Ben benieuwd of je nu wel de goeie krijgt!quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:31 schreef E.T. het volgende:
Ik krijg trouwens WEER een nieuw pot Celstial...
This better be good
(ow er wordt ook een kadootje meegestuurd om het een beetje goed te maken)
Hè? Krijg jij een nieuwe pot? Hoezo dat dan? En krijgt PeRi dat ook? Want die had hetzelfde gedoe met de datum. En ik ook en niemand heeft mij een nieuwe pot aangeboden...quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:24 schreef jessie het volgende:
Ik ook ET ik krijg mask of magneminty er weer bij ivm dat datum gedoe.
IK begon met de discussie en als er kennelijk op een discussie-forum geen discussies gehouden mogen worden... Tjaquote:Op maandag 15 augustus 2005 08:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Aan de andere kant richt HeatWave voor niks een discussie aan!
In eerste instantie zegt ie scheercreme niet nodig te vinden, dan gebruikt ie het ineens van Sanex en dan wordt er beweerd dat er hier een Lushcensuur hangt.
Dit is idd een Lushslowchattopic en andere meningen zijn altijd welkom, maar wees en blijf consequent in je redenen.
Ik ben het dus eens met Vava en Maeghan.
Natuurlijk hoef je het niet altijd met elkaar eens te zijn, maar soms is het wel eens fijn.
Overal ter wereld wordt enorm veel ruzie/discussie gevoerd en wij, nietige fok!ker ook nog es... voor mij hoeft dat heus niet!
Ik vond hem in het doosje wel lekker ruiken, maar vind hem na uitpakken wat zoet. Ben meer van de citrus geurtjesquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:06 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij is er helemaal niemand fan van de 17 Cherry Lane. Ik heb daar nog niemand een positief geluid over zien uiten (en dat is inclusief de verhalen op de buitenlandse fora).
Meen je dat? Ik vond 'm juist niet zoet genoeg. De zeep die ik geroken heeft, was juist wat vaag van geur net zoals de Alkmaar zeg maar.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vond hem in het doosje wel lekker ruiken, maar vind hem na uitpakken wat zoet. Ben meer van de citrus geurtjes
Ik heb de mijne aan stukken gesneden. En deze liggen op de wc.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:06 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij is er helemaal niemand fan van de 17 Cherry Lane. Ik heb daar nog niemand een positief geluid over zien uiten (en dat is inclusief de verhalen op de buitenlandse fora).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |