quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:50 schreef Suijk het volgende:
Trouwens, Verbeek in dat cafe, dus voor SCH zal het nu wel goed zijn.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:31 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Wat lult iedereen hier over dat het een kopie is van MOTD en daarom per definitie OK?
HET IS EEN ZWAAR WAARDELOZE KOPIE!
In de tijd van SS met Tom Egbers / Kees Jansma en Hans Kraay Sr. dat waren nog eens analyses. Je wist tenminste waar je aan toe was, helder en degelijke analyses, samen met ijzeren rinus die elke situatie natuurgetrouw na kon bootsen. KWALITEIT daar hebben we het over dames en heren.
De wedstrijden is gewoon commerciele shit met sms spelletjes een waardeloze SBS presentator en een zakkenvuller als analyticus. Hoe kun je die perenplukkers nu serieus noemen? Het ergste is dat de 'liefhebber' veroordeelt wordt tot deze commerciele rotzooi en er alleen maar op kwaliteit ingeboet wordt. En dit vergelijken met een kwaliteitsprogramma zoals MOTD? Je moet je gewoon schamen voor het feit dat je dit uit je strot krijgt.
BAH
Nou, ontroerendquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]sowieso goed dat er meer camera's staan
als ik voor geen van beide clubs ben is er voor mij met lelijk voetbal niks spannends aan, bewaar dan het mooie voetbal als laatste al word het 10-0 bij een mooie uitvoering valt er nog wat te genieten, spanning voel ik bij een 2-1 in de laatste minuut bij RBC-Heracles of NAC-RODA niet hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Die reclames ben ik het wel mee eens, maar er kunnen best 3 duels voor zitten die wel eens veel interessanter kunnen zijn dan een wedstrijd van eerder genoemde 3. Niks mis mee.
Het spannendst tot het laatst bewaren is slim bekeken.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:03 schreef SnuggLe het volgende:
Kunnen we niet een "Wij willen Studio Sport terug!" actie(-topic) opzetten?
Of een tientjes actie , zodat de NOS volgend jaar de rechten terug kan kopeN??
Dat had Sport7 ook.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:05 schreef mordradead het volgende:
Ze hebben die rechten toch voor een aantal seizoenen gehaald?
welkomquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:17 schreef Dorus_ het volgende:
Jezusmina wat een gezeik...
er was op nederland 1 geen journaalquote:Nu opeens allemaal geilen op SS die het voetbal godverdomme onderbraken voor het 8 uur journaal en reclame terwijl op Nederland 1 exact hetzelfde journaal te zien was!
dat dan weer welquote:Nee, dat is inderdaad echt veel beter als de reclame van Talpa.
Bij mij niet nee, ik ben perfect.quote:Het is de eerste uitzending mensen, jullie zijn natuurlijk in alles perfect wat je voor de eerste keer doet? Ja toch? Bij jullie gaat er niets mis toch?
ik hoop het voor ze maar ik vrees van nietquote:Er gingen inderdaad een aantal dingen verkeerd. Zoals de twee personen die naast Genee zaten en weinig te vertellen hadden maar dat hebben ze waarschijnlijk zelf ook wel gezien...
natuurlijkquote:Maar wat een onzin om nou opeens weer te gaan huilen om SS. Met Mart Smeets en Jack van Gelder... Dat zijn echt toppers natuurlijk!! Pfff...
je moet het natuurlijk wel menenquote:Ik huil wel even mee hoor.
En dat geloof je zelf? Supporters hebben echt niks te zeggen over wat een voetbalclub doet. Die kiezen massaal voor de commercie en dus voor Talpa. Of wilde je soms beweren dat de irritante digitale reclames naast de doelen er ook op verzoek van supporters zijn gekomen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:24 schreef mordradead het volgende:
het gaat er niet om wat de voetbalclubs willen maar wat de supporters willen
dat het niet gebeurd is een ander verhaalquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:31 schreef dVTB het volgende:
[..]
En dat geloof je zelf? Supporters hebben echt niks te zeggen over wat een voetbalclub doet. Die kiezen massaal voor de commercie en dus voor Talpa. Of wilde je soms beweren dat de irritante digitale reclames naast de doelen er ook op verzoek van supporters zijn gekomen?
Ik ben het met je eens dat dit zwaar waardeloos is, maar om dan te komen met Hans Kraay Sr.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:31 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Wat lult iedereen hier over dat het een kopie is van MOTD en daarom per definitie OK?
HET IS EEN ZWAAR WAARDELOZE KOPIE!
In de tijd van SS met Tom Egbers / Kees Jansma en Hans Kraay Sr. dat waren nog eens analyses. Je wist tenminste waar je aan toe was, helder en degelijke analyses, samen met ijzeren rinus die elke situatie natuurgetrouw na kon bootsen. KWALITEIT daar hebben we het over dames en heren.
Spreek voor jezelf. Deze liefhebber is blij met Talpa. Veel meer voetbal, veel meer anaylyse en veel meer aandacht voor de sport zelf. Prima dus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:31 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Het ergste is dat de 'liefhebber' veroordeelt wordt tot deze commerciele rotzooi en er alleen maar op kwaliteit ingeboet wordt.
Yep. En iedereen zit ook ineens te geilen op SV dat aanvankelijk ook massaal werd uitgekotst. Maar ja, dat was NOS en laten we met 'n allen meedoen met de hype dat de NOS beter is dan die vieze kapitalist van een John de Mol en z'n commerciele schijtzender Talpaquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:17 schreef Dorus_ het volgende:
Jezusmina wat een gezeik...
Nu opeens allemaal geilen op SS die het voetbal godverdomme onderbraken voor het 8 uur journaal en reclame terwijl op Nederland 1 exact hetzelfde journaal te zien was! Nee, dat is inderdaad echt veel beter als de reclame van Talpa.
Tis toch zo? Tis nogal erg naief om te ontkennen dat Talpa het voetbal beter brengt dan de NOS...quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:53 schreef nikk het volgende:
[..]
Yep. En iedereen zit ook ineens te geilen op SV dat aanvankelijk ook massaal werd uitgekotst. Maar ja, dat was NOS en laten we met 'n allen meedoen met de hype dat de NOS beter is dan die vieze kapitalist van een John de Mol en z'n commerciele schijtzender Talpa
Helemaal me eens...analyses hebben geen toegevoede waarde, Wilfred Genee vind ik al helemaal geen vooruitgang, en die reclameblokken...wat een ramp.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:23 schreef Chielus het volgende:
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |