nee dan moet je bijvoorbeeld na dat glenn park, die heb ik al gehad. Maar wat is eigenlijks het doel van deze missie??? alleen wat van die paarsen afknallen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:57 schreef keijz het volgende:
[..]
Bij Sweet? tja, dat is gewoon een goeie plek opzoeken, grenaten kopen en de andere bendes verslaan... niet veel aan te snappen toch?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:44 schreef Mikkie het volgende:
dit dus op de ps2 en dus al die verschillende combo's zitten ook in de pc en xbox .. ik heb zelf al eens de lijst gezien die tot 1000 ging en allen werkten ..quote:The massive list of 17159 functioning cheat code combinations is up for download. If all goes well, perhaps we will soon have all the working combinations. At this tempo (17159*12) that should be well over 200,000 working combinations! Don't forget these are not all unique cheat codes, it simply means there are 200,000+ combinations for the 91 in-game cheats.
is dat die ene dat je met een paar lui mee moet , mikken op zo'n groene dude en G drukken , dan sluit ie zich aan bij je ..dan kan je met die gozer de rest van de missie doenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:47 schreef Promoth het volgende:
Weet iemand ook nog hoe je die Los desperados missie kan doen. ik kom er niet uit..... Thanx
euhhh, hij zegt dat er n virus inzitquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:52 schreef Yildiz het volgende:
oh, Elive, ik zag net dat je savegame in mn spam-mailbox stond, ff doen
nee, dit is zo'n missie van sweet. Je krijgt dan dat blanke kereltje mee in dat witte hempje. wee tniet hoe hij zo heet!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:52 schreef coz het volgende:
[..]
is dat die ene dat je met een paar lui mee moet , mikken op zo'n groene dude en G drukken , dan sluit ie zich aan bij je ..dan kan je met die gozer de rest van de missie doen
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kom op nou zeg, je snapt zelf toch ook wel dat de spellen in principe hetzelfde zijn? Natuurlijk heb je op de pc de mogelijkheid tot een aantal mods enzo, maar de gehele outline van het spel is natuurlijk hetzelfde. Ik vond het gewoon een domme vraag. En domme vragen krijgen domme antwoorden
op de grootte van de map gezien is het inderdaad mierenneukenquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga je nou lopen mierenneuken?
Leuke Spaanse versie trouwens, origineel geimporteerd?
Ben je er al uit qu? Je moet gewoon blijven proberen: het kostte mij ook een poging of 20 voor ik binnen was. Ik haalde m zo: midden tussen die twee auto's door. Daarna links van die vallende vaten blijven en dan als je weet dat de laatste net gelost zijn naar het midden sturen. Het is vernaaid, maar moet lukken uiteindelijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:35 schreef qu63 het volgende:
iemand enig idee hoe je die stowaway missie moet doen?
vanaf je eigen vliegveld met een motor het vliegtuig inrijden..
ik heb alle motorskills, maar dat vliegtuig is me te snel af
Woord jij neer geknald door die F16? Nou had ik geen last van.. maar je moet eerst al die f16 uitgeschakelen en dan kan je pas die spyboten kapot maken..!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:32 schreef V2i het volgende:
Ohhh, iemand al bij de missie met die harrier?
ALS het mij al lukt om dat ding te bereiken, hoe zorg je er dan voor dat je niet direct uit de lucht wordt geknald door de andere 2 F16's
(oh ja, en als dat dan lukt, hoe knal je die bootjes neer)![]()
Dat is echt jammer, dat soort kleine dingetjes verzieken heel san andreas. Misschien als er ooit nog een nieuwe gta komt, dat dit soort mogelijkheden er nog wel bij zitten:Dquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, je kunt ze niet vastzetten. Je kunt er wel een mooie jump overheen maken (makkelijkst met een motor), en je kunt er eventueel een tijdje op blijven staan door je handrem in te houden, maar zelfs dan ga je langzaamaan verschuiven.
vergeet niet eerst die SAM site uit te schakelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:32 schreef V2i het volgende:
Ohhh, iemand al bij de missie met die harrier?
ALS het mij al lukt om dat ding te bereiken, hoe zorg je er dan voor dat je niet direct uit de lucht wordt geknald door de andere 2 F16's
(oh ja, en als dat dan lukt, hoe knal je die bootjes neer)![]()
er is wel een towtruckquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:41 schreef Promoth het volgende:
Kun je ook auto's vast zetten op die autotransporter? Als ik daar mijn mooie karretjes opjaag dan flikkeren ze er ook weer af.
vlogen ze die kant uit door jouw shotgun of is die AI zo slim om een stukje af te snijdenquote:
Vagos mensjes, die heb ik allemaal uitgeschakeldquote:
is al gelukt jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ben je er al uit qu? Je moet gewoon blijven proberen: het kostte mij ook een poging of 20 voor ik binnen was. Ik haalde m zo: midden tussen die twee auto's door. Daarna links van die vallende vaten blijven en dan als je weet dat de laatste net gelost zijn naar het midden sturen. Het is vernaaid, maar moet lukken uiteindelijk
je bedoelt dat je er al 2 kan uitschakelen op de boot, toch? Zo doe ik het iigquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:34 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Woord jij neer geknald door die F16? Nou had ik geen last van.. maar je moet eerst al die f16 uitgeschakelen en dan kan je pas die spyboten kapot maken..!![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
is al gelukt ja
regelmatig op UP duwen en je hangt een beetje naar voren zodat je sneller gaat
niet harder dan 48 rijdenquote:
Inderdaad om een stukje af te snijden..!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:41 schreef coz het volgende:
[..]
vlogen ze die kant uit door jouw shotgun of is die AI zo slim om een stukje af te snijden![]()
ik krijg bij imageshack alleen maar te zien de melding van hotlinkenquote:
ik moest er (een compleet nieuwe duh firefox) ieuw explorer voor startenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ook, maar je kunt de snelkoppeling kopiëren vanuit de eigenschappen van het plaatje, en dan in een nieuw venster kun je de pic alsnog bekijken.
T is idd puur geluk, daar dacht ik eerst ook ik hou het vol tot het eind, maar das amper te doen, ook als je zelf met je SMG schietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:03 schreef Mikkie het volgende:
Mên, wat wordt ik kutziek van die stadionmissies zeg
Vooral diegene dat je een minuut aan tijd moet scoren. Je wordt aan alle kanten kapot gerausd en geknald, en ondertussen is het puur geluk hebben dat er een keer zo'n rode marker voor je neus verschijnt, want er fatsoenlijk naartoe rijden is onmogelijk
ik had het nog maar een keer gedaan in SA , maar inderdaad nu je het zegt ...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uitstappen heb ik al geprobeerd, maar dat werkte nietTevens is het zo dat als je eenmaal een paar karretjes kapot hebt, dat er dan weer nieuwe karretjes bijkomen van bovenaf. Ik heb 'm nu net met mazzel gehaald, na een keertje of 30 proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |