Wat is er dan nieuw van het in beeld brengen van de wedstrijden. Daar had ik zoveel meer van verwacht maar je moet met een loep het verschil zoeken met de NOS-registratie. Hoezo veel mer camera's?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:30 schreef zjroentje het volgende:
En ook het in beeld brengen van de wedstrijden is naar Engels model gedaan.
Alleen de kwaliteit is nog slechtquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kom nou...
- Foto's in de opstellingen
- draaiende 3d logo's
- ruime studio, met 2 gasten
- samenvatting, gevolgd door korte soundbites van trainers en spelers voor een sponsorbord
- elke wedstrijd analyseren
Roda - Twente niet gezien gehoord gister?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:32 schreef Norrage het volgende:
Wat een trieste mensen hier...Echt zeiken om het zeiken...Vooral dat gezeik om die commentatoren...Hoe hypocriet kan men zijn? De ene keer zeiken dat men niet enthousiast genoeg is en nu is men enthousiast is het weer niet goed...Echt die verdomde kut Nederlandse mentaliteit van de meesten hier, ik word er ziek van. Ga lekker rellen schoppen na afloop van een wedstrijd en vervuil dit forum niet met achteloos gezeur over tv waar niemand wat aan heeft ---
Ga terug naar je eigen landquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:32 schreef Norrage het volgende:
Echt die verdomde kut Nederlandse mentaliteit van de meesten hier,
Daar heeft het niks mee te maken. Een wedstrijd van de nummer 12 tegen 14 kan veel boeiender zijn dan een wedstrijd van een club die bovenaan staat. Ik vind elke wedstrijd interessant en voor mij en velen met mij is het veel interessanter wat er voor de plekken onder de top 8 bijvoorbeeld gebeurt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:18 schreef SCH het volgende:
[..] Jij geeft blijkbaar alleen maar om je eigen club en doet alsof de top 3 net zo belangrijk is als de nummer 14 tegen de nummer 12 en dat kan je toch niet menen?
Helemaal niet alleen omdat het pro-ajax was. alle wedstrijden krijgen veel meer aandacht vind ikquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, als dat saai is wordt, er ook niet zoveel van uitgezonden. Het beeld dat hier geschetst wordt is volslagen bezijden de waarheid maar blijkbaar moeten we Talpa leuk vinden omdat Studio Sport zogenaamd pro-Ajax was, leve het slachtofferschap![]()
MotD bestaat dan ook al 40 jaar. Geef ze even de tijd en ik denk dat het wel goed kan worden.quote:
Mee eens, hoewel het me pas opvalt nu je het zegt.quote:Ik vind 't trouwens irritant dat Genee in 't midden zit en niet links of rechts van de analisten.
Hm, oke. Nooit bij Match of the Day gezienquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kom nou...
- Foto's in de opstellingen
Oke, boeit me niet dus niet opgevallen.quote:- draaiende 3d logo's
Klopt, alleen vind ik zowel de gesprekken, analyses, sfeer en algehele kwaliteit echt in alles inferieur aan MotDquote:- ruime studio, met 2 gasten
O ja.quote:- samenvatting, gevolgd door korte soundbites van trainers en spelers voor een sponsorbord
Welnee, de wedstrijden van RKC, NEC en nog wat anderen denk ik, zijn echt niet geanalyseerd hoor.quote:- elke wedstrijd analyseren
Alsof Talpa die spreiding voor de supporters doetquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Daar heeft het niks mee te maken. Een wedstrijd van de nummer 12 tegen 14 kan veel boeiender zijn dan een wedstrijd van een club die bovenaan staat. Ik vind elke wedstrijd interessant en voor mij en velen met mij is het veel interessanter wat er voor de plekken onder de top 8 bijvoorbeeld gebeurt.
Je kunt het ook absoluut niet met het nieuws vergelijken door te zeggen dat je het belangrijke nieuws eerst laat zien...dat is compleet wat anders. Bij het voetbal zijn er namelijk zeer veel groepen die het een belangrijker vinden dan het andere. Op dit punt vind ik Talpa dus erg goed bezig zijn
voor meer kans op rellen e.d. denk ikquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom worden er eigenlijk nu nog wedstrijden op verschilende tijden gespeelt en niet allemaal om 1 tijd?
Dat kan nu toch met Versatel, Kiezen welke wedstrijd je wilt zien?
Niet met Genee en deze commentatorenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
MotD bestaat dan ook al 40 jaar. Geef ze even de tijd en ik denk dat het wel goed kan worden.
Ah dus om 14:15 is er minder kans op rellen dan om 16:15?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:38 schreef 9christensen het volgende:
[..]
voor meer kans op rellen e.d. denk ik
nee, als ajax en feyenoord om half 3 spelen komen ze elkaar eerder tegenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ah dus om 14:15 is er minder kans op rellen dan om 16:15?
Kom op, het gaat ze alleen maar om de kijker vast te houden: voor de kijkcijfers en de poen en jullie zijn toch zo blij met die lange samenvattingen. Dit is journalistiek en je begint gewoon met het belangrijkste en dus niet met de nummer 14.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Daar heeft het niks mee te maken. Een wedstrijd van de nummer 12 tegen 14 kan veel boeiender zijn dan een wedstrijd van een club die bovenaan staat. Ik vind elke wedstrijd interessant en voor mij en velen met mij is het veel interessanter wat er voor de plekken onder de top 8 bijvoorbeeld gebeurt.
Je kunt het ook absoluut niet met het nieuws vergelijken door te zeggen dat je het belangrijke nieuws eerst laat zien...dat is compleet wat anders. Bij het voetbal zijn er namelijk zeer veel groepen die het een belangrijker vinden dan het andere. Op dit punt vind ik Talpa dus erg goed bezig zijn
Er waren nog geen 'nummers' iedereen stond gelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op, het gaat ze alleen maar om de kijker vast te houden: voor de kijkcijfers en de poen en jullie zijn toch zo blij met die lange samenvattingen. Dit is journalistiek en je begint gewoon met het belangrijkste en dus niet met de nummer 14.
Stiekem toch wel blijkt nuquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit is journalistiek en je begint gewoon met het belangrijkste en dus niet met de nummer 14.
Het is gewoon simpel. De meeste voetbalkijkers zijn voor Feyenoord, PSV of Ajax. Dan moet je de wedstrijden van die clubs ook gewoon het eerste uitzenden, en niet na 5 reclames en 3 duels tussen clubs die ergens rond de 10e plek staanquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Stiekem toch wel blijkt nu
Ben blij dat ze het doen en dat ze het maar zo mogen blijven doen. Even een vast patroon doorbreken is helemaal niks mis mee soms zelfs zeer goed, maar niet iedereen kan daar goed tegen![]()
Ja, dan zapt dus 80% van de mensen gewoon weg na 3 kwartier, daar zitten ze ook niet op te wachten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het is gewoon simpel. De meeste voetbalkijkers zijn voor Feyenoord, PSV of Ajax. Dan moet je de wedstrijden van die clubs ook gewoon het eerste uitzenden, en niet na 5 reclames en 3 duels tussen clubs die ergens rond de 10e plek staan
Nee hoor gewoon de ranglijst afwerken, ongeacht achterban/meeste kijkers...quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het is gewoon simpel. De meeste voetbalkijkers zijn voor Feyenoord, PSV of Ajax. Dan moet je de wedstrijden van die clubs ook gewoon het eerste uitzenden, en niet na 5 reclames en 3 duels tussen clubs die ergens rond de 10e plek staan
Gisteren had Talpa ook maar iets van 600.000 kijkers tijdens de eerste paar wedstrijden. Dat aantal liep naar 1,5 miljoen toen PSV begon. Dus op deze manier gaan mensen ook iets anders kijken, terwijl ze even terugzappen naar Talpa af en toe om te kijken of de leuke wedstrijden al begonnen zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, dan zapt dus 80% van de mensen gewoon weg na 3 kwartier, daar zitten ze ook niet op te wachten.
Nog beter, maar vandaag was er nog geen echte ranglijst dus dan is mijn idee beterquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:50 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon de ranglijst afwerken, ongeacht achterban/meeste kijkers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |