En als hij echt op het vliegveld Schiphol is gemaakt: Schiphol is privé terrein van een bedrijf. Dus in dat geval moet je de NV Luchthaven Schiphol hebbenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zal vragen of de gemeente schiphol Haarlemmermeer ff de stoep wil verleggen
Sorryquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fair enough!
[..]
Ten eerste: we zijn ziekelijk jaloers. Jij zat in Florida zonsondergangen te scoren, wij hebben de zon niet eens gezien!![]()
Ten tweede heb ik de hele avond film zitten kijken, dus zat ik niet achter mijn PC
Zoals Re al zei: ze zijn een beetje te vaak langsgekomen. Ik ben gek op zonsondergangen, maar als je er al een topi vol mee hebt gezien, dan gaat de lol van het beoordelen er wel een beetje vanaf. waarmee niks gezegd is over jouw foto's, die zijn op zich prima. Ik kan maar twee puntjes zien, en de eerste is eigenlijk omdat ik daarr zelf ook last van heb: de horizon is scheef. Die had je met een bewerkingsprogrammaatje als Irfanview of Photoshop even recht kunnen zetten voor je postte. De tweede foto mist wat detail. Misschien had je wat meer moeten zoomen, of wat dichter bij die palmbomen moeten gaan staan.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:16 schreef Olivier87 het volgende:
Op aanraden van Shark.Bait heb ik even wat met de kleuren gespeeld
[afbeelding]
Mooie compo, leuke foto.quote:
Way overbelichte kiekjes. Als je met je camera in een donker gedeelte staat (schaduw) dan kan de lichtsensor van je camera danig in de war raken. Dat is duidelijk te zien aan je foto's. Je moet je foto meer onderbelichten zodat je foto de juiste proporties krijgt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:05 schreef VeerMans het volgende:
Na al het moois wat ik hier gezien heb weet ik niet of de mijne hier wel passen. Ik vind ze wel mooi
[[url=http://xs42.xs.to/pics/05336/DSCF0548.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://xs42.xs.to/pics/05336/DSCF0626.JPG]afbeelding][/url]
IK vinnum goed. Jammer dat je het weer niet mee had: wat meer blauw en wat minder wit had hem helemaal afgemaakt. Maar verderquote:
De Weerribben?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:39 schreef Werewolf het volgende:
Sinds een maandje heb ik een nieuwe camera (Powershot S2) en begin fotograferen steeds leuker te vinden.
Vandaar dat ik ook maar eens een paar fotootjes om andere meningen te horen en tips te krijgen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aha! Ook mooi daarquote:
hihiquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:18 schreef Vliegvrager het volgende:
die's mooi Puckzzz, ik kan er geen ander woord voor verzinnen. Prima DOF, mooi die weerspiegling gepakt en die loshangende druppels. Echt lekker. zo mooi zelfs, dat ik niet eens om de kleurenversie zal vragen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |