Haha...en dan ook nog voor de naam van Jamie Foxx.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heel erg terecht dat de naam van Chris Cooper mee op de poster staat, zijn rol is enorm groot én ook erg belangrijk.
Zelfs de schorpioen had meer screentime.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Haha...en dan ook nog voor de naam van Jamie Foxx.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:27 schreef 1ofthefew het volgende:
heel veel stukken waren gewoon plagiaat.
daar heb ik maar een klein stukje van gezien. En alleen de drill sergeant zelf leek op die uit FMJ, de rest ook niet. Dus ik vind `t uitmaken voor plagiaat nogal overdrevenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:35 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond het drillstukje niet op FMJ lijken, zo kort was t. Leek meer op An Officer And A Gentlemen dan.
En de drill instructor uit FMJ was ook een ex-drill instructor, dus realistischer zal je het wel neit krijgen, en als ze het dan allemaal evne realistisch willen hebben gaat het denk ik wel op elkaar lijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat drillen gebeurt nu eenmaal vrij vaak op die manier, Kubrick heeft dat ook niet uitgevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom? de golfoorlog is juist een perfecte setting als je een film wilt maken over verveling, in dat hele land zelf is niets anders dan zand.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:01 schreef Tobbes het volgende:
Ik vond het een goede film, alles zat er in: Drama, actie, maar ook zeker humor. Ik vond alleen de keuze voor een 'echte' oorlog niet helemaal goed uitgepakt, imo kan er beter voor een totaal verzonnen oorlog gekozen worden.
In FMJ bidden ze ook voor het slapengaan met: 'this is my rifle. There are many like it, but this is mine' etc.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:
maakt niet uit hoe het gebeurd is
en dat this is my rifle komt je misschien bekend voor omdat ze in FMJ dat ene liedje zingen.
"This is my rifle, this is my gun
This is for killing this is for fun"
Ja oke,quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
waarom? de golfoorlog is juist een perfecte setting als je een film wilt maken over verveling, in dat hele land zelf is niets anders dan zand.
Dat maakt niet uit. Het was gewoon geen voldoenend einde.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:36 schreef jimjim1983 het volgende:
dat zegt ie toch ook op het eind, dat ze nog steeds in de woestijn zitten
nee preciesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat drillen gebeurt nu eenmaal vrij vaak op die manier, Kubrick heeft dat ook niet uitgevonden.
ja, dus? heeft niets met de film te makenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:59 schreef 1ofthefew het volgende:
Ten eerste kost een bioscoopkaartje 7,5 euro.
ik drink graag bier bij de film en chips of popcorn.
in de bios zit je heel snel aan de 15 euro dus terwijl thuis kijken mij 2 euro kost (eigenlijk niks want ik drink savonds wel vaker bier met een snack).
dat graag willen killen en zeuren erover was al gedaan in three kings, en dat was leuker gedaan.
Ik sluit me voor het gemak maar even bij aan. Die recensie zegt ongeveer alles wat ik vond, dus heb ik niks meer toe te voegenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:21 schreef Timo20 het volgende:
Heb `m vanmiddag gezien. Vond `m heel erg goed![]()
. Eindelijk een film die niet alleen gaat over de explosies en de kant van de gevechten, maar zoals gezegd over de persoonlijke ervaringen van de mariniers. Een frisse kijk op het leven in de oorlog, die gelukkig goed uitpakte.
Dit schreef ik er over in het "gezien" topic:
[..]
Kan niet wachten op de dvd begin maart. Zou graag een commentaar track horen van Mendes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |