*Boing* dat was m'n hoofd, man wat een weekend zeg.
Vrijdagavond begon het feest al, alles moest aan de kant want er moest een feest komen. Zaterdag nog een hele dag bezig geweest en ja hoor alles werkt. s Avonds een geweldig fout feest gehad (we gingen uiteindelijk uit ons dak op ABBA, nou dan weet je ongeveer hoe fout het was
![]()
) en s avonds was ik totally wasted. Zondag maakte m'n maag bewegingen waarvan ik niet wist dat ze bestonden maar goed toch alles binnen kunnen houden. Toen op naar de avond, verjaardag met familie. Iets rustiger aangedaan en dat ging wel weer goed. Vandaag weer wezen werken en nu eindelijk weer achter een PC.
Een paar korte punten. Dat Morpheus er niet was dit weekend is ook deels mijn fout. We hebben het een keer op MSN even op hem afgeschoven maar daarbij niet genoeg rekening gehouden met de agenda's.
Over het admin punt. De reden dat we op dit moment nog even willen wachten met admins is heel simpel. We zijn nu met 4 en volgende week komt escape terug met een verbinding zodat het er al weer 5 zijn. Daarnaast is zomervakantie een vreemde tijd aangezien veel mensen niet in een vast ritme leven en het dus lastig plannen is.
De warserver, daar stuur ik zo eens een mailtje over naar i3d.
Het verwisselen van map als er verloren wordt. Dat is simpelweg ongehoord. Spawncampen is not done maar zodra men je laatste vlag heeft bereikt vervalt die regel. Jammer maar helaas.
De LANParty. Datum is altijd twijfelachtig alhoewel een weekend me wel goed bevalt. Ik woon praktisch in Rotterdam (lees: ik woon praktisch bij m'n vriendin) dus ik ben er zo. The Gamecenter is ontzettend eenvoudig te bereiken. Neem de trein naar Rotterdam CS en vanaf daar een trein naar Blaak en je bent er.
Over de admin tools. Op dit moment werken de admintools bagger. Om de zoveel ronden klapt het gehele rcon systeem eruit en is er voor de admins geen mogelijkheid meer om iets op de sever te doen zonder deze te resetten. Dit is een bekende bug bij EA en ze gaan het dan ook in patch 1.3 verhelpen. Tot dan kunnen wij niets anders doen dan continue de server resetten, ook wij zijn daar niet blij mee.
Voor overige vragen en onduidelijkheden ben ik de hele avond op MSN en Xfire
![]()
en vanavond eindelijk weer eens even knallen
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server