quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vond hem beter. Maar dat gold ook voor Road to Perdition, dus dat zegt meer over wat ik van American Beauty vind.
de scene vond ik wel coolquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:52 schreef merino het volgende:
wat vonden jullie eigenlijk van die scene in de bioscoop dat ze Apocalypse Now zitten te kijken. Ik vind dat zooo vaag geknipt. Het acteer werk van Gyllenhaal is echt bizar vaag in die scene...
verder vond ik het goede film maar lang niet niveau van American Beauty
kijk hem nog es zou ik zeggen. Hij trekt daarin af en toe bekken alsof ie zwaar aan de XTC zitquote:
hehe ja weet ik, maar ik bedoelde de scene in z`n geheelquote:Op zondag 15 januari 2006 00:04 schreef merino het volgende:
[..]
kijk hem nog es zou ik zeggen. Hij trekt daarin af en toe bekken alsof ie zwaar aan de XTC zit
ga niet nog een keer naar de bioscoop a 8.50quote:Op zondag 15 januari 2006 00:04 schreef merino het volgende:
[..]
kijk hem nog es zou ik zeggen. Hij trekt daarin af en toe bekken alsof ie zwaar aan de XTC zit
quote:Op maandag 16 januari 2006 01:14 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
ga niet nog een keer naar de bioscoop a 8.50![]()
idd, vette filmquote:Op maandag 16 januari 2006 01:16 schreef cerror het volgende:
Prachtige film, weer eens een andere kant van de oorlog gezien.
Niks geen heroïsch gedoe.
dan ben ik blij dat ik `m heb gezien voor ¤ 5,20quote:Op maandag 16 januari 2006 01:14 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
ga niet nog een keer naar de bioscoop a 8.50![]()
extreem vet was dat jaquote:Op maandag 16 januari 2006 15:50 schreef SunChaser het volgende:
en de brandende olievelden waren een hoogtepunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
15 euro voor de bios, ik weet niet welke bios dat is, maar dan ben je goed genaaid!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:27 schreef 1ofthefew het volgende:
...
blij dat ik hem lekker illegaal heb gekeken en geen 15 euro kwijt ben aan bios
Vooral doen...prima film.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:35 schreef Stansfield het volgende:
Van de week ook eens kijken dan als ik al die lovende verhalen zo hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |