abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:11:02 #181
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29640809
De reclames waren kut maar wat een gezeik opeens over zaken die bij de NOS net zo erg of nog erger verzorgd waren...

Laat ik eerst voorop stellen dat niet alles positief was maar zo erg als het nu wordt voorgedaan slaat nergens op.

Over de commentatoren: Ze willen het doen volgens het engelse model: dus enthousiast en positief. Dat ze daarin een beetje doorschieten moet je maar voor lief nemen, ze proberen het tenminste... En ik weet zeker dat als je alles in het engels vertaald iedereen het dan fantastisch vindt...

Die reclame is inderdaad kut maar het journaal tussendoor is nog VELE MALEN ERGER. Hoe verzin je dat nou? Studio Sport uitzenden en dan opeens reclame en het journaal tussendoor terwijl op Nederland 1 exact hetzelfde journaal wordt uitgezonden... Waarom moet het dan ook nog eens door SS?!

Wilfred Genee deed het gewoon prima, zeker voor de eerste keer. Je bent echt een mierenneuker als je dat afzeikt.

Verder werd er tijdens SS nooit iets verteld over de wedstrijd, door niemand niet. Zat je SV te kijken, krijg je de helft van dat programma te zien wat je eigenlijk zou moeten zien tijdens SS. Dus commentaar van de trainers etc. Ik vindt het leuk om te horen wat spelers te zeggen hebben en ik denk velen met mij.

Die statistieken na de wedstrijd, wat kan je daar nou verkeerd aan vinden? Gebeurd tijdens een interview... Vind je het niks, dan luister je naar het interview, vind je het interessant dan luister je naar het interview én kijk je naar die statistieken!

De volgorde van de wedstrijden kan je het mee eens zijn of niet, ik heb liever ook Feyenoord vooraan maar ik kan het ergens wel begrijpen.

Verder vond ik Ron Jans en Gullit weinig toevoegen, ik zou 1 van de twee plaats laten nemen en die wat meer laten vertellen of uberhaupte meer praten en ze beide laten zitten maar zoals het nu is slaat het nergens op.

Al met al geen slechte beurt voor een eerste uitzending op de reclames na maar als je die afzet tegen dat kutjournaal dan valt het nog wel mee denk ik. Verder niet dat SS zo ophemelen want die hebben in al die jaren niets, maar dan ook helemaal niets vernieuwend gedaan, en kan je dus ook nooit op je bek gaan...
Even geen signature.
pi_29640832
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik houd niet van commercie, maar ik ben er verre van tegen. De voetbalwereld is nou eenmaal commercieel, dat heeft iedereen er naar gemaakt. Dat kun je niet meer tegenhouden.

In de vorm van Talpa is het prima te doen. SBS6 is toch ook commercieel, maar dat is hartstikke ruk. Met een prijsvraag en een balk door het beeld. Die heb ik bij "De Wedstrijden" niet gezien.
Commercieel hoeft toch niet automatisch slechte kwaliteit te betekenen? Wat ik vanavond gezien heb is vele malen slechter dan ik in mijn stoutse dromen had verwacht.

Ze zouden iets nieuws gaan doen, nou joepie, alles wat nieuw is, is dat het veel te lang duurt.
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:12:10 #183
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29640833
Ik ben er serieus een beetje depri van geworden.

Mijn voetbal, wat doen ze. .

*landelijke boycot voorstelt.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_29640887
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, maar jij bent vanaf het begin al zo'n aanbidder van dat getalpa, dat zegt me niet zoveel. Jij houdt blijkbaar erg veel van commercie en minder van de sport. Dat mag - maar daarom heb ik het over voetballiefhebbers. Ik kan me niet voorstellen dat er een echte voetballiefhebber is die vindt dat hij er hiermee op vooruit is gegaan.
De echte voetballiefhebber is er zeker op vooruit gegaan ja.
Nu krijg je tenminste lange samenvattingen van alle clubs te zien ipv alleen de tob 3.
Maar dat zal jou als echte voetballiefhebber niet interesseren, want jij hebt alleen oog voor de tobclubs en die ballenclub van je.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29640898
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:11 schreef Dorus_ het volgende:

Wilfred Genee deed het gewoon prima, zeker voor de eerste keer. Je bent echt een mierenneuker als je dat afzeikt.

