Wil je dat voorschieten of moet ik het eerst overmaken? Afspreken is prima, doen we dan wel als je terug bent.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:40 schreef Maeghan het volgende:
Peri: aan mij ben je 14,25 kwijt voor de producten. En ik denk dat het handiger is om even af te spreken dan om ze te verzenden, dus dan komen er geen verzendkosten bij. Weet je gelijk hoeveel je nog over hebt voor Glamrock. =)
Maar ze staan wel leuk op een schaal en je hele badkamer ruikt ernaar...quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:44 schreef imago het volgende:
Nou dan vind ik bruisballen dus maar saai
Binnenkort eens het bad van m'n moeder kapen en de Christmas Cracker proberen
Wat krijg je van mij?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:40 schreef Maeghan het volgende:
Peri: aan mij ben je 14,25 kwijt voor de producten. En ik denk dat het handiger is om even af te spreken dan om ze te verzenden, dus dan komen er geen verzendkosten bij. Weet je gelijk hoeveel je nog over hebt voor Glamrock. =)
Orange wil de glitters van candy fluff zien. Ja en die zitten in mijn decolletequote:Op zondag 14 augustus 2005 21:38 schreef Sanne het volgende:
Pcies die Christmas Cracker die schuimde erg goed!
Daar vond ie die van mij ook het leukst.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Orange wil de glitters van candy fluff zien. Ja en die zitten in mijn decollete
Het viel op...quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
Daar vond ie die van mij ook het leukst.
Dan gooi ik het potje candy fluff wel half leeg in mijn bh, voordat ik naar de meet gaquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
Daar vond ie die van mij ook het leukst.
Woei!quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dan gooi ik het potje candy fluff wel half leeg in mijn bh, voordat ik naar de meet ga
We testen het uit..quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:27 schreef Skaai het volgende:
Ik denk dat je van schrik aan niesaanval krijgt als je in de buurt komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |