haha de kleuren van bureau's/beeldschermen vloeken alleen een beetje met elkaarquote:
Er zit toch tyfus-veel spyware bij die aquarium-screensaver?quote:
Yepquote:
Ik wist niet eens dat dat kon, maar bij dezequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:53 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
owja en zet nou is een werkende email in je profiel![]()
Nou, jij zal niet snel een vriendin krijgen dus, hahaquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:01 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
daar hadden we dan eerst over gesproken voordat je mn vriedin zou gaan worden en dan was het niet doorgegaan. simpel.
Er schijnen vrouwen te zijn die een tiranniek, middeleeuws vriendje wel lekker vindenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:46 schreef Troeta het volgende:
[..]
Nou, jij zal niet snel een vriendin krijgen dus, haha
ja hallo denk je dat ik dat zo uit me mouw schud ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:42 schreef Xennia het volgende:
Hmm ik had nu toch onderhand wel een liefdesmail in mijn mailbox verwacht
Ach dat is ook wel zo ja, nouja, ik wens ze veel plezierquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:49 schreef Xennia het volgende:
[..]
Er schijnen vrouwen te zijn die een tiranniek, middeleeuws vriendje wel lekker vinden
Je bent bang hequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:52 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
ja hallo denk je dat ik dat zo uit me mouw schud ofzo
Euh dat zal wel moeten want ik kwam er zojuist achter dat als je je mailadres wijzigt je een nieuw wachtwoord krijgt toegestuurd naar dat adres. Je bent bang hequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:57 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
nee ik geloof er geen flikker van dat dat je email is![]()
Jij hebt niet eens een partner, dus waarom in dit topic?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
Euh dat zal wel moeten want ik kwam er zojuist achter dat als je je mailadres wijzigt je een nieuw wachtwoord krijgt toegestuurd naar dat adres. Je bent bang he![]()
Omdat ik niet kan slapen als ik niet in alle r&p topics heb gereageerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:01 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een partner, dus waarom in dit topic?
ze kan niet zonder mequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:01 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een partner, dus waarom in dit topic?
Aah bekend probleemquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Omdat ik niet kan slapen als ik niet in alle r&p topics heb gereageerd
3/4 van Fok! is nog puber en in dat geval wonen beide kinders nog bij de ouders. Geen probleem dusquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:05 schreef SwOoSh het volgende:
Het is me laatst opgevallen dat er veel mensen hier op fok zitten die thuis ook een partner hebben. Ik zie deze mensen dan zon beetje elke nacht hier tot in de late uurtjes fokken.
Dit kan toch nooit ten goede van de relatie komen als een persoon op de bank zit / in bed ligt en de andere costant zit te fokken?
Voor degene die dit bekend in de oren klinkt, krijg je hier ruzie door of heeft het zelfs al geleid tot relatiebreuken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |