Commercieel hoeft toch niet automatisch slechte kwaliteit te betekenen? Wat ik vanavond gezien heb is vele malen slechter dan ik in mijn stoutse dromen had verwacht.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik houd niet van commercie, maar ik ben er verre van tegen. De voetbalwereld is nou eenmaal commercieel, dat heeft iedereen er naar gemaakt. Dat kun je niet meer tegenhouden.
In de vorm van Talpa is het prima te doen. SBS6 is toch ook commercieel, maar dat is hartstikke ruk. Met een prijsvraag en een balk door het beeld. Die heb ik bij "De Wedstrijden" niet gezien.
De echte voetballiefhebber is er zeker op vooruit gegaan ja.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent vanaf het begin al zo'n aanbidder van dat getalpa, dat zegt me niet zoveel. Jij houdt blijkbaar erg veel van commercie en minder van de sport. Dat mag - maar daarom heb ik het over voetballiefhebbers. Ik kan me niet voorstellen dat er een echte voetballiefhebber is die vindt dat hij er hiermee op vooruit is gegaan.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:11 schreef Dorus_ het volgende:
Wilfred Genee deed het gewoon prima, zeker voor de eerste keer. Je bent echt een mierenneuker als je dat afzeikt.
Ik ook .Ik hoop dat de voorzitters van de clubs zich doodschamen dat ze het voetbal zo verpatst hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:12 schreef Posdnous het volgende:
Ik ben er serieus een beetje depri van geworden.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:14 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
De echte voetballiefhebber is er zeker op vooruit gegaan ja.
Nu krijg je tenminste lange samenvattingen van alle clubs te zien ipv alleen de tob 3.
Maar dat zal jou als echte voetballiefhebber niet interesseren, want jij hebt alleen oog voor de tobclubs en die ballenclub van je.
Wat een onzin man - ik heb verdomme nog steeds geen beelden van mijn clubje gezien omdat de bacht en zondagmiddag herhalingen vervallen. Dat is het grote voordeel van de publieken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:14 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
De echte voetballiefhebber is er zeker op vooruit gegaan ja.
Nu krijg je tenminste lange samenvattingen van alle clubs te zien ipv alleen de tob 3.
Maar dat zal jou als echte voetballiefhebber niet interesseren, want jij hebt alleen oog voor de tobclubs en die ballenclub van je.
Geef eens een goed argument van waarom het niets is dan...quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:14 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Als je die clown complimenteert dan heb je geen kritisch vermogen.
Dat is dus blijkbaar het enige dat telt. Net als die mensen die vinden dat het journaal te links is. Al dat slachtoffergedoe, daar zijn de echte geinteresseerden de dupe van.quote:
En dat neem je Talpa kwalijk, geen nacht en zondagmiddag herhalingen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
omdat de bacht en zondagmiddag herhalingen vervallen. Dat is het grote voordeel van de publieken.
Ajax heeft niet eens gespeeldquote:
Ik vind het heerlijk om ook een keer grote delen van de wedstrijden van de kleinere teams te zienquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin man - ik heb verdomme nog steeds geen beelden van mijn clubje gezien omdat de bacht en zondagmiddag herhalingen vervallen. Dat is het grote voordeel van de publieken.
Jij geeft blijkbaar alleen maar om je eigen club en doet alsof de top 3 net zo belangrijk is als de nummer 14 tegen de nummer 12 en dat kan je toch niet menen?
Ik ben voor sec aankondigen en niet voor oeverloos geleuter en matige grappen en talloze versprekingen en iemand zonder enige uitstraling en autoriteit. Hij is een om hoog gevallen mislukking die in een eerder stadium al afgeschreven was en te licht voor het echte werk. Hij danst naar de pijpen van mensen die hem kneden en vormen en heeft totaal geen lef en mening.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:18 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Geef eens een goed argument van waarom het niets is dan...
Jij bent zeker voor Mart Smeets en Jack van Gelder![]()
over clowns gesproken![]()
Ach, klok het verschil eens.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om ook een keer grote delen van de wedstrijden van de kleinere teams te zien
Nou nee.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:20 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind het trouwens wel een gezeur hier. Ja, de reclames zijn kut, maar daar is wel overheen te komen.
Ja, dat is erg storend, er zijn mensen die op zaterdagavond nog wel eens iets anders doen dan voor de buis zitten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:20 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
En dat neem je Talpa kwalijk, geen nacht en zondagmiddag herhalingen?![]()
ik niet. voor een duel van Twente op zondag moest ik soms wachten tot na het journaal en dan zag je nog weinig hoogtepuntenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:19 schreef Posdnous het volgende:
Dat positieve: meer aandacht voor kleinere clubs, vind ik toch wel meevallen hoor, ik zie vrij weinig verschil.
Ik vrees van niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:20 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind het trouwens wel een gezeur hier. Ja, de reclames zijn kut, maar daar is wel overheen te komen.
Wat is belangrijk?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin man - ik heb verdomme nog steeds geen beelden van mijn clubje gezien omdat de bacht en zondagmiddag herhalingen vervallen. Dat is het grote voordeel van de publieken.
Jij geeft blijkbaar alleen maar om je eigen club en doet alsof de top 3 net zo belangrijk is als de nummer 14 tegen de nummer 12 en dat kan je toch niet menen?
heb je geen video?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat is erg storend, er zijn mensen die op zaterdagavond nog wel eens iets anders doen dan voor de buis zitten.
Ik ben jarenlang de samenvatting van de Bundesliga op de SAT1 gewend, dat was pas een drama qua reclames. Daar is Talpa niks bij vergeleken.quote:
Twente heeft gewoon niet zoveel hoogtepunten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:22 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik niet. voor een duel van Twente op zondag moest ik soms wachten tot na het journaal en dan zag je nog weinig hoogtepuntennu zal het stukken beter gaan
Dan moet je Versatel nemen! Hoef je ook niet meer naar de samenvattingen te kijken...quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dat is allemaal niet zo interessant: dat studiogebeuren moet helemaal niet belangrijk zijn: het gaat om VOETBAL en niet om al die kutinterviewtjes en kutanalyses.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ben jarenlang de samenvatting van de Bundesliga op de SAT1 gewend, dat was pas een drama qua reclames. Daar is Talpa niks bij vergeleken.
Ja, ik weet het, ik zie ze wel eens als ik daar in een hotel zit. En dat is inderdaad ook echt vreselijk, maar dat betekent niet dat ik van dit Talpa-gezeik nou zo vrolijk wordt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ben jarenlang de samenvatting van de Bundesliga op de SAT1 gewend, dat was pas een drama qua reclames. Daar is Talpa niks bij vergeleken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |