Niet normaal...quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:01 schreef Chielus het volgende:
ik heb nu in 10 minuten 18 x het woord prachtig voorbij zien komen.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:01 schreef Chielus het volgende:
ik heb nu in 10 minuten 18 x het woord prachtig voorbij zien komen.
Da's waar maar ik vind het prachtig om te doen...quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan ook echt zeiken om het zeiken hoor.
Daarom ben ik ook geen verslaggever geworden en laat ik dat over aan mensen die daar (hopenlijk) wel goed in zijn ....quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Okay, het commentaar was niet fantastisch, maar ik ben benieuwd hoe jullie het zouden doen. Zo makkelijk is het niet hoor.
quote:
Het zijn commentatoren die volgens mij al even mee lopen. Commentaar was niet slecht, maar om alles prachtig/werelds te noemen is een beetje te...quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Okay, het commentaar was niet fantastisch, maar ik ben benieuwd hoe jullie het zouden doen. Zo makkelijk is het niet hoor.
Je kan ook echt zeiken om het zeiken hoor.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:05 schreef BB-King het volgende:
Oké, nog een keertje en dan houd ik er mee op!!
Dit is wat die commentator van het gras in De Kuip vond:
[afbeelding]
Een paar zijn nieuw volgens mij. Maar dan nog.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:05 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Het zijn commentatoren die volgens mij al even mee lopen. Commentaar was niet slecht, maar om alles prachtig/werelds te noemen is een beetje te...
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:05 schreef cultheld het volgende:
Hahaha Ruud DilAlsof jij de reden bent dat Kalou nu zo goed is
![]()
![]()
idd, ik vind 'm meer Ruud Lid met zijn oeverloze gezwamquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:07 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
dat vind ik nou zo idioot, om hem opeens Ruud Dil te noemen
Zo noem ik hem wel vaker hoor. Gullit probeerde zich net over Lodewijks alweer schoon te pratenquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:07 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
dat vind ik nou zo idioot, om hem opeens Ruud Dil te noemen
vandaag zijn er al 2 wereldgoals gevallenquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:33 schreef Chielus het volgende:
Wat een kut commentaar..
Een wereldgoal van Cornellise??? Man het was een schot van 16 meter. Geen Omhaal van van Basten ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |