quote:
Op maandag 15 augustus 2005 09:04 schreef PeRi het volgende:Mijn vriend gebruikt Ambrosia en Razorantium Scheercréme. De Ambrosa had ik voor hem gekocht omdat hij een hele gevoelige huid heeft en echt van élk scheerspul uitslag krijgt en het erg pijnlijk is om mee te scheren. Met Ambrosia is dit stukken verbeterd. Razorantium heeft hij gekregen van het Lush filiaal op een VIPavond, dus dat is zonde om dat niet te gebruiken. Maar de voorkeur gaat uit naar Ambrosia.
Hij gebruikt ook Seanik en Sea Vegetable zeep. Hij is vooral gek op de zeep, de shampoo vindt hij maar vreemd, zo'n bar. Hij heeft ook nog een Bohemian zeep liggen. En hij is net als ik ontzettend gek op de FlyingFox geur. Daarvan heeft hij dus ook een hele grote fles staan, maar die gebruiken we het meest wanneer ik bij hem ben.
Ook heeft hij de grote fles Karma Perfume liggen die ik gekocht heb, want hij vindt die heel erg lekker. En een klein stukje Aromaco, die ik als proefje gehad heb ooit, maar ik vond 'm niet lekker en hij wel. Maar die gebruikt hij bijna niet.
Hij vindt Lush leuk, grappig, fijn spul. Hij zou het niet uit zichzelf gekocht hebben en zeker omdat ik er veel van heb, gebruikt hij het ook wel. Maar nee dus, het is zeker niet alleen wijvenspul.
Die scheercreme (Ambrosia) is misschien niet zo'n slecht idee.
Niet dat hij nu erg veel uitslag heeft of iets dergelijks, maar misschien wordt het nu wel eens tijd dat hij zijn huidje een beetje gaat verzorgen
![]()
Na het scheren heeft ie meestal wel een droge huid en hier en daar een wondje.
Dan koop ik liever de scheercreme in plaats van de gezichtscreme, ik weet nl. zeker dat hij de scheercreme gaat gebruiken
![]()
, de schat
Ik ben erg benieuwd wat hij van de Sea Vegetable zou vinden, ik vind het wel iets voor hem, he looks like a real dude (als je zou willen, nee hoor, mijn vriendje is lekkerrrr, hahah)
Flying Fox ziet er leuk uit
![]()
Nou goed, dat wordt dus weer moeilijk....
Heb jij voor hem besteld, of heb je em meegesleurd?