kheb geen keusquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:16 schreef Tranceptor het volgende:
Zeg Saaw, waarom pool je niet meer?
Racoon is leuk! Jammer dat je ze niet gezien hebt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:15 schreef Eix het volgende:
Goeiemorgen, net terug van Heerlen. Superdag gehad, alleen Racoon niet gezien (eerder naar huis gegaan) en Krezip van een hele grote afstand gezien omdat heel Heerlen schijnbaar het idee had gekregen om naar Booch te gaan voor Krezip.![]()
Maar door de dag was t gelukkig wel rustig.![]()
Hè, iemand reageert.quote:
Ja, ik doe mijn ondertitel weer eens eer aanquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:20 schreef Eix het volgende:
[..]
Hè, iemand reageert.
Maar ik stink nu naar bier.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gelukkig zag ik die grap niet al 2 uur aankomen.![]()
![]()
joepiejquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:21 schreef Eix het volgende:
Ik heb trouwens nu een nieuw sexy zwart hoedje erbij.
En ook een muse tshirt?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:21 schreef Eix het volgende:
Maar je hebt al zo'n mooie roze!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:21 schreef Eix het volgende:
Neehee, dat was jij mo.quote:
Nu heb ik dus ook n zwarte.quote:
oh shit, srryquote:
Tis wel pauper voorspelbaar maar wel spannendquote:
En dan?quote:
ik vond m superquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:27 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Tis wel pauper voorspelbaar maar wel spannend![]()
Het is een serie toch? Deel 2 is nu op.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:29 schreef saaw het volgende:
[..]
ik vond m super
er is nu toch ook een vervolg?
we hebben het hier toch over de film?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:30 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Het is een serie toch? Deel 2 is nu op.
Ja het is een film, maar ze doen het in 4 delen ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:31 schreef saaw het volgende:
[..]
we hebben het hier toch over de film?
Welke AH, en hoe heette de casiere?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:31 schreef -Mo- het volgende:
En ik ging naar de AH, en nu vind zo'n cassière mij leuk
Dan is het 24.00 en maandag.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En dan kan je het aantal pauperposts van vandaag weer bekijken?
ja kan kloppen. ik heb m op video, 2 video's dusquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:32 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja het is een film, maar ze doen het in 4 delen ofzo
foto's ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:33 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Welke AH, en hoe heette de casiere?![]()
Laatst was ik in de bieb. Een meisje zo wat daar met haar moeder was: Hey, daar heb je die leuke jongen weer. En ze keek dus naar mij (was ook een van de enigste jongens daar, allemaal oude knarren vaak daarquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:31 schreef -Mo- het volgende:
En ik ging naar de AH, en nu vind zo'n cassière mij leuk
In het centrum, diezerkade ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:33 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Welke AH, en hoe heette de casiere?![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Laatst was ik in de bieb. Een meisje zo wat daar met haar moeder was: Hey, daar heb je die leuke jongen weer. En ze keek dus naar mij (was ook een van de enigste jongens daar, allemaal oude knarren vaak daar). Ze dacht dat ik t niet zou horen, maar dus wel. Was wel cool.
![]()
![]()
T meisje was wel van mn leeftijd hoor.quote:
Nou en?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:37 schreef Eix het volgende:
[..]
T meisje was wel van mn leeftijd hoor.![]()
Library chicks are desperatequote:Op zondag 14 augustus 2005 23:37 schreef Eix het volgende:
[..]
T meisje was wel van mn leeftijd hoor.![]()
Kom me maar ophalen. Ik ga wel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:40 schreef saaw het volgende:
wil iemand met mij rietjes gaan uitdelen op het leidseplein?
ik verveel me
ja halloquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:44 schreef saaw het volgende:
[..]
ja hallo
op mn weg naar CS kom ik langs leidse dus kan ik het net zo goed meteen in mn eentje doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |