lijkt me leuk, nee natuurlijk niet dan krijg je gewoon meer van de zaterdag. Voetbal op zaterdagavond is sowieso leukerquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:57 schreef evert het volgende:
[..]
nee, andere sport hebben ze niet. dat is niet interessant voor hen want dan kunnen ze niet zoveel commercials uitzenden.
stel je voor dat er door afgelastingen maar 1 wedstrijd is, dan gaan ze het ook nog tot 1,5 uur rekken?
ahahah eindelijk meer aandacht voor de restquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:08 schreef Jajong het volgende:
Een wedstrijd van gister VOOR Feyenoord - NAC, wat een ongelovelijke teringzooi.
quote:Vanaf zondag 14 augustus zou BVN iedere zondag vanaf ongeveer 22.00 tot 23.00 uur Nederlandse tijd de hoogtepunten van het Nederlandse eredivisievoetbal uitzenden.
ECHTER: De directie van de Eredivisie CV heeft ons verboden BVN Voetbal op dit tijdstip uit te zenden. Daarom zal het programma twee uur later, om 00.00 uur Nederlandse tijd worden uitgezonden. Onze excuses voor het ongemak.
In het nieuwe programma ‘BVN Voetbal’ krijgt u van ons samenvattingen van alle - in het weekend gespeelde - wedstrijden. Het live-programma wordt elke week gepresenteerd door Mari Carmen Oudendijk vanuit de Wereldomroepstudio in Hilversum. Het programma wordt in opdracht van BVN geproduceerd door Eyeworks Sports (voorheen WK Producties).
Inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:09 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ahahah eindelijk meer aandacht voor de rest
wen er maar aan, vrees ik ...quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:36 schreef gimme.shelter het volgende:
Oh, en het woord linkerrijtje kan ik ook niet meer horen!!!
Dat weet je dan toch dat je tot kwart over 8 moet wachten? Ik heb dat nooit erg gevonden en vind het logisch dat het belangrijkste nieuws eerst komt, doet het journaal ook.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:47 schreef Noca het volgende:
Ach ik ergerde me er ook vaak genoeg aan dat er zoveel geluld werd over de top 3 ploegen dat ik tot kwart over 8 moest wachten voor een samenvatting van 3 minuten van mijn cluppie. Geef mij dan maar Talpa!
Nieuws is toch wat anders. Ik wil gewoon het 8 uur journaal zien, dat kan nu niet meer.quote:En als je die onderbreking van reclame-nieuws-reclame neemt die tussen SS doorzat scheelt het maar weinig qua onderbrekingen.
Dan weet je nu toch dat je niet voor kwart voor 8 hoeft te gaan kijken om Ajax/Feyenoord/PSV te kunnen kijkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat weet je dan toch dat je tot kwart over 8 moet wachten? Ik heb dat nooit erg gevonden en vind het logisch dat het belangrijkste nieuws eerst komt, doet het journaal ook.
[..]
De grote verliezer is de voetballiefhebber, de winnaar is degene die van oeverloos gelul houdt of een zwakke blaas heeft.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan weet je nu toch dat je niet voor kwart voor 8 hoeft te gaan kijken om Ajax/Feyenoord/PSV te kunnen kijken
De meeste voetballiefhebbers zijn er echt wel op vooruit gegaan.
Of van reclames houdt .... Die tijd is ook al de duur van bijna twee samenvattingen ...quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
[..]
De grote verliezer is de voetballiefhebber, de winnaar is degene die van oeverloos gelul houdt of een zwakke blaas heeft.
Ik begrijp dat ze na 8-en (toen ik journaal ging kijken) geen voetbal meer hebben uitgezonden?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of van reclames houdt .... Die tijd is ook al de duur van bijna twee samenvattingen ...
Toen zonden ze nog korte stukjes uit van de wedstrijden van zaterdag.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze na 8-en (toen ik journaal ging kijken) geen voetbal meer hebben uitgezonden?![]()
Ik heb door die rotzooi nog steeds geen beelden van mijn clubje gezienquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Toen zonden ze nog korte stukjes uit van de wedstrijden van zaterdag.
Ik beschouw mezelf niet als verliezer hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
[..]
De grote verliezer is de voetballiefhebber, de winnaar is degene die van oeverloos gelul houdt of een zwakke blaas heeft.
Het is een commerciele zender. Wat had je dan verwacht?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of van reclames houdt .... Die tijd is ook al de duur van bijna twee samenvattingen ...
Nee, denk wel dat ze beelden hebben bij Cafe de Sport.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb door die rotzooi nog steeds geen beelden van mijn clubje gezien![]()
Mag de NOS dat vanavond nog uitzenden?
Helaas nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb door die rotzooi nog steeds geen beelden van mijn clubje gezien![]()
Mag de NOS dat vanavond nog uitzenden?
Nee, maar jij bent vanaf het begin al zo'n aanbidder van dat getalpa, dat zegt me niet zoveel. Jij houdt blijkbaar erg veel van commercie en minder van de sport. Dat mag - maar daarom heb ik het over voetballiefhebbers. Ik kan me niet voorstellen dat er een echte voetballiefhebber is die vindt dat hij er hiermee op vooruit is gegaan.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf niet als verliezer hoor.
Met Dennis van der Geest - wauw joepie hoeraquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, denk wel dat ze beelden hebben bij Cafe de Sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |