Heeft je leven nu nog wel zinquote:Op maandag 22 augustus 2005 02:28 schreef SwOoSh het volgende:
ik geef het op, ik zal je wel nooit ontmoeten
Oei, moeilijke vraag. Ik neem het even mee naar achteren!quote:Op maandag 22 augustus 2005 02:31 schreef SwOoSh het volgende:
nee mag ik in V&A een kras/trein topic openen?
Nee, dan vallen ze uit elkaar. Likken doen we alleen bij likkoekjes.quote:
juist die koffie koekjes!quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:17 schreef ElisaB het volgende:
Het lekkerst zijn de cafe-noir dingen.
Chocoprince of die andere dingen?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:18 schreef SwOoSh het volgende:
juist die koffie koekjes!
maar likken doe ik ook bij die dubbele dingen met iets ertussen!
Latexverf een optie?quote:Op maandag 22 augustus 2005 02:20 schreef ElisaB het volgende:
Ik zie er maar van af denk ik; de kleur staat me niet aan
Hihi, kwam hem ergens tegenquote:Op donderdag 3 november 2005 23:58 schreef ElisaB het volgende:
Waar komt deze nou ineens weer vandaan
Quara, malle gék!
Ow, die is wel cool denk ik!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:29 schreef CecilBDemented het volgende:
elisaB hij heeft geen cardreader is dus verouderd model
ik heb er eventueel nog 1 met firewire en mp3 functie in een
en kart reader voor recente formats denk aan memory stik pro en duo
Waar kun je het vibreren aanzetten in XP?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, die is wel cool denk ik!
Staat er XP op?
start > instellingen > trilfunctie > aan (aanvinken dus) > toepassen > ok > okquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar kun je het vibreren aanzetten in XP?![]()
Ik heb een andere versie of zo?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
start > instellingen > trilfunctie > aan (aanvinken dus) > toepassen > ok > ok
That should do the trick
Heb je misschien niet de multimedia editie?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb een andere versie of zo?![]()
niets tegen trommelaars he.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tskk, ingewikkeld volk die trommelaars!
Ja, daar zitten we op te wachten met zn allenquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:21 schreef H1TM4N_NL het volgende:
hmmm een vibrator met windows, kan je beter windows 95 nemen....................
loopt ie vast![]()
Dan moet je het alsnog handmatig doen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, daar zitten we op te wachten met zn allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |