Ik zoek deze nogquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:57 schreef SilverBullet het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer, dat ik enkele maanden geleden ooit op mtv heb gezien, daarna heb ik het nooit meer gezien/gehoord. Ik dacht er nog aan om hem hier te vragen, maar dat was ik dus vergeten.Maar oké: het was een jazzy nummer, van een blanke jonge man. Hij werd de nieuwe Jamie Cullum genoemd ofzo, of hij zou vergelijkbaar zijn met hem. De clip was volgens mij op straat gefilmd, met hem dacht ik ook in een deuropening. Ik denk niet dat iemand ooit weet welke ik bedoel maar ach
.
Mwaa... ik denk het niet, het is iig niet dat James Bond achtige nummerquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:36 schreef Chielus het volgende:
[..]
Michael Buble?
(lijkt neit direct op hem maar toch misschien een poging)
quote:Hallo, ik zoek een house-achtig nummer waarin:
steeldrums,
een kort niet helemaal zuiver gezongen vrouwenstem en
een soort bubblin beat voorkomt.
Het is een vrij uptempo housenummer, maar geen hardcore ofzo.
quote:Vandaag tussen 19.00 en 19.30 was er op RTL FM een nummer met ik dacht Italiaanse teksten, kan iemand mij aan de artiest helpen?
quote:Ik zoek een nummer uit de serie Sopranos seizoen 2
Aflevering: From where to eternity (nr. 9)
Het nummer dat wordt gezongen alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neergeschoten is en ze aan zijn bed zitten en in het ziekenhuis zijn als code blue wordt omgeroepen (als ik het goed heb).
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
Op deze site staat dat het aflevering 22 is, dus weet niet of dat degene is die je zoekt.quote:Ik zoek een nummer uit de serie Sopranos seizoen 2
Aflevering: From where to eternity (nr. 9)
Het nummer dat wordt gezongen als
SPOILER
Christopher
neergeschoten is en ze aan zijn bed zitten en in het ziekenhuis zijn als code blue wordt omgeroepen (als ik het goed heb).
Dancing in the moonlight van Toploader misschien? Ik weet niet zeker meer of er ook slow motion gebruikt wordt. En echt een villa is het ook niet.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:52 schreef SilverBullet het volgende:
En:
Een rock/pop achtig nummer van een paar jaar terug. In de clip was er een feest ('s avonds) in een villa ofzo. Ik dacht ook dat er af en toe slowmotion in werd gebruikt.
Ja! Dat moet hem zijn, ik herken de titel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dancing in the moonlight van Toploader misschien? Ik weet niet zeker meer of er ook slow motion gebruikt wordt. En echt een villa is het ook niet.
Misschien kon je dan beter op d note zoeken (zonder sterretje dus)quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:06 schreef Lovechild het volgende:
@Silverbullet:
Het duurde errug lang voordat ik het nummer te pakken had, maar het nummer wat ik zocht was inderdaad Shed my skin van D*Note.
Thanks my dear, you've made me very happy!![]()
![]()
Ik kon het nummer wel vinden, inderdaad zonder *, maar het downloaden duurde gruwelijk lang.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:12 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Misschien kon je dan beter op d note zoeken (zonder sterretje dus)
Ik had hem toen wel namelijk. Ik ben blij dat je dat nummer vroeg, want het is een super nummer
![]()
quote:Ok, dit wordt lastig.
Een collega van mij is op zoek naar een nummer voor haar vriend.
Het gaat over het verliezen van een kind aan de zee, waarschijnlijk iets met Terschelling
De enige informatie die ik verder heb ik dat het door een man gezongen wordt, en dat het in het Nederlands gezongen is. Degene die mij (of eigenlijk haar) kan helpen met alleen deze informatie, is een held..
