abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29651937
zoals al eerder gezegt, lush heeft aangegeven voor dat voor de kerst snowcake weer terug komt
Ik denk persoonlijk, dat het dan ook wel op de online shop verkrijgbaar zal zijn
  maandag 15 augustus 2005 @ 11:52:21 #177
57434 Marloes
Digital Love
pi_29652002
Niemand ervaring met rehab?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_29652129
Mijn deo blok is trouwens helemaal uit elkaar gevallen. Vond ik wat minder, overal stuifpoederdeo in mijn toilettas.
Dat is eens wat anders...
pi_29652897
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 11:31 schreef E.T. het volgende:
Ik krijg trouwens WEER een nieuw pot Celstial...

This better be good

(ow er wordt ook een kadootje meegestuurd om het een beetje goed te maken)
Ben benieuwd of je nu wel de goeie krijgt!
Jessie heb jij al wat gehoord?
pi_29652976
Ik ook ET ik krijg mask of magneminty er weer bij ivm dat datum gedoe.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29653026
Pff.. wat een gedoe allemaal zeg! Maar wel leuk dat ze iets mee sturen

Ik heb net gedoucht met een stukje Honey I washed the kids wat ik van Sweet16 heb gekregen, het is echt geweldig spul! Ik ruik nu lekker naar honing
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  maandag 15 augustus 2005 @ 12:27:54 #182
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29653063
Je weet al wat je krijgt? Dat is ook flauw...
pi_29653164
Ja omdat ik daar ook pissig over was dat t maar 4 maanden houdbaar is ipv 14. Alleen als ze nu dan alweer een pot oppsturen dan krijg ik dat natuurlijk nooit op
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29653301
is dat een beetje lekker spul mask of magnaminty..?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29653445
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:24 schreef jessie het volgende:
Ik ook ET ik krijg mask of magneminty er weer bij ivm dat datum gedoe.
Hè? Krijg jij een nieuwe pot? Hoezo dat dan? En krijgt PeRi dat ook? Want die had hetzelfde gedoe met de datum. En ik ook en niemand heeft mij een nieuwe pot aangeboden...
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_29653464
Of is het als kadootje omdat je crème niet goed was zeg maar?
  maandag 15 augustus 2005 @ 12:45:32 #187
101884 PeRi
Allons-y!
pi_29653520
Ik weet van niks hoor. Maar ik denk dat ze het krijgt omdat ze een verkeerde Celestial toegestuurd gekregen heeft én ook over MoM dat gezegd heeft.

Ik wacht rustig mijn nieuwe Celestial af nog.
Whatever I want.
  maandag 15 augustus 2005 @ 13:15:36 #188
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_29654340
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 08:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Aan de andere kant richt HeatWave voor niks een discussie aan!
In eerste instantie zegt ie scheercreme niet nodig te vinden, dan gebruikt ie het ineens van Sanex en dan wordt er beweerd dat er hier een Lushcensuur hangt.

Dit is idd een Lushslowchattopic en andere meningen zijn altijd welkom, maar wees en blijf consequent in je redenen.
Ik ben het dus eens met Vava en Maeghan.

Natuurlijk hoef je het niet altijd met elkaar eens te zijn, maar soms is het wel eens fijn.
Overal ter wereld wordt enorm veel ruzie/discussie gevoerd en wij, nietige fok!ker ook nog es... voor mij hoeft dat heus niet!
IK begon met de discussie en als er kennelijk op een discussie-forum geen discussies gehouden mogen worden... Tja

Mja, hij ruikt nu naar Karma en ik niet, zegt ook wel genoeg misschien
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 15 augustus 2005 @ 13:40:29 #189
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29655056
Blijft dit geneuzel doorgaan? De feestvreugde wordt er in ieder geval niet echt door verhoogd.

On topic: Hopelijk zijn de nieuwe Celestials beter. Toch best vervelend dat er blijkbaar zoveel potjes niet goed zijn gelukt.
pi_29655618
MoM heb ik ook met de verkeerde sticker, maar niks over gezegd. Denk dat Jessie hem er nu bij krijgt omdat ze 2x een foute Celestial gehad heeft.
pi_29655688
Dus in Duitsland moet je voor een kadootje een liedje kunnen quoten, en in Nederland moet je gewoon 2x een rottende crème zien te regelen!
pi_29655708
Mijn vriendje heeft niks met lush, behalve met de massagebars. Hij is helemaal dol op zijn therapy
Maar hij begrijpt wel dat ik het lekker vind door de verwenfactor. En ziet ook dat het bij mij wel degelijk uitmaakt of ik hema of lush gebruik, iig voor mijn haar. Met name de shampoo's maken zo veel verschil uit, mijn haar is gewoon veel zachter en minder pluizig

Hij is fan van bohemian en sea vegetable en niet van Angel's delight en 17 cherry lane

Zijn hele familie inclusief zijn vader zijn overigens wel aangestoken met het lush virus

Letterlijke quote van pappa marty26: "sinds ik die aparte zeepjes gebruik hoef ik geen creme voor mijn gezicht meer te gebruiken "
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_29655758
Welke schat was dat ookal weer, die mijn een proefje van Angel's Delight op zou sturen? Ik ben een beetje vergeetachtig namelijk. Die envelop is namelijk binnen hoor
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:06:28 #194
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29655765
Volgens mij is er helemaal niemand fan van de 17 Cherry Lane. Ik heb daar nog niemand een positief geluid over zien uiten (en dat is inclusief de verhalen op de buitenlandse fora).
pi_29655885
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:06 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij is er helemaal niemand fan van de 17 Cherry Lane. Ik heb daar nog niemand een positief geluid over zien uiten (en dat is inclusief de verhalen op de buitenlandse fora).
Ik vond hem in het doosje wel lekker ruiken, maar vind hem na uitpakken wat zoet. Ben meer van de citrus geurtjes
pi_29655917
Ah dat was carmen (ben de nickname even kwijt)

Dank je Dank je
Je bent echt een schat
Ze heeft er namelijk nog meer proefjes ingedaan, van: Spice mountain, Cereology,Middele earth turns to rock, en AOBS.

Kan ik wat voor je terug doen, dan doe ik dat met veel plezier

Angels delight ruikt heerlijk. Spice mountain overigens ook!
AOBS, gebruik ik al 3x in de week dus dat wist ik al (maar evengoed bedankt)
En Cereology ookal eens al proefje gehad maar nooit onder de douche geprobeert, en dat geld ook voor middle earth turns to rock. Bedankt

Overigens ben ik erg verslaafd geworden aan MOM. Ik gebruik deze minimaal 1x in de week. VInd het een lekker fris masker.
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:12:36 #197
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29655925
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:11 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik vond hem in het doosje wel lekker ruiken, maar vind hem na uitpakken wat zoet. Ben meer van de citrus geurtjes
Meen je dat? Ik vond 'm juist niet zoet genoeg. De zeep die ik geroken heeft, was juist wat vaag van geur net zoals de Alkmaar zeg maar.
pi_29655985
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:06 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb de mijne aan stukken gesneden. En deze liggen op de wc.
Stinken vind ik het niet. Maar ook niet lekker genoeg om me ermee te douchen
pi_29656117
als iemand er een proefje van wil hoor ik het wel

Zelfde geldt voor angels delight btw
pi_29656197
Is Angel's Delight nog in 100gram te koop in de winkels??

Deze zou ik zo graag willen hebben. Wat is die lekker zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')