Die reclames ben ik het wel mee eens, maar er kunnen best 3 duels voor zitten die wel eens veel interessanter kunnen zijn dan een wedstrijd van eerder genoemde 3. Niks mis mee.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het is gewoon simpel. De meeste voetbalkijkers zijn voor Feyenoord, PSV of Ajax. Dan moet je de wedstrijden van die clubs ook gewoon het eerste uitzenden, en niet na 5 reclames en 3 duels tussen clubs die ergens rond de 10e plek staan
Het is een programma voor de voetballiefhebber en deze mensen vallen dus onder de clubliefhebbers. Dat die moeten zappen zal mij een zorg zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Gisteren had Talpa ook maar iets van 600.000 kijkers tijdens de eerste paar wedstrijden. Dat aantal liep naar 1,5 miljoen toen PSV begon. Dus op deze manier gaan mensen ook iets anders kijken, terwijl ze even terugzappen naar Talpa af en toe om te kijken of de leuke wedstrijden al begonnen zijn.
Was ook gewoon een goede wedstrijd. Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Roda - Twente niet gezien gehoord gister?
haha, zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:27 schreef MaxPower het volgende:
"De Wedstrijden" is bijna een exacte kopie van BBC's match of the day. Erg goed dus.
Ik zou er blij om zijn. Kun je beter de stream van Radio 1 van vanmiddag luisteren.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze zeggen dat als je een programma mist je dit kan terugkijken via hun site, maar het programma "de wedstrijden" is niet terug te kijken helaas, want die heb ik afgelopen avond gemist
idd dat werkt nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze zeggen dat als je een programma mist je dit kan terugkijken via hun site, maar het programma "de wedstrijden" is niet terug te kijken helaas, want die heb ik afgelopen avond gemist
quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:10 schreef Radegast het volgende:
Wat ik wel mooi vind zijn de beelden van de camera achter het doel die je af en toe te zien krijgt.
Ik vond minder aandacht voor andere clubs die buiten de grote 3 vallen altijd wel een goede aanpak bij de NOS, er zijn namelijk een heleboel clubsupporters die naast b.v. De Graafschap of NAC nog liefhebber zijn van Ajax, PSV of Feyenoord. Daarom is het logisch dat deze wedstrijden als eerste komen en daarna de rest, volgens mij had niemand daar problemen mee.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb door die rotzooi nog steeds geen beelden van mijn clubje gezien![]()
Mag de NOS dat vanavond nog uitzenden?
daar had ik ook niet veel problemen mee. alleen dat je club pas na het journaal heel kort werd uitgezonden welquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vond minder aandacht voor andere clubs die buiten de grote 3 vallen altijd wel een goede aanpak bij de NOS, er zijn namelijk een heleboel clubsupporters die naast b.v. De Graafschap of NAC nog liefhebber zijn van Ajax, PSV of Feyenoord. Daarom is het logisch dat deze wedstrijden als eerste komen en daarna de rest, volgens mij had niemand daar problemen mee.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vond minder aandacht voor andere clubs die buiten de grote 3 vallen altijd wel een goede aanpak bij de NOS, er zijn namelijk een heleboel clubsupporters die naast b.v. De Graafschap of NAC nog liefhebber zijn van Ajax, PSV of Feyenoord. Daarom is het logisch dat deze wedstrijden als eerste komen en daarna de rest, volgens mij had niemand daar problemen mee.
Ik ken enkel kids van 7/8 die voor 2 clubs zijn...quote:
wat je zegtquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:43 schreef mordradead het volgende:
ik keek nog even naar dat louche cafe erop kwam maar toen de reclame begon ben ik naar studio voetbal gegaan
goh, wat vernieuwend, dat hadden wij nog nooit eerder gezien....quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:10 schreef Radegast het volgende:
Wat ik wel mooi vind zijn de beelden van de camera achter het doel die je af en toe te zien krijgt.
Niet bij de NOS hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:54 schreef evert het volgende:
[..]
goh, wat vernieuwend, dat hadden wij nog nooit eerder gezien....
Let wel: bij de NOS zonden ze niet eerst de top 3 uit, maar eerst de wedstrijden van de hoogstgeplaatste clubs. Feyenoord kwam eind vorig seizoen vaak als 4e aan bod, terwijl AZ begin 2005 regelmatig als 1e of 2e in de uitzending zat: het beste voetbal met de grootste nieuwswaarde als eerst dus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |