Ik kijk het nog een paar weken aan voordat ik mijn definitieve oordeel vel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:14 schreef cultheld het volgende:
Ik ben het helemaal met BliksemSchigt eens.
De doorgehaalde zaken zijn geen Talpa dingen, maar worden voor alle omroepen gemaakt door Eyeworks van Reinout Oerlemans.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je het objectief en enigzins normaal bekijkt zonder extreem positief of negatief te doen, kom je tot dit rijtje volgens mij:
+ Langere samenvattingen
+ Analyse na de wedstrijd
+ Studiogast uit de voetbalwereld
+ Statistieken
+ Meer camera's
+ Achtergrondreportage
+ Interviews rondom alle wedstrijden
+ Tijd+score in beeld
+ Alle clubs evenveel aandacht
+ Live meekijken op internet
+ Waarschijnlijk terugzien na het weekend op internet
- Reclame Het is wennen, maar niet irritant. Je kan drinken halen, eten halen of even relaxed pissen.
Bij NOS had je er nog een journaal + twee reclameblokken tussendoor, en dan kwamen de restwedstrijden er gauw tussendoor
- TOP3 niet als eerste Tja lekker boeiend. Liever eerder een leuke 3-3 dan een saaie Ajax/PSV/Feyenoord wedstrijd.
Al met al een vooruitgang
ik hoor het ja, wat een hysterische gekquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:20 schreef BB-King het volgende:
Die commentator bij Willem II tegen RKC was trouwens de ergste!!!!!!!!!!!!!!
Maar die maken het wel leuker.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
De doorgehaalde zaken zijn geen Talpa dingen, maar worden voor alle omroepen gemaakt door Eyeworks van Reinout Oerlemans.
En om nou met een saaie 0-0 af te trappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |