Heb trouwens gebelt, verassend genoeg stond zijn telefoon uit (hij voelde waarschijnlijk al aan dat ik zou bellen) dus dat betekend categorie "er-niet-uitkomen-dus-nooit-kinderen"quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:37 schreef Stroekie het volgende:
Go Camoth go
make him beg for his mother !!
oh dear oh dearquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik..voel mn voeten niet meer en kan iemand wel de nek omdraaien!!!
Wie? Misschien kunnen we samen twee mensen hun nek omdraaienquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik..voel mn voeten niet meer en kan iemand wel de nek omdraaien!!!
als je die maar los laat als ik iets leuks heb gespot binnen in bolkequote:Op maandag 15 augustus 2005 00:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet ik je handje vasthouden?.
na elke 4,5 uur werken heb je recht op 30 minuten pauze, gewoon gaan zittenquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Stomme kuthoeren bij Pathé..verwachten dat ik 8 uur werk zonder mn (verplichte) pauze van 30 minuten en s'avonds ook nog eens praktisch met zn 2en die zalen doe..
Echt he..
Zit nog in mn proeftijd enzoquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
na elke 4,5 uur werken heb je recht op 30 minuten pauze, gewoon gaan zitten
Das echt kutquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zit nog in mn proeftijd enzo![]()
Morgen nog een weekjequote:
Have a safe journey!quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:58 schreef Stroekie het volgende:
nou koffer kan nog dicht
nu mijn oogjes nog
sweet dreams voor jullie allemaal
![]()
oh ja (stroekie die de wekker 5 minuten eerder zet) in verband met de topic titel![]()
Passie met Ad... lamaar.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Danku!.
[..]
Sigmund.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Passie & Adriaan,.
spank you very muchquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Have a safe journey!
An' see 'ello tae the quin fir me
Hij mag van de week wel in de jaccuzi komen zittenquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:13 schreef Stroekie het volgende:
oh ja
ik heb ook nog een opdracht aan jullie allen
zorgen jullie er wel voordat Waxxer niet thuis blijft zitten verpieteren zo zonder internet
*nodigt zichzelf ook uit*quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:17 schreef Camoth het volgende:
[..]
Hij mag van de week wel in de jaccuzi komen zitten![]()
Ik heb hem gisteren een sms-gestuurd, dat nu hij geen internet heeft we hier in het topic uitgebreid over hem kunnen roddelen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:13 schreef Stroekie het volgende:
oh ja
ik heb ook nog een opdracht aan jullie allen
zorgen jullie er wel voordat Waxxer niet thuis blijft zitten verpieteren zo zonder internet
Bikkelquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh.. ziek op me werk..paracetemol doet wonderen..
Ah gossie gossie toch....nou succes dan maar vandaag.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh.. ziek op me werk..paracetemol doet wonderen..
Ooooooooooooooooooohhhh.... ja dat verwacht je toch nietquote:
Ik moet as. zaterdag werken hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooohhhh.... ja dat verwacht je toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |