quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:01 schreef tonks het volgende:
of Saka
Doet hij dat danquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan verandert men géén letter van het woord en voegt men géén letter toe zodat er géén compleet nieuw woord ontstaat.
2/3 waren goedquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan verandert men géén letter van het woord en voegt men géén letter toe zodat er géén compleet nieuw woord ontstaat.
Dit is de 2e keer van de dag dat ik erachter kom dan ik fucking slim ben! check het pijpenstelen topic maarquote:
je voldoet niet aan de spelregelsquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Dit is de 2e keer van de dag dat ik erachter kom dan ik fucking slim ben! check het pijpenstelen topic maar
Kaasquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Dit is de 2e keer van de dag dat ik erachter kom dan ik fucking slim ben! check het pijpenstelen topic maar
kaasquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:19 schreef Herald het volgende:
wat doen jullie alemaal enthousiast mee zeg
weet je wat, degene die de volgende reeks begint, mag zelf het beginwoord verzinnen!
maar tot die tijd:
kaas
Kaas?quote:
er staat nergens dat het spel case-sensitive isquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:20 schreef djenneke het volgende:
kaas
(we gaan over op zonder hoofdletter?)
oh... zeg dat dan!quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:24 schreef Herald het volgende:
[..]
er staat nergens dat het spel case-sensitive is
Kaas.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:24 schreef Herald het volgende:
[..]
er staat nergens dat het spel case kaas-sensitive is
Kaasquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:29 schreef Herald het volgende:
ik zie dat er plaatjes zijn gepost, zonde dat ik het woord ijsmeistieten niet heb gekozen dan![]()
achja
kaas
Je bent daar 2x te oud voorquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
af en toe doe ik alsof ik nog jong ben![]()
K@As
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bent daar 2x te oud voor
kA@§!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vooral veel kaas ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:46 schreef Dead-Doll het volgende:
Wát een interessant topic! Zo vol van inhoud ook!
Kaas.
klopt toch... of is saka opeens een nieuw woord?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
klopt wel hoor maar kaas is leukerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:51 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
klopt toch... of is saka opeens een nieuw woord?![]()
Moet, moet... Er moet natuurlijk niks.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er even over na moeten denken, maar ik denk dat het volgende woord kaas moet zijn
Lees jij de OP eensquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:58 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik geloof dat we een beetje vastlopen. Nieuw woord?
Wat een leuk muisjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:09 schreef milagro het volgende:
http://www.genuts.com/games/cheeseindigestion2/
Ja maar ik vind dit een veel te moeilijk woord.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Lees jij de OP eens![]()
Gewoon KAAS dus
Ik snap er echt niks van.quote:
probeer s watquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:52 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik snap er echt niks van.
Ik ben al wel zo ver dat er geen b in het woord voor komt, maar wat moet ik nu doen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kaasquote:kaaskaas kaas kaas kaas
1
2
3<?php
kaas
?>
1 kaas [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
Sommigen snappen het niet. Jullie veranderen allemaal lettersquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 07:34 schreef jeroentjuh1987 het volgende:
Laat mij eens ff stoer doen: fromage
Ik kan ook niet wachten op deel 2 van deze briljante topic!quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kan elke keer niet wachten om dit topic te openen. Je weet nooit wat er nú weer is gepost!
kaas dan maarquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kan elke keer niet wachten om dit topic te openen. Je weet nooit wat er nú weer is gepost!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:30 schreef mordradead het volgende:
k
a
a
s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |