Zou kunnen, ik gebruik ook Firefox, met de laatste Sun JAVA.quote:Op zondag 14 augustus 2005 09:57 schreef DennisMoore het volgende:
Bij mij werkte ie niet met Firefox, maar een minuut later weer wel met Explorer.
Toeval?
teruing je doet alsof jij alles beter zou kunnen...quote:Op zondag 14 augustus 2005 09:31 schreef FoXje het volgende:
Foutmelding
Er is een fout opgetreden. De gevraagde actie kan helaas (tijdelijk) niet uitgevoerd worden.
Door op onderstaande button te klikken, keert u terug naar de homepage.
whaaaaaaaaaaaaaa
Zeg dat dan VOORDAT ik mijn overschrijving invoer
HOEREN
Als het niet werkt, en dat kan weleens, dan wil ik dat weten VOORDAT ik al mijn shit invoer. En niet achteraf.quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
teruing je doet alsof jij alles beter zou kunnen...
als je mijnpostbank.nl zo'nb kut product vind gebruik het dan niet en schrijf een overschrijvingskaart en doe die op de bus.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:24 schreef FoXje het volgende:
[..]
Als het niet werkt, en dat kan weleens, dan wil ik dat weten VOORDAT ik al mijn shit invoer. En niet achteraf.![]()
als je dat cvrijdag op tijd doet staat het zaterdag gewoon op de rekeningquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:28 schreef tntkiller het volgende:
nee het is meer kut als je vrijdag iets overstort naar een andere rekening en je heb het geld zaterdag nodig en het is er niet
postbank heeft nog niet door dat zoiets veel sneller kan(of ze willen gewoon nog een dag rente trekken van je )
ABN is gal imhoquote:
Sun JAVAquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:01 schreef FoXje het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik gebruik ook Firefox, met de laatste Sun JAVA.
Ja hoor, naar een andere rekening bij een andere bank zul je bedoelen... lijkt me wel relevant. Want van de ene postbankrekening naar de andere gaat instant, klikken is boeken zeg maarquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:28 schreef tntkiller het volgende:
nee het is meer kut als je vrijdag iets overstort naar een andere rekening en je heb het geld zaterdag nodig en het is er niet
postbank heeft nog niet door dat zoiets veel sneller kan(of ze willen gewoon nog een dag rente trekken van je )
alsjeblieft:quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:56 schreef _Flash_ het volgende:
Hehe kies dan voor een echte bank...
hoekbanken zijn kick.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
alsjeblieft:
[afbeelding]
voor de rest bestaan er geen goeie banken
nog erger zelfs het was van mijn spaarrekening naar mijn girorekeningquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:52 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ja hoor, naar een andere rekening bij een andere bank zul je bedoelen... lijkt me wel relevant. Want van de ene postbankrekening naar de andere gaat instant, klikken is boeken zeg maar
Als dat bij jou niet gaat moet je die andere rekening ook aanmelden bij hetzelfde postbank account, en voila, problem solved.
Dat doe je toch gewoon binnen de minuut door met een SSL2-beveiligde verbinding via GPRS of UMTS in te loggen op mobielbankieren.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:48 schreef tntkiller het volgende:
[..]
nog erger zelfs het was van mijn spaarrekening naar mijn girorekening
Wat nummertjes intikken op zo'n challenge generator is echt niet onhandiger dan een SMS aanvragen met TAN-codes. Mag m'n GSM het ook nog eens begeven of gejat worden, ik blijf gewoon snel internetbankieren.quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ABN is gal imho
je moet een apparaatje hebben om te kunnnen overschrijven
doe mijn postbank maar, als ik een overschrijvingscode nodig heb vertel ik dat via mijnpostbank en evenlater krijg ik een smsje binnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |