Wat nou kuttitelquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat een kuttitel... Je mag dan wel yvonne zijn ("Oooooh"), maar goddomme, man.
Heeft BHFH geneukt, joh?!
Zou 'n mooie boel wezen als iedereen met breaking news zo'n handige titel zou nemen!quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:01 schreef kLowJow het volgende:
The plot thickens... welke rol speelt deze persoon in het verhaal?.
"Eén op de 25 mannen voedt het kind van een ander op, zonder dat hij dat weet. Dat stellen Britse wetenschappers na bestudering van onderzoeken uit alle delen van de wereld, die in de afgelopen 54 jaar zijn gepubliceerd. "quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:01 schreef kLowJow het volgende:
The plot thickens... welke rol speelt deze persoon in het verhaal?.
fiets heb ik alquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:05 schreef HarigeKerel het volgende:
Wat ga je met al die alimentatie doen Meki?
Eindelijk die fiets kopen?
[afbeelding]
En dan nog onder een kloon. Jij bent wel thuis in het ambtenarenwereldje heb ik begrepen... Wordt een erkenning onder een kloon geaccepteerd door de Burgerlijke Stand?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Eén op de 25 mannen voedt het kind van een ander op, zonder dat hij dat weet. Dat stellen Britse wetenschappers na bestudering van onderzoeken uit alle delen van de wereld, die in de afgelopen 54 jaar zijn gepubliceerd. "
Z'n andere vader
hee bezemquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:37 schreef yvonne het volgende:
Meki is het onenchte kind van BHFH.
Ik weet het nu zeker!
Waarom is die andere vader dan BHFH?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Eén op de 25 mannen voedt het kind van een ander op, zonder dat hij dat weet. Dat stellen Britse wetenschappers na bestudering van onderzoeken uit alle delen van de wereld, die in de afgelopen 54 jaar zijn gepubliceerd. "
Z'n andere vader
Sorry, ik ken alleen maar ambtenaren bij de Sociale Dienst.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
En dan nog onder een kloon. Jij bent wel thuis in het ambtenarenwereldje heb ik begrepen... Wordt een erkenning onder een kloon geaccepteerd door de Burgerlijke Stand?
ik kom uit Amsterdamquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry, ik ken alleen maar ambtenaren bij de Socaile Dienst.
In amsterdam welteverstaan.
Kom jij uit Amsterdan, Meki?
En als jij je moeders mooiste bent... *aanbieding rattegif 2 euro de kilo*quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:14 schreef MrUber het volgende:
yvonne is lelijk
Is toch redelijk ontopic hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |