Dan moet je er nog 2.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
dat boeit ook niet, ik heb een 200+ reeks die niet onderbroken mag wordenvandaag zou de 23e dag moeten worden
Viel me nog mee dat ik gisteren de etappe ineens wel pakte, nadat ik me zondag en maandag had stukgebeten op Djenneke en Jaguarizedquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh jammer, ik wilde je even een half uurtje in de zenuwen laten zittenHeb helemaal niet zo veel gepost vandaag
Ik ben er inmiddels wel lijkt me?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan moet je er nog 2.
Of telt 200 zelf niet mee?
quote:
Mwoa dat zou baggeren zijn en dat doen we nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Gaan we dit deeltej nog even volpoepen in de komende 25 minutebn, zodat om precies 0:00 het nieuwe deel met de nieuwe stand geopende kan worden?
94quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa dat zou baggeren zijn en dat doen we niet
Op hoeveel sta jij voor vandaag?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa dat zou baggeren zijn en dat doen we niet
Op hoeveel sta jij voor vandaag?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]dat ga ik toch niet bijhouden joh?
![]()
Als ik ga aftrekken kom ik altijd op het getal 'Seventeen' uitquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:41 schreef Arcee het volgende:
Even je naam opzoeken in de laatste stand, huidige profieltje er naast leggen, postaantallen van elkaar aftrekken en klaar is Kees.
scherpquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:41 schreef Arcee het volgende:
Even je naam opzoeken in de laatste stand, huidige profieltje er naast leggen, postaantallen van elkaar aftrekken en klaar is Kees.
5 x-enquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Arcee op hoeveel staat Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx vandaag?
Johquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:41 schreef Arcee het volgende:
quote:
Wel origineel om je met twee extra x-en te onderscheiden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
5 x-enen neit 3, das een andere fokker
Ik had die naam al op een chat. Wist ik veel dat er nog een mongool dezelfde achterlijke naam heeftquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wel origineel om je met twee extra x-en te onderscheiden.![]()
Wat is er mis met mijn TMF-id?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
vleeshaak.in.je.anus
Vandaag op 197? Poehey dat had ik niet van mezelf verwacht!quote:
Was dat niet zo'n topic in ONZ?quote:
het is maar een user hoor.. ik geef geen link naar google images of zoquote:
Wat een inkoppertje.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is maar een user hoor.. ik geef geen link naar google images of zoik heb mn portie nootjes voor vandaag alweer gehad
Bijna Dr_Flashquote:
ik gok dat dat vandaag niet meer luktquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Nog 200 posts om in de Top 1000 te komen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
Dr_Flash, wat klonk jij trouwens stoer aan de telefoon destijds!
Nu al niet meer geloof ik...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |