Zou kunnen, ik gebruik ook Firefox, met de laatste Sun JAVA.quote:Op zondag 14 augustus 2005 09:57 schreef DennisMoore het volgende:
Bij mij werkte ie niet met Firefox, maar een minuut later weer wel met Explorer.
Toeval?
teruing je doet alsof jij alles beter zou kunnen...quote:Op zondag 14 augustus 2005 09:31 schreef FoXje het volgende:
Foutmelding
Er is een fout opgetreden. De gevraagde actie kan helaas (tijdelijk) niet uitgevoerd worden.
Door op onderstaande button te klikken, keert u terug naar de homepage.
whaaaaaaaaaaaaaa
Zeg dat dan VOORDAT ik mijn overschrijving invoer
HOEREN
Als het niet werkt, en dat kan weleens, dan wil ik dat weten VOORDAT ik al mijn shit invoer. En niet achteraf.quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
teruing je doet alsof jij alles beter zou kunnen...
als je mijnpostbank.nl zo'nb kut product vind gebruik het dan niet en schrijf een overschrijvingskaart en doe die op de bus.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:24 schreef FoXje het volgende:
[..]
Als het niet werkt, en dat kan weleens, dan wil ik dat weten VOORDAT ik al mijn shit invoer. En niet achteraf.![]()
als je dat cvrijdag op tijd doet staat het zaterdag gewoon op de rekeningquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:28 schreef tntkiller het volgende:
nee het is meer kut als je vrijdag iets overstort naar een andere rekening en je heb het geld zaterdag nodig en het is er niet
postbank heeft nog niet door dat zoiets veel sneller kan(of ze willen gewoon nog een dag rente trekken van je )
ABN is gal imhoquote:
Sun JAVAquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:01 schreef FoXje het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik gebruik ook Firefox, met de laatste Sun JAVA.
Ja hoor, naar een andere rekening bij een andere bank zul je bedoelen... lijkt me wel relevant. Want van de ene postbankrekening naar de andere gaat instant, klikken is boeken zeg maarquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:28 schreef tntkiller het volgende:
nee het is meer kut als je vrijdag iets overstort naar een andere rekening en je heb het geld zaterdag nodig en het is er niet
postbank heeft nog niet door dat zoiets veel sneller kan(of ze willen gewoon nog een dag rente trekken van je )
alsjeblieft:quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:56 schreef _Flash_ het volgende:
Hehe kies dan voor een echte bank...
hoekbanken zijn kick.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
alsjeblieft:
[afbeelding]
voor de rest bestaan er geen goeie banken
nog erger zelfs het was van mijn spaarrekening naar mijn girorekeningquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:52 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ja hoor, naar een andere rekening bij een andere bank zul je bedoelen... lijkt me wel relevant. Want van de ene postbankrekening naar de andere gaat instant, klikken is boeken zeg maar
Als dat bij jou niet gaat moet je die andere rekening ook aanmelden bij hetzelfde postbank account, en voila, problem solved.
Dat doe je toch gewoon binnen de minuut door met een SSL2-beveiligde verbinding via GPRS of UMTS in te loggen op mobielbankieren.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:48 schreef tntkiller het volgende:
[..]
nog erger zelfs het was van mijn spaarrekening naar mijn girorekening
Wat nummertjes intikken op zo'n challenge generator is echt niet onhandiger dan een SMS aanvragen met TAN-codes. Mag m'n GSM het ook nog eens begeven of gejat worden, ik blijf gewoon snel internetbankieren.quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ABN is gal imho
je moet een apparaatje hebben om te kunnnen overschrijven
doe mijn postbank maar, als ik een overschrijvingscode nodig heb vertel ik dat via mijnpostbank en evenlater krijg ik een smsje binnen
safari doet het bij mij nu welquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:02 schreef super-muffin het volgende:
[..]
hoekbanken zijn kick.
Ik gebruik ook Firefox, want in Safari doet de Postbank het ook niet. Ik moet internet explorer gebruiken met Windows
Dat is alleen maar onhandig. En de username en password constructie is zo veilig als je het wil maken. Eventuele criminelen zouden dan zowel je accountgegevens als je telefoon moeten hebben. Dat is net zoiets als dat ze je pincode weten en je pinpas hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:52 schreef Henno het volgende:
Om een overschrijving te doen moet ik op de Rabox (het apparaatje van de Rabobank) een code indrukken die op de site wordt weergegeven, waarna ik een andere code krijg die ik weer op de site moet invullen. Zo'n constructie is het niet bij de Postbank. Ook voor het inloggen op de site moet ik steeds weer een andere code gebruiken die ik ter plekke moet genereren, i.p.v. een statische username&wachtwoord bij de Postbank.
En ik heb nooit problemen met Firefox.... Het werkt gewoon goedquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:04 schreef Davoice het volgende:
Heb er geen probleem mee. Ik gebruik Internet Explorer en dat werkt gewoon.
same herequote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:04 schreef Davoice het volgende:
Heb er geen probleem mee. Ik gebruik Internet Explorer en dat werkt gewoon.
das dan de schuld van tempo team lijkt mij....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
Verder is de postbank ook tering langzaam met loon van de tempo team
Vrijdagmiddag werkbriefje inleveren, waarna het maandag op mijn rekening zou moeten staanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:12 schreef mschol het volgende:
[..]
das dan de schuld van tempo team lijkt mij....
ik krijg me loon gewoon netjes optijd binnen
Ik krijg sinds er mijnpostbank.nl is mijn loon net zo snel als mijn collega's met een ABN of Raboquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag werkbriefje inleveren, waarna het maandag op mijn rekening zou moeten staan![]()
bedoel je nou dat je voor telebankieren moet betalen bij rabobank?quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:43 schreef LaCoBo het volgende:
Heb ik bij Rabo telebankieren nooit last van.
Mijn gezegde: Postbank: 't Is gratis maar dat merk je dan ook.
Van mijn vriendin van de Rabobank overschrijven naar Postbank, duurt 3 of 4 dagen!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:14 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik krijg sinds er mijnpostbank.nl is mijn loon net zo snel als mijn collega's met een ABN of RaboDaar ligt het dus niet (meer) aan.
andersom geldt exact hetzelfdequote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Van mijn vriendin van de Rabobank overschrijven naar Postbank, duurt 3 of 4 dagen!!
tuurlijk zuigt de postbank, als je de gegevens online invult (pbrek>pbrek) is het meteen overgeschreven, net zoals bij de rabo/abn/fortis.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:21 schreef Ratt het volgende:
postbank zuigt gewoon, moeten ze al die meuk nog gewoon met de hand overschrijven daar ofzo?ben echt heeeeeeeeeel gelukkig met m'n ABN
dat was vroeger wel andersquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
tuurlijk zuigt de postbank, als je de gegevens online invult (pbrek>pbrek) is het meteen overgeschreven, net zoals bij de rabo/abn/fortis.
zoals ik al eerder zei..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:10 schreef root1980 het volgende:
Ze hebben de laatste tijd wel aardig wat problemen, kan geregeld niet inloggen, geld overschrijven ed. VET IRRITANT!
Wat boeit het dat het vroeger een dag duurde ? Ik heb liever dat het een dag duurt, maar dat het stabiel is, dan deze ellende
Dan moet je een andere spaarrekening nemen van de Postbank, bij sommige is dat inderdaad zo, maar daar staat wel een hogere rente tegenover. Het is dus je eigen keuze.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:42 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Je kunt mensen nu wel snel betalen met de postbank, maar als je geld van je spaarrekening nodig hebt dan duurt het twee dagen.... grrrrrrrrrrrrrrrrrr
Nu werkt alles weer goed en bij mij gaf hij wel het saldo aan, alleen niet de laatste bij- en afschrijvingen, daarvoor moest ik even op 1 link klikken en zag ik ze weer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:08 schreef mschol het volgende:
postbank doet nu al enkele dagen heel vreemd en kan geen saldo weergeven
volgens mij heeft een of andere stage progger iets verneukt en hebben hun echte proggers vakantie![]()
ja idd dat deed hij hier ook, niet ech heel irritant maar wel vervelend..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:39 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nu werkt alles weer goed en bij mij gaf hij wel het saldo aan, alleen niet de laatste bij- en afschrijvingen, daarvoor moest ik even op 1 link klikken en zag ik ze weer.
Het internetbankieren van de ABN zuigt stukken harder als dat van de Postbank hoor. Bij elke overschrijving 4x een code intikken op dat tiefusding.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:21 schreef Ratt het volgende:
ben echt heeeeeeeeeel gelukkig met m'n ABN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |