quote:Op maandag 12 september 2005 22:58 schreef eric_cartman het volgende:
Mijn vader is psycholoog, al je gedrag word zorgvuldig geanaliseerd
Hij is nog niet uit de anale fasequote:Op woensdag 14 september 2005 15:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Misschien moet je toch eens aan je vader vragen welke afwijking hij zelf heeft.
De mijne zit in een potje.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:31 schreef boekenworm het volgende:
Onder de grond liggen.
SIEP Rijswijk, echte shell dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:08 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
een colega van mij dus, de echte shell of TEM?
Mijn pa Heeft 1 of ander louche bedrijf waar ik niet eens veel vanaf weet, enigste dat hij om half 1 smiddags wegaat en om half zeven terug komt en dat er veel kilometers op zijn (nieuwe) auto staat, en aandelen/beleggen waar hij veel mee verdient
Jij heb een geldige reden om dat niet te wetenquote:
Nee, nieuwbouw binnenvaart schepen, ookwel scheepsmakelaardij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:28 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Heesen Yachts?![]()
Mijn pa is ondernemer en handelt veel in huizen
En dat is ook mijn papa dus dat scheeltquote:Op donderdag 15 september 2005 16:02 schreef k-Rin het volgende:
Mijn papa is leraar aardrijkskunde en wiskunde
Winkels alsin twee winkels?quote:Op donderdag 29 september 2005 11:07 schreef Meki het volgende:
Mijn vader bezit nu winkels in Marokko
Waarschijnlijk worden ze elke week een keer geplunderdquote:Op donderdag 29 september 2005 11:27 schreef Geqxon het volgende:
En ben je daar trots op?
jah waarom nietquote:Op donderdag 29 september 2005 11:27 schreef Geqxon het volgende:
En ben je daar trots op?
waarom moet ze trots zijn '?'???quote:Op donderdag 29 september 2005 22:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is goed. En is je moeder trots op je?
klerenwinkel ( vooral kleine kinderen als doelgroep )quote:Op donderdag 29 september 2005 22:40 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
waar handeld hij in dan? Kosjer eten ofzo?
Zit die in Delft?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:43 schreef DaMook het volgende:
Die is directeur van een transportbedrijf (70 trucks) maar helaas nog net niet de eigenaar
Gordijn transport in Delftquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:38 schreef Boeman het volgende:
mijn papa is professioneel zaaddonor 14.gif
Nee eindhovenquote:
Rare vader heb jij.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:46 schreef Ivatje het volgende:
Mijn vader is een gave kunstenaar...Hij werkt lekker thuis...Hij is nooit voor 3 uur `s middags wakker en hij is nooit voor 6 uur `s morgens in zijn bed... Hij zit de hele dag te computeren en soms heel laat te schilderen...Hij is al 58 en is een beetje luier geworden..
Sommige klanten wachten al 1 jaar op hun bestelling...
![]()
[afbeelding]
Ah een vader met veel vrijheid.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:46 schreef Ivatje het volgende:
Mijn vader is een gave kunstenaar...Hij werkt lekker thuis...Hij is nooit voor 3 uur `s middags wakker en hij is nooit voor 6 uur `s morgens in zijn bed... Hij zit de hele dag te computeren en soms heel laat te schilderen...Hij is al 58 en is een beetje luier geworden..
Sommige klanten wachten al 1 jaar op hun bestelling...
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |