abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 september 2005 @ 10:24:40 #51
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_30993236
Hehehe Brent werd ff weg geslagen... Vond het wel kewl dat hij ineens iemand anders koos. Gaat die andere stoere bokser Joey gewoon janken...wat een sukkels zeg ineens.

Dan zegt die Ishe ook nog eens: " Nou it's personal he's mine!" heheheeh Ik hoop echt dat Anthony hem sloopt...
pi_31011687
wat een gejank zeg

En inderdaad wat een vent die Ishe Smith. Hij is zeker vergeten dat hij eerst ook niet stond te popelen om te vechten tegen diegene die zijn groep had "gekozen". Ik hoop dat Bonsante Smith ook helemaal wegmept.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_31369401
Geweldige aflevering

Mooie overwinning van Joey. Jimmy viel erg tegen vooral toen Joey last kreeg van zijn hamstring. Ik had toen verwacht dat hij het gevecht ging winnen. Ik ben verbaasd over Juan, ik dacht dat hij al aardig wat had gevochten (in Mexico enzo, dacht ik) en nu na een gevecht van 5 rondes is hij total loss, vaag.

Van mij mag Espino wel terugkomen. Die heeft geweldig gevochten tegen Manfredo in misschien wel het beste gevecht tot nog toe.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_31370833
Dat geleuter over dromen en gezin en gemiste kansen, over hoe ze allemaal in hun kont geneukt zijn tijdens hun leven, dat suffe strooien met Toyota Tundra's! En Gatorades! Alfonso die bommetjes maakt in het zwembad van Ceasars Palace. Dat opladen voor het gevecht totdat de bloedspetters tegen het kind op de eerste rij aanvliegen. Sly die maar wat zit te murmelen met z'n scheve bek en Sugar Ray die z'n bankrekening ziet vollopen elke keer dat hij in z'n gouden pak De Boksersgroet doet met de vechters. En man, die vader van Joey (Sly: "Joseph") in vol ornaat, net terug van vijf maanden Taliban en Afghanen doodschieten, moedigt z'n zoon aan. Mooi. Emotie. En dan Jimmy die nog even zijn verlies op komt dissen op een krukje en dramatische belichting. Fokking loser.

Volgende week gewoon weer kijken.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 12:21:43 #55
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_31381169
Shit gemist, iemand korte samenvatting?
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:47:35 #56
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_31559577
Baai Baai Zwaai Zwaai naar Ishe hehehehe...

[ Bericht 20% gewijzigd door Raenius op 19-10-2005 14:54:07 ]
pi_31559867
* The stakes are high!* Gelukkig minder geleuter over familie, hoewel Ishe wel weer zat te kwelen over z'n vrouw en kind. Kan die gast het over niks anders hebben? *The stakes are getting real high!* De aflevering was over het geheel gezien wel draaglijk. Hoewel, de versprekingen van Sugar Ray (Sugar Shay ) en Sly lieten mij met een gevoel van absolute wanhoop en hilariteit achter. *They are starting to feel pressure!* Nou kan Sly er niets aan doen want die waggelt toch alleen maar door die afleveringen met overbodige opmerkingen ("Ok, now do... what you do best!" of, helemaal hilarisch, aan het begin van de laatste ronde "for me this is the decisive round!"). Maar echt, Sugar Ray, die maakt het echt bont: "the irony is that I became the undisputed champion and now these guys can became great in the same place." Laat iemand Sugar Ray uitleggen wat ironie is. The stakes are high! * insert omineus real life soap muziekje*

Volgende week weer!
  woensdag 19 oktober 2005 @ 16:03:39 #58
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_31560955
Dat viel mij ook op jah "for me this is the decisive round", en daarop zag je Sugar Ray ook nog knikken. Het gevecht an sich was wel mooi.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_31746428
Hehe al die boksers die het zo achterbaks en sluw mogelijk proberen te spelen En dan die boekworm ertussen die toevallig net dát boek heeft gelezen dat hem wordt aangeraden Hele leuke aflevering. Ben benieuwd hoelang Bonsante last blijft houden van z’n hamstring.

Alfonso Gomez maakte een hele sterke indruk. Ik had voor dit gevecht altijd het idee dat Alfonso geluk had gehad tegen Manfredo, dat Manfredo een totale black out had ofzo, maar hij bewees in dit gevecht dat hij echt wel wat kan.
pi_31889851
Welkom terug bij de Gatorade-show! Gatorade! Dit keer weer een proef die zogenaamd de bokseigenschappen test (lees: allemaal naar een zakje rennen). Jesse Brinkley wint and begint daarna meteen te whinen over z'n hamstring. Kom op zeg, je krijgt klappen op je kop voor geld, maar na een sprintje zit je hamstring los? Na het hilarische "gekonkel" van vorige week, is de keuze-vrijheid ook deze week weer het gesprek van de dag: "he has all the power", "he calls the shots", heh? Wat voor shots? Welke power? Waar is de nobele instelling gebleven uit de eerste ronde, waarin het nog laf werd gevonden als je voor een miljoen dollar gaat in plaats van de lastigste tegenstander. Het kan verkeren. Gelukkig hebben we nog de oververzadigde Hollywood-beelden van de boksers tijdens het gevecht(oh wat mis ik Ahmed met zijn "ghalliewoohd!"). Lekker over-dramatiseren met slow-motion. Kunnen we mooi zien hoe de vellen erbij hangen boven het rechteroog van Joey Gilbert. Nice. Gelukkig drinken ze naderhand Gatorade. Volgende week Brinkley en Bonsante!

[ Bericht 2% gewijzigd door zodiakk op 02-11-2005 11:10:30 ]
  woensdag 2 november 2005 @ 15:03:47 #61
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_31897614
Wie heeft er gewonnen gister?? Wlek aflevering was dit?
pi_31999189
Had deze week echt het gevoel dat ik naar een in scene gezet stuk aan het kijken was. En dan doel ik dus met name op de wedstrijd waarbij ze de zakjes moesten pakken. Wel erg toevallig dat Brinkley en Gilbert uiteindelijk tegen elkaar moesten. (De camerastandpunten doen mij ook steeds weer twijfelen aan de echtheid van de serie, alhoewel het bij The Contender minder erg is dan bij andere reality series.)

Manfredo viel weer tegen vond ik. Hij wordt door iedereen geprezen. Beste vechter, echte prof, noem het maar op. Maar tot nu toe heeft hij in nog geen enkel gevecht kunnen overtuigen. Tegen Gilbert werd Manfredo af en toe gewoon helemaal weggeslagen. Dat hij dan toch wint, tja....

Favoriet is Gomez, die heeft het meest laten zien.

Maar het is een hele leuke serie
pi_32172378
Wat een gevecht De eerste (echte) knock out. Ik vond Bonsante indrukwekkend. Hij ging echt tekeer tegen Brinkley. Had die K.O. ook helemaal niet verwacht. Ik had eerlijk gezegd liever Bonsante doorgezien naar de halve finales. Ben benieuwd naar de halve finales
pi_32342480
Stil hier

Wat een gevecht zeg!!!
pi_32544841
Wat een tenenkrommende momenten met die posters Maar ja ze moeten de tijd vullen nu er nog maar drie boksers over zijn. Mora heeft verdiend gewonnen. Brinkley is ook wel een zeikerd hoor. De hele tijd praten, manipuleren, acteren enz. Erg irritant mannetje vind ik. Mora is een interessant karakter met z’n boeken. Zijn uitspraken zijn dan weer tenenkrommend maar in Amerika houden de mensen wel van die uitspraken.

Voor diegenen die het niet hebben gevolgd:

De Finale van The Contender
Sergio Mora VS Peter Manfredo

Mora is in The Contender nog ongeslagen. Manfredo verloor één gevecht (tegen Gomez, waar hij later weer van won).
  woensdag 30 november 2005 @ 10:25:06 #66
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_32690841
Ben zeer benieuwd volgende week het laatste gevecht. Alfonso had verdiend geworden van Brinkley voor de derde plaats.

Overigens vond ik het erg jammer van die knockout van Bonsante, ik had hem veel liever door zien gaan dan Brinkley. Hij liet het op het laatst liggen door te wild erin te gaan en niet de ronde uit te 'zingen'..
pi_32720274
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:25 schreef Raenius het volgende:
Ben zeer benieuwd volgende week het laatste gevecht. Alfonso had verdiend geworden van Brinkley voor de derde plaats.

Overigens vond ik het erg jammer van die knockout van Bonsante, ik had hem veel liever door zien gaan dan Brinkley. Hij liet het op het laatst liggen door te wild erin te gaan en niet de ronde uit te 'zingen'..
Ik ook Ik vond dat er in de afgelopen aflevering wel erg veel gebrabbel zat. Praten, terugblik, als ik het zo opschrijf valt het wel mee maar ik ergerde me er wel aan. Het boksen werd ook niet super in beeld gebracht met dat beeld-in-beeld waarop je de familie van een van de boksers zag En dan ook nog de ondertiteling erbij...

Bonsante was echt een beest in zijn partij tegen die cowboy en tegen Brinkley het had inderdaad leuker geweest als hij tegen Gomez had gemoeten, maar ja.
pi_32927418
wie oh wie heeft alle afleveringen van de contender progamma over boken opgenomen
en zou die hele complete serie aan mij willen verkopen
laat het snel weten
groetjes evelien
pazzy5@hotmail.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')