Je kan er idd niet zo ver in (wel jammer opzich) maar om op die rand te gaan landen en dan als sniper erop zitten ga ik nog is uitproberenquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:20 schreef domolanglekker het volgende:
lol net effe zitten kutten op een bijna lege serverwas geloof ik op dalian plant met die twee grote kerncentrale schoorstenen. Waar fillipe en ik er dus achter kwamen dat je :
1 met een helikopter in die schoorsteen kan hangen (niet te diep uiteraard dan ga je eraan)
2 Met een beetje geluk kan je op de rand komende meest ideale sniper spot in het hele lvl
** voor zover deze nieuwspost**
Maar het is bijna 7 uur en dat betekent werk tijdquote:Op maandag 15 augustus 2005 06:39 schreef Razorback het volgende:
[..]
Je kan er idd niet zo ver in (wel jammer opzich) maar om op die rand te gaan landen en dan als sniper erop zitten ga ik nog is uitproberen
Schaamteloos gejat van GoT.... zoooo waarquote:Wat is trouwens erger:Je vriendin die "W've lost an outpost" hard mee scandeerd vanuit de woonkamer.
hehe dat werd tijdquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo goedemorgen!
Voor het eerst sinds vrijdagavond weer achter een PC. Druk weekend gehad
hey morguh..quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:00 schreef Marty26 het volgende:
Mogguh mensen
Gisteren weer ff in jullie server zitten spelen
[-SAT-]Dr.04 is mijn user name dan weet jullie dat ook weer.
Oooh en waarom ik niet bij BOF zit is omdat ik al 6jaar lang voor de zelfde clan speel dus ja kan niet zomaar naar een andere over stappen. Maar ik wil wel backup BOFokker zijn
Bij deze dus Willen jullie me niet meer kicken AUB!quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hey morguh..
Je zat nog bij ons in het squad zag ik ja.. lekker gespeeld gisteren.![]()
Kon je al niet thuisbrengen vandaar..nu is het duidelijk. Ik raad aan te verzoeken dat je niet meer gekicked wordt door de admins...![]()
Waar voor om in een server te spelen?quote:
Hehe had het gelezen...zal straks ff reageren op het Forum.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hehe dat werd tijd![]()
Je hebt heel wat bij te lezen,..
lan party???![]()
Ik zal je niet meer kicken. Het komt toch nooit voor dat er alleen maar BoF'ers inzitten...quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:57 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Waar voor om in een server te spelen?
Ik vraag alleen of ze me niet zo 1 2 3 willen kicken
Dank je welquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zal je niet meer kicken. Het komt toch nooit voor dat er alleen maar BoF'ers inzitten...
Check..you`re outquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:42 schreef jazza het volgende:
mogge, ff over die lan. count me out... niet mijn ding...
Is toch alleen maar makkelijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gisteravond zijn de stats f*cked up geraakt op jullie server.
Gisteren tijdens een handmatige switch is er iets mis gegaan, waardoor sickmind nu bovenaan staat in de global ranking met 1476398440 punten.
Mijn stats zijn ook niet meer correct, aangezien ik 3de werd door die switch en werd beloond met een stuk of 25 bronze sterren...
Domo zag het ook al dat de commander punten van Sickmind wel erg hoog waren.
Ik denk niet dat het een cheat is van Sickmind, aangezien het bij mij ook fout is gegaan.
Beetje jammer, na die switch van FuShe Pass gingen we naar Operation Clean Sweep en na 1 minuut spelen (ik zat bij DoMo in de heli) werd de server gereset.
Het wachten is nu denk ik op patch 1.03 en hopen dat de RCon dan wel goed werkt. Het meest irritante na de nametag bug en TK+Punish zijn admins die de server resetten of de map resetten, zodat ze weer een kans maken om te winnen.
Edit:
Volgens mij is de ronde 25x geteld en is er iets fout gegaan met het berekenen van de commander punten.
hehe maat van me had gelijk 4 gouden medailles en hij heeft nog geen 200 punten in zijn global rank. Ik denk al hoe flikt hij dat nou toch., zal mijn eigen stats eens controleren..en snel screenshotje maken hahaquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gisteravond zijn de stats f*cked up geraakt op jullie server.
Gisteren tijdens een handmatige switch is er iets mis gegaan, waardoor sickmind nu bovenaan staat in de global ranking met 1476398440 punten.
Mijn stats zijn ook niet meer correct, aangezien ik 3de werd door die switch en werd beloond met een stuk of 25 bronze sterren...
Domo zag het ook al dat de commander punten van Sickmind wel erg hoog waren.
Ik denk niet dat het een cheat is van Sickmind, aangezien het bij mij ook fout is gegaan.
Beetje jammer, na die switch van FuShe Pass gingen we naar Operation Clean Sweep en na 1 minuut spelen (ik zat bij DoMo in de heli) werd de server gereset.
Het wachten is nu denk ik op patch 1.03 en hopen dat de RCon dan wel goed werkt. Het meest irritante na de nametag bug en TK+Punish zijn admins die de server resetten of de map resetten, zodat ze weer een kans maken om te winnen.
Edit:
Volgens mij is de ronde 25x geteld en is er iets fout gegaan met het berekenen van de commander punten.
Edit2:
Volgens mij moet iedereen (die gisteravond speelde) zijn stats maar eens controleren. De ronde welke fout is gegaan was FuShe Pass welke af was gelopen om 20:11 (Tijd van de stats niet je eigen lokale tijd). Net gekeken bij DoMo[NL] en volgens mij heeft hij er een hele lading silvere sterren bij gekregen.
Beetje jammer allemaal
BMH CHEATER!!!!!!!!!!!111111111111111quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:27 schreef BMH het volgende:
Ik weet waar het probleem vandaan komt!
Gisteren deed ik met een command het level VAN FuShe Pass naar Songhua Stalemate wisselen. Zoals je gemerd hebt crashte de server bij het laden van Songhua Stalemate. Waarschijnlijk is er iets gebeurd waardoor de score van FuShe Pass 20x is meegerekend.
Die gaat nu echt 24/7 spelenquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:50 schreef jpjedi het volgende:
exp.electric slaapt nu niet meer
Connect to IP:quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:19 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Bedankt, ik zal zo eens ff een kijkje nemen![]()
Dat moet je zeker vaker proberen jahquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:27 schreef BMH het volgende:
Ik weet waar het probleem vandaan komt!
Gisteren deed ik met een command het level VAN FuShe Pass naar Songhua Stalemate wisselen. Zoals je gemerd hebt crashte de server bij het laden van Songhua Stalemate. Waarschijnlijk is er iets gebeurd waardoor de score van FuShe Pass 20x is meegerekend.
goedquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:16 schreef Droopie het volgende:
hoe zit het met de battlerecorder
Die staat uitquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:16 schreef Droopie het volgende:
hoe zit het met de battlerecorder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |