IDD en scheerlijnen zijn al helemaal geen probleem...quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
:d oja, k moet ook nog ff kijken of k nog genoeg haringen heb, ach anders vnd ik ze wel bij de tent naast me
6 uur, en geen minuut eerderquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:47 schreef menesis het volgende:
Hoe laat gaat de poort nou ECHT open op donderdag? Bij Pinkpop gaat ie altijd wat eerder dan ze zeggen kan ik me herinneren...
hoe de hell kom je daarbij!? ik hoop dat dat niet waar isquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:17 schreef Roellio het volgende:
8 muntjes voor een 6-pack dus. Das 8 euro. Niet duur!
De "campsite store" wel, daar kun je tenten, luchtbedden, condooms etc. kopen. De camping "supermarkt" werkt gewoon met muntjes.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:29 schreef koen_pijl het volgende:
In de camping winkel kan je toch wel met euries betalen??
6 blikjes voor de prijs van 4quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:26 schreef crossover het volgende:
[..]
hoe de hell kom je daarbij!? ik hoop dat dat niet waar is
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:53 schreef Roppenzo het volgende:
maar ja.. zeulen met tenten en tassen in een trein... das ok wa..
Dus?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:03 schreef alsem het volgende:
post anders 3 keer achter elkaar..
Nogal! Damn, dat jij je zo laat afzettenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:02 schreef Roellio het volgende:
Waarom vind je dat erg? Vind je dát al duur?
120 muntjes voor een tentquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:00 schreef Roellio het volgende:
[..]
De "campsite store" wel, daar kun je tenten, luchtbedden, condooms etc. kopen. De camping "supermarkt" werkt gewoon met muntjes.
Wat wil je danquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nogal! Damn, dat jij je zo laat afzetten.
hij gaat vrijdag pas openquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:47 schreef menesis het volgende:
Hoe laat gaat de poort nou ECHT open op donderdag? Bij Pinkpop gaat ie altijd wat eerder dan ze zeggen kan ik me herinneren...
betaal jij 6 euro voor een sixpack? bij welke supermarkt winkel jij?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:09 schreef Roellio het volgende:
[..]
Wat wil je danDezelfde prijs als bij de aldi? Ik vind een 6-pack gekoeld bier op een festival voor 8 euro absoluut geen gekke prijs hoor. Wat kost een 6-pack Grolsch bij de supermarkt? Volgens mij ook een euro of 6.
Je betaalt ter vergelijking op het festivalterrein 6 euro voor een lauwe pizza-punt, dát vind ik wel duur. En tsja... ik knal er in een weekend lowlands +/- 350 euro doorheen, boeiend. Het is per slot van rekening maar 1 keer per jaar.
Overigens heb ik het voordeel dat ik met mijn touringcar ongeveer 400 euro winst maak en dus éigenlijk gratis ga!
ik dacht dat het 6 munten was, en aangezien ik niet van plan ben kutbier te drinken zullen er een boel sixpacks doorheen gaan bij mijquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:02 schreef Roellio het volgende:
[..]
6 blikjes voor de prijs van 4
1 biertje = 2 muntjes
1 muntje = 1 euro
4 x 2 = 8 muntjes/euro.
Waarom vind je dat erg? Vind je dát al duur?
Dan zou ik maar wat eten en een kookstelletje meenemen.
Inderdaad, gangbaar is 50ct per blikje meen ik.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
betaal jij 6 euro voor een sixpack? bij welke supermarkt winkel jij?
Vreemde zinsconstructie.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Inderdaad, gangbaar is 50ct per blikje meen ik.
Ga je ook bekertjes verzamelen dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:21 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zie het een beetje als een sport om juist zo min mogelijk op te maken: eigen drank, eigen wiet, eigen eten (1x per dag iets kopen), geen bandshirt/wietlollies etc. Het gaf me vorig jaar een goed gevoel om nog zat geld te hebben op de bankrekening (hetgeen dit jaar een vereiste is).
Ben ik nou zo wereldvreemd dat ik niet weet wat een six-pack kost in de winkel!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Inderdaad, gangbaar is 50ct per blikje meen ik.
sssssssttttttquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hij bedoelt de camping?
Donderdag rond 2 uur.
Nee, dat is me toch te laag.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ga je ook bekertjes verzamelen dan?
idd volgens mij betaal je in de campwinkel maar één muntje per blikjequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:23 schreef crossover het volgende:
[..]
ik dacht dat het 6 munten was, en aangezien ik niet van plan ben kutbier te drinken zullen er een boel sixpacks doorheen gaan bij mij
Ga je nooit vissen of zo?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:26 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ben ik nou zo wereldvreemd dat ik niet weet wat een six-pack kost in de winkel!
blijkbaar...![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, dat is me toch te laag.
Ik hou niet zo van dat kliekjesgedoequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ssssssstttttt
newbies horen pas op vrijdag te komen
biervissen?quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:09 schreef Roellio het volgende:
[..]
Overigens heb ik het voordeel dat ik met mijn touringcar ongeveer 400 euro winst maak en dus éigenlijk gratis ga!
k ook nie, maar we krijgen die vraag om de 8 postsquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat insidersgedoe.
Ik zal het uitleggen: je staat om 5 uur op, pakt een viskoffer, haalt de schultenbrau uit de koelkast, neemt een zakje wiet mee en om 6 uur 's ochtends zit je lekker te chillen aan het meer. Is dat een mooi perspectief voor de rest van de dag of niet?quote:
idd, dat is nog eens levenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zal het uitleggen: je staat om 5 uur op, pakt een viskoffer, haalt de schultenbrau uit de koelkast, neemt een zakje wiet mee en om 6 uur 's ochtends zit je lekker te chillen aan het meer. Is dat een mooi perspectief voor de rest van de dag of niet?
Prioriteiten hè. Voor je wat geld hebt met die bekertjes heb je 3 optredens gemist.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar wel je eigen eten meesjouwen
tegen die everzwijnhammetjes kan ik geen eten mee nemen
Dat is toch op het festivalterrein? Ik denk niet dat een vishengel daar binnen komt....Zou op zich wel cool zijn. Ik ga er denk ik wel even in zwemmen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, dat is nog eens leven
voordeel op Lowlands is ook water, vergeet je je viskoffer niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |