abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 14 augustus 2005 @ 20:59:26 #151
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29638768
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:57 schreef evert het volgende:

[..]

nee, andere sport hebben ze niet. dat is niet interessant voor hen want dan kunnen ze niet zoveel commercials uitzenden.
stel je voor dat er door afgelastingen maar 1 wedstrijd is, dan gaan ze het ook nog tot 1,5 uur rekken?
lijkt me leuk, nee natuurlijk niet dan krijg je gewoon meer van de zaterdag. Voetbal op zaterdagavond is sowieso leuker
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29639023
Een wedstrijd van gister VOOR Feyenoord - NAC, wat een ongelovelijke teringzooi.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zondag 14 augustus 2005 @ 21:09:01 #153
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_29639049
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:08 schreef Jajong het volgende:
Een wedstrijd van gister VOOR Feyenoord - NAC, wat een ongelovelijke teringzooi.
ahahah eindelijk meer aandacht voor de rest
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_29639066
Ik moet eerlijk zeggen, het valt zwaar tegen

- Veel te veel reclame (zoals eerder gezegd)
- Veel te veel gelul. Studiogasten zijn niet interessant. Gullit zit er om zijn personage, niet om zijn voetbalvisie want die is vrij beperkt. Zit er puur voor het geld. Ik ben altijd fan van Muder geweest maar die zit erbij als een oude zak (what's new? ) maar de scherpte is eraf. Is in praatprogramma's stukken beter dan als analyticus. Een jaknikker dus.
- SMSSpel (wel degelijk aanwezig tijdens de reclames)
- Slecht commentaar, echt. Alleen die gasten van de NOS zijn op niveau, de rest is bagger zoals al eerder opgemerkt.
- Te weinig vernieuwingen. Het enige wat ze laten zien is de cirkel/lijn voor vrij trappen. Ik vond de 'ijzeren rinus' beter en functioneler (buitenspel, positie scheids etc. veel beter waarneembaar.) Ik heb een hoop gelul gehoord van die vernieuwingen maar er zit bar weinig in.

Het enige positieve:
- Tijd en score altijd in beeld, ook de opstellingen (met foto's e.d.) vooraf en statistieken geven toch een beter beeld van de wedstrijd. Decor en tune boeit mij echt niet maar da's persoonlijk.
- Aandacht voor supporter, alleen gaat dit denk ik over 10 rondes ook wel weer vervelen (of niet natuurlijk)
- Andere volgorde, kleinere clubs ook aan het begin. Echter wordt dit verkeerd gebruikt door de kijker vast te houden tot het eind, wanneer je bijvoorbeeld Feyenoord en PSV ziet. In de tussentijd ben al platgegooid met Adidas en andere reclames, sms spel en minimaal 2 previews van 'wat we weer te zien krijgen'. DAT WEET IK NU GVD WEL IK WIL DIE BEELDEN ZIEN!!!!
Bloed, zweet en tranen!
pi_29639252
Daar gaat mijn laatste houvast...
quote:
Vanaf zondag 14 augustus zou BVN iedere zondag vanaf ongeveer 22.00 tot 23.00 uur Nederlandse tijd de hoogtepunten van het Nederlandse eredivisievoetbal uitzenden.

ECHTER: De directie van de Eredivisie CV heeft ons verboden BVN Voetbal op dit tijdstip uit te zenden. Daarom zal het programma twee uur later, om 00.00 uur Nederlandse tijd worden uitgezonden. Onze excuses voor het ongemak.

In het nieuwe programma ‘BVN Voetbal’ krijgt u van ons samenvattingen van alle - in het weekend gespeelde - wedstrijden. Het live-programma wordt elke week gepresenteerd door Mari Carmen Oudendijk vanuit de Wereldomroepstudio in Hilversum. Het programma wordt in opdracht van BVN geproduceerd door Eyeworks Sports (voorheen WK Producties).

pi_29639286
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:09 schreef 9christensen het volgende:

[..]

ahahah eindelijk meer aandacht voor de rest
Inderdaad.
Laat die gloryhunters nu maar eens een keer wachtten, dat hebben wij lang genoeg gemoeten
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29639734
Het duurt en het duurt...al dat gelul tussendoor, en die reclames..Anderhalf uur voor 3 samenvattinkjes! Ga het vanaf volgende week opnemen, kan ik lekker doorspoelen!!
geniet nooit met mate
pi_29639851
Oh, en het woord linkerrijtje kan ik ook niet meer horen!!!
geniet nooit met mate
pi_29639889
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:36 schreef gimme.shelter het volgende:
Oh, en het woord linkerrijtje kan ik ook niet meer horen!!!
wen er maar aan, vrees ik ...
  zondag 14 augustus 2005 @ 21:47:40 #161
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29640157
Ach ik ergerde me er ook vaak genoeg aan dat er zoveel geluld werd over de top 3 ploegen dat ik tot kwart over 8 moest wachten voor een samenvatting van 3 minuten van mijn cluppie. Geef mij dan maar Talpa!

En als je die onderbreking van reclame-nieuws-reclame neemt die tussen SS doorzat scheelt het maar weinig qua onderbrekingen.
pi_29640262
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:47 schreef Noca het volgende:
Ach ik ergerde me er ook vaak genoeg aan dat er zoveel geluld werd over de top 3 ploegen dat ik tot kwart over 8 moest wachten voor een samenvatting van 3 minuten van mijn cluppie. Geef mij dan maar Talpa!
Dat weet je dan toch dat je tot kwart over 8 moet wachten? Ik heb dat nooit erg gevonden en vind het logisch dat het belangrijkste nieuws eerst komt, doet het journaal ook.
quote:
En als je die onderbreking van reclame-nieuws-reclame neemt die tussen SS doorzat scheelt het maar weinig qua onderbrekingen.
Nieuws is toch wat anders. Ik wil gewoon het 8 uur journaal zien, dat kan nu niet meer.

Zwaar bagger dit. Die Genee is echt een domoor en dan een interview met Kesler tussendoor. Ik vond het gisteravond al erg maar dit was de nekslag, wat een prutsers.
pi_29640310
Wat wil De Telegraaf eik met het commentaar op http://www.telegraaf.nl/b(...)t_vond_u_ervan_.html ? Daar morgen een volledig objectief nieuwsbericht van maken
pi_29640367
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat weet je dan toch dat je tot kwart over 8 moet wachten? Ik heb dat nooit erg gevonden en vind het logisch dat het belangrijkste nieuws eerst komt, doet het journaal ook.
[..]
Dan weet je nu toch dat je niet voor kwart voor 8 hoeft te gaan kijken om Ajax/Feyenoord/PSV te kunnen kijken

De meeste voetballiefhebbers zijn er echt wel op vooruit gegaan.
pi_29640402
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dan weet je nu toch dat je niet voor kwart voor 8 hoeft te gaan kijken om Ajax/Feyenoord/PSV te kunnen kijken

De meeste voetballiefhebbers zijn er echt wel op vooruit gegaan.
De grote verliezer is de voetballiefhebber, de winnaar is degene die van oeverloos gelul houdt of een zwakke blaas heeft.
pi_29640437
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:56 schreef SCH het volgende:

[..]

De grote verliezer is de voetballiefhebber, de winnaar is degene die van oeverloos gelul houdt of een zwakke blaas heeft.
Of van reclames houdt .... Die tijd is ook al de duur van bijna twee samenvattingen ...
pi_29640485
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Of van reclames houdt .... Die tijd is ook al de duur van bijna twee samenvattingen ...
Ik begrijp dat ze na 8-en (toen ik journaal ging kijken) geen voetbal meer hebben uitgezonden?
pi_29640528
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik begrijp dat ze na 8-en (toen ik journaal ging kijken) geen voetbal meer hebben uitgezonden?
Toen zonden ze nog korte stukjes uit van de wedstrijden van zaterdag.
pi_29640579
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:00 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Toen zonden ze nog korte stukjes uit van de wedstrijden van zaterdag.
Ik heb door die rotzooi nog steeds geen beelden van mijn clubje gezien

Mag de NOS dat vanavond nog uitzenden?
pi_29640594
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik beschouw mezelf niet als verliezer hoor.
pi_29640605
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Het is een commerciele zender. Wat had je dan verwacht?
pi_29640614
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, denk wel dat ze beelden hebben bij Cafe de Sport.
pi_29640617
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Helaas niet . Maar ik ga het voortaan maar opnemen. Kan ik die reclame en dat gelul tenminste doorspoelen.
pi_29640637
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik beschouw mezelf niet als verliezer hoor.
Nee, maar jij bent vanaf het begin al zo'n aanbidder van dat getalpa, dat zegt me niet zoveel. Jij houdt blijkbaar erg veel van commercie en minder van de sport. Dat mag - maar daarom heb ik het over voetballiefhebbers. Ik kan me niet voorstellen dat er een echte voetballiefhebber is die vindt dat hij er hiermee op vooruit is gegaan.
pi_29640654
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nee, denk wel dat ze beelden hebben bij Cafe de Sport.
Met Dennis van der Geest - wauw joepie hoera

Na Jack Spijkerman kan ik echt niet meer slapen, de horror.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')