Als je die clown complimenteert dan heb je geen kritisch vermogen.
pi_29640939
Het 'positieve' valt me wel op. Er werd volgens mij van geen enkele stevige overtreding een herhaling getoond.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29640951
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:12 schreef Posdnous het volgende:
Ik ben er serieus een beetje depri van geworden.
Ik ook .Ik hoop dat de voorzitters van de clubs zich doodschamen dat ze het voetbal zo verpatst hebben.
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:16:37 #188
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_29640953
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:14 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Nu krijg je tenminste lange samenvattingen van alle clubs te zien ipv alleen de tob 3.
Maar dat zal jou als echte voetballiefhebber niet interesseren, want jij hebt alleen oog voor de tobclubs en die ballenclub van je.
Helemaal mee eens

Eindelijk geen Ajax gezeur meer
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_29640992
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:14 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Wat een onzin man - ik heb verdomme nog steeds geen beelden van mijn clubje gezien omdat de bacht en zondagmiddag herhalingen vervallen. Dat is het grote voordeel van de publieken.

Jij geeft blijkbaar alleen maar om je eigen club en doet alsof de top 3 net zo belangrijk is als de nummer 14 tegen de nummer 12 en dat kan je toch niet menen?
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:18:30 #190
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29641011
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Als je die clown complimenteert dan heb je geen kritisch vermogen.
Geef eens een goed argument van waarom het niets is dan...

Jij bent zeker voor Mart Smeets en Jack van Gelder

over clowns gesproken
Even geen signature.
pi_29641026
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:16 schreef 9christensen het volgende:
Dat is dus blijkbaar het enige dat telt. Net als die mensen die vinden dat het journaal te links is. Al dat slachtoffergedoe, daar zijn de echte geinteresseerden de dupe van.
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:19:13 #192
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29641037
Dat positieve: meer aandacht voor kleinere clubs, vind ik toch wel meevallen hoor, ik zie vrij weinig verschil.

En als er nog wat meer positiefs is, dan wordt dan voor mij echt toch wel volledig teniet gedaan door die reclames, echt verschrikkelijk.

En dan ook nog die sukkel van een Mulder . 'Leuke vrouw heeft die van Gaal' .
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:20:22 #193
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29641071
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:18 schreef SCH het volgende:

[..]

omdat de bacht en zondagmiddag herhalingen vervallen. Dat is het grote voordeel van de publieken.
En dat neem je Talpa kwalijk, geen nacht en zondagmiddag herhalingen?
Even geen signature.
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:20:35 #194
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29641081
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:16 schreef 9christensen het volgende:

Ajax heeft niet eens gespeeld . En zelfs dan hebben ze zo'n nutteloos item over die Ajax-wedstrijd.

Dus ik denk dat je te vroeg juicht.
pi_29641084
quote:

[..]

Wat een onzin man - ik heb verdomme nog steeds geen beelden van mijn clubje gezien omdat de bacht en zondagmiddag herhalingen vervallen. Dat is het grote voordeel van de publieken.

Jij geeft blijkbaar alleen maar om je eigen club en doet alsof de top 3 net zo belangrijk is als de nummer 14 tegen de nummer 12 en dat kan je toch niet menen?
Ik vind het heerlijk om ook een keer grote delen van de wedstrijden van de kleinere teams te zien
pi_29641092
Ik vind het trouwens wel een gezeur hier. Ja, de reclames zijn kut, maar daar is wel overheen te komen. De samenvattingen zijn gelukkig wat langer en dat het een kopie van MotD is helpt natuurlijk ook wel.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29641098
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:18 schreef Dorus_ het volgende:

[..]

Geef eens een goed argument van waarom het niets is dan...

Jij bent zeker voor Mart Smeets en Jack van Gelder

over clowns gesproken
Ik ben voor sec aankondigen en niet voor oeverloos geleuter en matige grappen en talloze versprekingen en iemand zonder enige uitstraling en autoriteit. Hij is een om hoog gevallen mislukking die in een eerder stadium al afgeschreven was en te licht voor het echte werk. Hij danst naar de pijpen van mensen die hem kneden en vormen en heeft totaal geen lef en mening.

Maar dat is allemaal niet zo interessant: dat studiogebeuren moet helemaal niet belangrijk zijn: het gaat om VOETBAL en niet om al die kutinterviewtjes en kutanalyses.
pi_29641113
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:20 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik vind het heerlijk om ook een keer grote delen van de wedstrijden van de kleinere teams te zien
Ach, klok het verschil eens.
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:21:48 #199
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29641125
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:20 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind het trouwens wel een gezeur hier. Ja, de reclames zijn kut, maar daar is wel overheen te komen.
Nou nee.
pi_29641141
De Wedstrijden zuigt
pi_29641142
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:20 schreef Dorus_ het volgende:

[..]

En dat neem je Talpa kwalijk, geen nacht en zondagmiddag herhalingen?
Ja, dat is erg storend, er zijn mensen die op zaterdagavond nog wel eens iets anders doen dan voor de buis zitten.
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:22:42 #202
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_29641163
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:19 schreef Posdnous het volgende:
Dat positieve: meer aandacht voor kleinere clubs, vind ik toch wel meevallen hoor, ik zie vrij weinig verschil.
ik niet. voor een duel van Twente op zondag moest ik soms wachten tot na het journaal en dan zag je nog weinig hoogtepunten nu zal het stukken beter gaan
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_29641178
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:20 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind het trouwens wel een gezeur hier. Ja, de reclames zijn kut, maar daar is wel overheen te komen.
Ik vrees van niet.
pi_29641187
quote:

[..]

Wat is belangrijk?
Het gaat mij gewoon om het voetbal en bij de 'mindere' clubs zie je vaak net zo'n mooie zoniet mooiere wedstrijden dan bij de tob 3.
Mijn clubje speelt in de GGD, dus die komt niet op talpa
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:23:26 #205
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_29641193
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, dat is erg storend, er zijn mensen die op zaterdagavond nog wel eens iets anders doen dan voor de buis zitten.
heb je geen video?
[b]Enschede![/b]
pi_29641200
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:21 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nou nee.
Ik ben jarenlang de samenvatting van de Bundesliga op de SAT1 gewend, dat was pas een drama qua reclames. Daar is Talpa niks bij vergeleken.
pi_29641239
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:22 schreef 9christensen het volgende:

[..]

ik niet. voor een duel van Twente op zondag moest ik soms wachten tot na het journaal en dan zag je nog weinig hoogtepunten nu zal het stukken beter gaan
Twente heeft gewoon niet zoveel hoogtepunten.
Wat een bullocks. Alsof de NOS geen aandacht aan die clubs besteedde, dat wordt nu wel erg overtrokken, dat de samenvattingen een minuutje langer zijn, nou hoera.

Lekker lang kijken naar een saaie 0-0 van RBC-RKC - wat gaan we er op vooruit zeg
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:25:00 #208
125565 Dorus_
brand goed.
pi_29641260
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar dat is allemaal niet zo interessant: dat studiogebeuren moet helemaal niet belangrijk zijn: het gaat om VOETBAL en niet om al die kutinterviewtjes en kutanalyses.
Dan moet je Versatel nemen! Hoef je ook niet meer naar de samenvattingen te kijken...

Interviews en analyses... Ja, wat een mongolen, dat ze dat durven in een voetbalprogramma
Even geen signature.
pi_29641290
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:23 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ik ben jarenlang de samenvatting van de Bundesliga op de SAT1 gewend, dat was pas een drama qua reclames. Daar is Talpa niks bij vergeleken.
Duits voetbal is een keuze zjroentje
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:25:51 #210
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29641296
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:23 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ja, ik weet het, ik zie ze wel eens als ik daar in een hotel zit. En dat is inderdaad ook echt vreselijk, maar dat betekent niet dat ik van dit Talpa-gezeik nou zo vrolijk wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')