abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 augustus 2005 @ 15:22:34 #201
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_29629587
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 15:20 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ja, maar dat betekent dus niet dat als je vroeg begint met dingen te stimuleren, dit later geen vruchten zal afwerpen.
Nee, het betekent dat je kunt oefenen wat je wil; maar dat je altijd verslagen zal worden door iemand met meer talent die alleen maar hoeft te oefenen om aan de top te blijven terwijl jiju elke dag je stinkende best doet.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zondag 14 augustus 2005 @ 15:22:55 #202
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29629598
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 15:19 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Maar mensen die veel moeten oefenen bereiken weer eerder het plafond van hun kunnen, terwijl mensen met veel talent virtuosen kunnen worden.
Er is meer potentie aanwezig, maar er moet dan nog wel gebruik van gemaakt worden.
pi_29629633
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 15:22 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Nee, het betekent dat je kunt oefenen wat je wil; maar dat je altijd verslagen zal worden door iemand met meer talent die alleen maar hoeft te oefenen om aan de top te blijven terwijl jiju elke dag je stinkende best doet.
Kom eens kijken naar het snooker, dan zal ik het je laten zien! Maar dan wel bij de mannen, want ja, die kunnen beter snookeren

Zo die heb je in je zak zitten!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 14 augustus 2005 @ 15:52:41 #204
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29630464
Off-topic vraag: Nickthedick slaap jij ooit wel eens?
pi_29631997
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 14:52 schreef Nickthedick het volgende:
Denk jij dat vrouwen wordt aangeleerd om beta-vakken te vermijden? Of zijn ze daadwerkelijk slechtere beta's? Ik denk nr. 2.
Het heeft meer te maken met interesses. De vrouwelijke bèta's die er zijn doen zeker niet onder voor hun mannelijke collega's.

Ik spreek uit ervaring.
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:26:00 #206
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29637808
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 15:09 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

En je speelt snooker. Sinds wanneer? Was je goed in wis- en natuurkunde? Kan je schaken? Weet je altijd overal de weg te vinden? Kan je kaartlezen? etc.?

De origine van jouw 'talent' is misschien moeilijk te bepalen, maar ik kan je dit vertellen: als de gemiddelde man precies dezelfde opvoeding als jij kreeg, zal hij nog steeds beter zijn dan de gemiddelde vrouw die ook precies dezelfde opvoeding als jij kreeg.

En wat moeten jongens inhalen op de meisjes?
Dat kan ik ook allemaal, maar dat is ook deels natuurlijk.
Heeft te maken met het percentage mannelijke hormonen tijdens de zwangerschap.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_29684249
Denk dat mannen fysiek alle vrouwen zouden kunnen beheersen mits alle mannen zouden samenwerken, maar de man kan gewoon niet zonder de vrouw en haar liefde. Nooit zouden alle mannen samenwerken om de vrouw te beheersen. Dus denk dat het theoretisch mogelijk zou zijn als mannen hun gevoel voor de vrouw konden uitschakelen, maar in de praktijk zal dat nooit gaan.
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:12:56 #208
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29684324
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 11:09 schreef ee-04 het volgende:
Denk dat mannen fysiek alle vrouwen zouden kunnen beheersen mits alle mannen zouden samenwerken, maar de man kan gewoon niet zonder de vrouw en haar liefde. Nooit zouden alle mannen samenwerken om de vrouw te beheersen. Dus denk dat het theoretisch mogelijk zou zijn als mannen hun gevoel voor de vrouw konden uitschakelen, maar in de praktijk zal dat nooit gaan.
Emotioneel zijn mannen inderdaad net zo afhankelijk van vrouwen, als vrouwen van mannen. Hoewel, misschien in een iets andere mate en/of iets andere manier. Het is in ieder geval wel aanwezig.. Mensen (voornamelijk vrouwen) zijn ook in staat om misbruik te maken van die emotionele noodzaak..
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:07:31 #209
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_29688637
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 16:42 schreef Maethor het volgende:

[..]

Het heeft meer te maken met interesses. De vrouwelijke bèta's die er zijn doen zeker niet onder voor hun mannelijke collega's.

Ik spreek uit ervaring.
Dat vertelde m'n wiskunde docent es Dat niet veel meisjes er goed in waren maar degene die het wel waren waren dan ook vaak (1 van de) beste van de klas In de klas waar ik toen in zat klopte dat ook.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:14:19 #210
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29688767
Om het topic even een andere draai te geven : Wat beschouwen we precies als onafhankelijk? Wie geeft hier even de juiste definitie voor.

En de volgende vraag wordt : Zijn er onafhankelijke mannen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')