor ik het wist mocht ik van die school vertrekken
Die van ons bleven altijd het hele jaar hangen...quote:Op zondag 25 september 2005 11:09 schreef Intrepidity het volgende:
In het tekenlokaal een prop 'keukenpapier' nat maken onder de kraan en tegen het plafond aan gooiendat bleef zo ongeveer een kwartier hangen... Dus snel naar het lokaal lopen aan het begin van de les, zo'n prop boven iemands tafel tegen het plafond aan plakken, en wachten maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |