Nou, aangezien de harde kern wel vd partij is op de LAN, meld ik me bij deze ook aan; ik kan moeilijk achterblijven he ...quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:44 schreef jpjedi het volgende:
eerste?? edit: tweede..
HeHe net wakker..en ik heb er zin in jongens... moet nog f weg nu maar ben er rond 1300-13:30![]()
Nog even de lijst in het nieuwe topic:
Aanmeldingen:
Jedi
Sickert
Dickie
BMH
Ash
I-Spy
Stoja
Rudy Carell (?)
Jafarx (?)
Johan (?)
plus nog andere BF2-ers:
MrWheels
Timminater (?)
drBravo
Voske
DunTinnus
Ik stel voor dat aanmelden kan voor volgende week zondag 21-08-2005...Dan stel ik vast hoeveel animo er is en kunnen we gaan brainstormen over de datum. Aanmelden kan daarna ook nog wel natuurlijk maar volgende week zondag is de peildatum..
Ik heb dit ook in het forum op de BOF site gepost en wellicht mag het in het `home` scherm om meer aandacht te verkrijgen..
Ben erbij!quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:21 schreef i-spy24 het volgende:
Voor de duidelijkheid= VOLGENDE BATTLE :
21 augustus 2005: Tweakers vs FOK
Fok! bitchquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:43 schreef Gunner het volgende:
Hmmm.... Tweakers of Fok.... bij welke hoor ik nu ?
Ik zet je erbijquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:23 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Nou, aangezien de harde kern wel vd partij is op de LAN, meld ik me bij deze ook aan; ik kan moeilijk achterblijven he ...![]()
Kunnen later in de week nog overwegen om er een FOK topic van te gaan maken maar ik zou het jammer vinden als het dan wat annoniemer wordt allemaal maar ik denk niet dat dat een probleem is. We hebben echt een gezellig cluppie zo.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:20 schreef i-spy24 het volgende:
Aanvullend :
Van wat ik hoorde staan er in die Game-centre in Rotterdam 42 AMD Ahtlon PC's met 17 inch Ilyama screens en 4 PS2 consoles op breedbeeld tv's en een groot scherm met beamer.
Dus...lijkt me dat 10 man wel erg weining nog is voor een heuse reservering vd zaak voor een gehele dag/avond.
Maar goed, kijken waar het strandt.
koop dan gewoon zo'n cheap ass ding.. en als je netzoals ik geld hebt een logitech usb gevalquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:22 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
was nog aan t slapenen ik heb trouwens nog steeds geen mic voor teamspeak
![]()
inderdaad had wel een teamkill.. dat was jij op de laatste seconde.. maar die werd niet meegeteldquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:49 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'JMPoSTMaN' :
Klopt, ik heb al uitgelegd wat er misging in dat 2de potje toen jullie zo zwaar wonnen.
En met de 3de ronde was het dus helemaal mis omdat het 1st team dat in ronde 1 tegen jullie speelden
,en waar ik ook bij zat, uit elkaar was gevallen.(ik heb ronde 2 en 3 ook gemist vanwege die volle server)
Trouwens jij en ik moeten elkaar wel hebben he(ongevraagd of niet) want in het begin was ik weer 3 keer de lul door jou achterlijke tank en m'n duffe kop!
Maar je merkte dat ik het zat werd en toen achter je aan ging met die bazooka(je weetwel die *plonk*plonk* BOEM*) geluiden die je daarna elke keer hoorde en je lieten ontplofen.
@ 'Sickert:
[..]
Precies! Er was niet 1 teamkill via jouw artillery-barrage(wel via tank maar gelukkig waren we allemaal
professioneel door niet te straffen) en volgens mij heb jij dat weleens anders meegemaakt.![]()
![]()
evt kunnen de mensjes op mijn route ( uit dordt dus ) wel met mij mee rijdenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:23 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Nou, aangezien de harde kern wel vd partij is op de LAN, meld ik me bij deze ook aan; ik kan moeilijk achterblijven he ...![]()
ik kan denk ik ook nog wel 1 iemand mee krijgen... dus je kan er bij mij achter zetten + suportquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kunnen later in de week nog overwegen om er een FOK topic van te gaan maken maar ik zou het jammer vinden als het dan wat annoniemer wordt allemaal maar ik denk niet dat dat een probleem is. We hebben echt een gezellig cluppie zo.
Thanx voor t aanbod. Maar volgens mij is t parkeren daar in de burt van Blaak of prijzig of moeilijk. Wie kwam er nou nog meer Dordt??quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
evt kunnen de mensjes op mijn route ( uit dordt dus ) wel met mij mee rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |