boeken!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:47 schreef junkiesietze het volgende:
rijden
Welles.quote:[Geen onzin]
mên pênnekoek!quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mijn scootah gaat wel 40 mên!![]()
Moedig hem aan. Goed zo!!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:31 schreef mic_forever het volgende:
BEEEST
junkie had je ze geen middelvinger gegeven
De adrenaline giert nog door z'n lijf.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:51 schreef LangeJan het volgende:
Ik heb een motoragent er uit gereden trouwens in mijn brommertijdMaar ik had toen ook een MTX80 met 110cc
Dus op zich reden genoeg om weg te knallen. Anders kreeg je voor 5 jaar rijontzegging en een vermelding bij het CBR. Hij kwam achter mij aan van halverwege soest tot aan de wijk waar ik heel lang woonde en dus alle poortjes kende en wist waar ze uit kwamen. Dus ik knal hem een poortje in en hij komt achter mij aan op zijn BMW. Rijd ie hem klem! Ik hoorde zo "KGGGGGGGGGT!" Whehehe.
jammer dat ze je daarmee niet kunnen traceren.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:57 schreef -Jay-21- het volgende:
Nummerplaatje hebben ze vast wel meegekregen...
Laten we het hopen...quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:57 schreef -Jay-21- het volgende:
Nummerplaatje hebben ze vast wel meegekregen...
Oh.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:11 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jammer dat ze je daarmee niet kunnen traceren.
'quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:11 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
De lulquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:45 schreef LangeJan het volgende:
[..]
'
Sietze,
Bij aantoonbare zware misdragingen op openbare weg, mag de politie de gegevens opvragen bij het O.O.V. (Overkoepelend Orgaan Verzekeringen Nederland) Waarbij de medewerker van dit orgaan bij een invordering van de OvJ je adresgegevens doorgeeft aan de politie.
Waar een wil is...quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:11 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:49 schreef BrauN het volgende:
Ik hang aan je schaamlippen, ga door met die kutverhaaltjes van je.
nietusquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:23 schreef nikky het volgende:
Junkiesietze en zijn scooter.!
Je komt hem ook overal tegen.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
nietus![]()
hij woont hier maar heb em nog steeds niet gezien..
en sietze.. een een moter noem je een fietsscooters niets..
politie eruit rijden![]()
Gij stuk tuig! Klim op Junkie's scooter en laat uwe zelve oppakken door den diendersch!quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
nietus![]()
hij woont hier maar heb em nog steeds niet gezien..
en sietze.. een een moter noem je een fietsscooters niets..
politie eruit rijden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |