abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:53:22 #251
127004 maril
Smeetsfan
pi_29642186
ik heb het afgezet , heb naar de uitslagen op teletekst gekeken en genoten van engels voetbal das mij voetbalavond in de toekomst ik doe mij ditzelf niet aan
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:53:52 #252
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29642203
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:47 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het is gewoon simpel. De meeste voetbalkijkers zijn voor Feyenoord, PSV of Ajax. Dan moet je de wedstrijden van die clubs ook gewoon het eerste uitzenden, en niet na 5 reclames en 3 duels tussen clubs die ergens rond de 10e plek staan
Die reclames ben ik het wel mee eens, maar er kunnen best 3 duels voor zitten die wel eens veel interessanter kunnen zijn dan een wedstrijd van eerder genoemde 3. Niks mis mee.

Het spannendst tot het laatst bewaren is slim bekeken.
pi_29642220
Dat wordt zappen .
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:55:19 #254
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29642254
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:52 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Gisteren had Talpa ook maar iets van 600.000 kijkers tijdens de eerste paar wedstrijden. Dat aantal liep naar 1,5 miljoen toen PSV begon. Dus op deze manier gaan mensen ook iets anders kijken, terwijl ze even terugzappen naar Talpa af en toe om te kijken of de leuke wedstrijden al begonnen zijn.
Het is een programma voor de voetballiefhebber en deze mensen vallen dus onder de clubliefhebbers. Dat die moeten zappen zal mij een zorg zijn
pi_29642344
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:33 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Roda - Twente niet gezien gehoord gister?
Was ook gewoon een goede wedstrijd. Ik zie het probleem niet.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_29642705
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:27 schreef MaxPower het volgende:
"De Wedstrijden" is bijna een exacte kopie van BBC's match of the day. Erg goed dus.
haha, zo ken ik er nog wel een paar.

De Duitse versie van Kopspijkers was ook een exacte kopie van Kopspijkers, maar daarom niet automatisch 'erg goed dus'. Nee integendeel, bij de Duitsers is hetzelfde format compleet de mist in gegaan omdat ze het gewoon niet op dezelfde manier aanpakten.

De BBC heeft om te beginnen jarenlange ervaring in het format en daarnaast doen ze het zonder reclame. Zoiets moet groeien maar om het bij Talpa te laten slagen zouden ze om te beginnen de reclameblokken weg moeten halen want ik weet zeker dat er meer kijkers zijn die bij het 2e blok afgehaakt zijn.

Maar ja, dat kun je dus wel vergeten.
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:42:35 #257
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29643888
Ik moet zo hard huilen om deze bagger.

Ze doen 1,5 uur over 3 wedstrijden! ONGELOOFLIJK. Dat domme geouwehoer eromheen. Ook erg zielig is dat ze Feyenoord op het eind doen zodat de mensen blijven kijken. Gadverdamme!

En dan 3x reclame....omg tis zo erg...plz laat het bij de NOS terugkomen.....please!!!!!!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_29644360
Jammer idd dat ze vandaag niet met de belangrijkste wedstrijd zijn begonnen.
pi_29644411
Ze zeggen dat als je een programma mist je dit kan terugkijken via hun site, maar het programma "de wedstrijden" is niet terug te kijken helaas, want die heb ik afgelopen avond gemist
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:59:54 #260
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29644464
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze zeggen dat als je een programma mist je dit kan terugkijken via hun site, maar het programma "de wedstrijden" is niet terug te kijken helaas, want die heb ik afgelopen avond gemist
Ik zou er blij om zijn. Kun je beter de stream van Radio 1 van vanmiddag luisteren.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_29644733
Wat ik wel mooi vind zijn de beelden van de camera achter het doel die je af en toe te zien krijgt.
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:14:43 #262
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_29644859
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:57 schreef Tomatenboer het volgende:
idd dat werkt niet
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 augustus 2005 @ 00:15:23 #263
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29644884
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:10 schreef Radegast het volgende:
Wat ik wel mooi vind zijn de beelden van de camera achter het doel die je af en toe te zien krijgt.
sowieso goed dat er meer camera's staan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29645120
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb door die rotzooi nog steeds geen beelden van mijn clubje gezien

Mag de NOS dat vanavond nog uitzenden?
Ik vond minder aandacht voor andere clubs die buiten de grote 3 vallen altijd wel een goede aanpak bij de NOS, er zijn namelijk een heleboel clubsupporters die naast b.v. De Graafschap of NAC nog liefhebber zijn van Ajax, PSV of Feyenoord. Daarom is het logisch dat deze wedstrijden als eerste komen en daarna de rest, volgens mij had niemand daar problemen mee.
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:28:26 #265
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_29645252
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:23 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik vond minder aandacht voor andere clubs die buiten de grote 3 vallen altijd wel een goede aanpak bij de NOS, er zijn namelijk een heleboel clubsupporters die naast b.v. De Graafschap of NAC nog liefhebber zijn van Ajax, PSV of Feyenoord. Daarom is het logisch dat deze wedstrijden als eerste komen en daarna de rest, volgens mij had niemand daar problemen mee.
daar had ik ook niet veel problemen mee. alleen dat je club pas na het journaal heel kort werd uitgezonden wel
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_29645356
Wat lult iedereen hier over dat het een kopie is van MOTD en daarom per definitie OK?

HET IS EEN ZWAAR WAARDELOZE KOPIE!

In de tijd van SS met Tom Egbers / Kees Jansma en Hans Kraay Sr. dat waren nog eens analyses. Je wist tenminste waar je aan toe was, helder en degelijke analyses, samen met ijzeren rinus die elke situatie natuurgetrouw na kon bootsen. KWALITEIT daar hebben we het over dames en heren.

De wedstrijden is gewoon commerciele shit met sms spelletjes een waardeloze SBS presentator en een zakkenvuller als analyticus. Hoe kun je die perenplukkers nu serieus noemen? Het ergste is dat de 'liefhebber' veroordeelt wordt tot deze commerciele rotzooi en er alleen maar op kwaliteit ingeboet wordt. En dit vergelijken met een kwaliteitsprogramma zoals MOTD? Je moet je gewoon schamen voor het feit dat je dit uit je strot krijgt.

BAH
Bloed, zweet en tranen!
pi_29645426
quote:

[..]

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_29645504
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:34 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

heb ik iets verkeerds gezegd?
pi_29645528
NAC in combinatie met Ajax, PSV en/of Feyenoord vindt Stefkuh zo te zien niet zo leuk .
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:43:23 #270
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29645625
ik keek nog even naar dat louche cafe erop kwam maar toen de reclame begon ben ik naar studio voetbal gegaan
Bernie en ik zijn tof.
pi_29646733
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:37 schreef Beathoven het volgende:

[..]

heb ik iets verkeerds gezegd?
Ik ken enkel kids van 7/8 die voor 2 clubs zijn...
pi_29646742
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:43 schreef mordradead het volgende:
ik keek nog even naar dat louche cafe erop kwam maar toen de reclame begon ben ik naar studio voetbal gegaan
wat je zegt
  maandag 15 augustus 2005 @ 01:54:11 #273
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_29647013
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:10 schreef Radegast het volgende:
goh, wat vernieuwend, dat hadden wij nog nooit eerder gezien....
en dan nog eeen overenthousiaste commentator erbij !!! heerlijk
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_29647106
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 01:54 schreef evert het volgende:

[..]

goh, wat vernieuwend, dat hadden wij nog nooit eerder gezien....
Niet bij de NOS hoor.
pi_29648904
quote:

[..]

Let wel: bij de NOS zonden ze niet eerst de top 3 uit, maar eerst de wedstrijden van de hoogstgeplaatste clubs. Feyenoord kwam eind vorig seizoen vaak als 4e aan bod, terwijl AZ begin 2005 regelmatig als 1e of 2e in de uitzending zat: het beste voetbal met de grootste nieuwswaarde als eerst dus.

En zo hoort het naar mijn mening ook te zijn: zoals ik ergens anders op internet las, je begint het journaal ook niet met nieuws over een autodiefstal om te eindigen met een terreuraanslag of een staatsgreep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')