Benny Benassi- Satisfaction ? (of die ander van m ;eeuhm)quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef victorious_e het volgende:
Ik zoek ook nog steeds:
Een R&B - Hip Hop - Rap nummer
aan het begin hoor je een instrument wat lijkt op een luit door de beat heen spelen..
het refrein gaat een beetje zoals dit: oe oe oe, a a a, put your hands up, put your hands up, oe oe oe, a a a, sexy shirley, sexy shirley (shirley kan ook iets anders zijn)
zit ik al dagen te zoeken..
ook deze:
Deze beat (wel zelf ingezongen dus niet lachen)
die 2e is niet san fransisco van Global Deejays maar hij lijkt er wel een beetje op..
help![]()
Same here....quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:31 schreef Koepert het volgende:
Kijken of ik nog van betekenis kan zijn
ja een tvp dus
Snow - Informer misschien?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:24 schreef vamozz het volgende:
http://home.ripway.com/2005-8/383011/Latenstaanrickprive.mp3.mp3
Deze zoek ik:vocale zijn: informer,... kikki bom bom down.
nope, het nummer werd veel in spaanse discotheken gedraaid, het is denk ik een nummer gemaakt in dit jaar, misschien zelfs van de laatste paar maandenquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:23 schreef Koepert het volgende:
[..]
Benny Benassi- Satisfaction ? (of die ander van m ;eeuhm)
Zal ik je maar verlossen dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:13 schreef victorious_e het volgende:
Deze beat (wel zelf ingezongen dus niet lachen)
die 2e is niet san fransisco van Global Deejays maar hij lijkt er wel een beetje op..
help![]()
DMX - Party Up (Up In Here) denk ik zo?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:27 schreef Yildiz het volgende:
nu speelde er op de achtergrond ook een liedje, van DMX
welke liedje was dat?
Party Up (Up in Here)quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:27 schreef Yildiz het volgende:
Ik zat net op RTL 5 de film gone in 60 seconds te kijken
toen ze in een auto reden, in een garage, gingen ze naar beneden in cirkels.
De auto had als nummerbord snake, en er zat een slang in, die op die rapper afging
ernaast als bestuurder zat die kale gast van de bacardi reclame
nu speelde er op de achtergrond ook een liedje, van DMX
welke liedje was dat?
Deze misschien?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman is op zoek naar een r&b bewerking van La Isla Bonita...
TOP!quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:
DJ Felix Project - On the Floor
The Sheer - It only gets betterquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:52 schreef hayder het volgende:
ik zoek een nummer maar weet de titel niet.
het werd ook gedraaid bij de reportages van nos wk tot 20 altijd op het eind
het is ook de achtergrond muziekje van de nieuwe lieve lust promo bij talpa
weet iemand de titel?
harstikke bedankt yondeboiquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:59 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
The Sheer - It only gets better
Al op http://info.omroep.nl/ster gekeken??quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:11 schreef andromeda1968 het volgende:
Nuon tv reclame muziek, iemand enig idee welke titel of groep het is?
Er komt veel trompet muziek in zeer leuk.
Bij voorbaat bedankt.
Staat er helaas niet bij.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:30 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Al op http://info.omroep.nl/ster gekeken??
Nee ik denk het niet, op het laatst van de reclame zit er een jongeman op bed met een gsm in zijn hand en op het gsm schermpje kwam het NUON logo tevoorschijn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:40 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Is het diegene met het Nederlands elftal erin?
Deze dus?quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:43 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet, op het laatst van de reclame zit er een jongeman op bed met een gsm in zijn hand en op het gsm schermpje kwam het NUON logo tevoorschijn.
Ja dat is hemquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:56 schreef Joepie het volgende:
misschien deep dish met flashing for money?
Idd.. the felix project - on the floor..maar helaas word tegenwoordig alles verward.. dit is JUMPstyle en geen Hardstyle.. maja we gaan weer ontopic!quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:28 schreef -Eddow- het volgende:
Iemand die weet hoe dit hardstyle nummer heet ?
Het gaat zo:
I wanne know if there;'s anybody on the floor who can suck me like a hor who can make me scream for more... enz enz
Kluuuup je bent mn verlosserquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:26 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zal ik je maar verlossen dan?
Benny Benassi - California Dreaming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |