---> scholieren.comquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:44 schreef Brilaap het volgende:
---> ONZ
msn smilies op fok gebruiken vind ik persoonlijk net ietsje triesterquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:43 schreef DarkDancer het volgende:
nice post in het goede topic. :S
als dit serieus is dan ben je wel heel triest
Je kan een punt in je oog krijgen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:47 schreef evil-me het volgende:
jullie missen totaal the point.
Nee zeg, alsjeblieft niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:47 schreef evil-me het volgende:
maar ik zal het ff gaan uitleggen voor de zwakkere onder ons.
Mijn sig.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:48 schreef Kaas. het volgende:
[..]
Je kan een punt in je oog krijgen. [afbeelding]
je hebt zelf in een concentratiekamp gezeten?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:47 schreef evil-me het volgende:
maar ik zal het ff gaan uitleggen voor de zwakkere onder ons.
En je punt is?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:50 schreef evil-me het volgende:
Ik zit atm op http://discardedlies.com/(...)_or_lack_thereof.php
waar ik moet lezen dat heel nederland neonazi is. En dat terwijl er nu na 60 jaar pas een poging wordt gedaan om "grappig" te doen over de 2de wo. Dat terwijl er in gb en vs al veel langer ziek wordt gedaan over wo2 omdat ze het niet zelf hebben meegemaakt. Denk er eens over na. Een van die duitsers in allo allo is homo hoe kom je erbij. DAt is gewoon ziek.
Die jongen die is al genoeg gestraft. Laat het toch met rust.
En waarom zou je de mening van enkele infantiele Amerikanen over Nederland serieus nemen? Het gros der Amerikanen beschouwt al het niet-Amerikaanse (als gevolg van teveel arrogantie en te weinig kennis) sowieso als minderwaardig.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:50 schreef evil-me het volgende:
Ik zit atm op http://discardedlies.com/(...)_or_lack_thereof.php
waar ik moet lezen dat heel nederland neonazi is. En dat terwijl er nu na 60 jaar pas een poging wordt gedaan om "grappig" te doen over de 2de wo. Dat terwijl er in gb en vs al veel langer ziek wordt gedaan over wo2 omdat ze het niet zelf hebben meegemaakt. Denk er eens over na. Een van die duitsers in allo allo is homo hoe kom je erbij. DAt is gewoon ziek.
Die jongen die is al genoeg gestraft. Laat het toch met rust.
Volgens mij snap jij de oude goede humor niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:41 schreef evil-me het volgende:
Wat een zieke comedy is dat zeg. Een beetje grappen maken over nazi duitsland hoe kun je.
Correctie, Allo Allo is nog steeds leukquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |