quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:41 schreef Tarak het volgende:
Maar wie is de onechte moeder??
De neef van m'n buurman z'n stiefdochter in Afghanistanquote:
Milagroquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:41 schreef Tarak het volgende:
Maar wie is de onechte moeder??
Flauw zeg!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:37 schreef yvonne het volgende:
Meki is het onenchte kind van BHFH.
Ik weet het nu zeker!
Geen kloon, ik heb hem gemeet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:43 schreef fridelidelidela het volgende:
BHFH is een kutkloon.
Meki is een toffe user.
Ergo: Ik zie geen enkel verband.
Je begrijpt natuurlijk dat ik dat even nacheck!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
De neef van m'n buurman z'n stiefdochter in Afghanistan
Submit het ff op de FP!!!!quote:
Hij heeft gewoon zwaar bizarre humorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:47 schreef fridelidelidela het volgende:
Dan is het een zwaar gebroken persoonlijkheid, die BHFH.
woensdag 20 juli 2005 @ 22:36,quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:47 schreef fridelidelidela het volgende:
Dan is het een zwaar gebroken persoonlijkheid, die BHFH.
Uitlokking van rellûh.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:48 schreef Darklight het volgende:
En het nut van dit topic is?
Doe je voorzichtig?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:49 schreef kLowJow het volgende:
Ik ga even kijken of ik dit bevestigd kan krijgen.
Wat een kuttitel... Je mag dan wel yvonne zijn ("Oooooh"), maar goddomme, man.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:37 schreef yvonne het volgende:
Ik weet het nu zeker!
Het gebeurde vast onder narcosequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:54 schreef static het volgende:
Weet BHFH dan hoe hij sex moet bedrijven?
Hij is misbruikt static!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:54 schreef static het volgende:
Weet BHFH dan hoe hij sex moet bedrijven?
Welke newbie?!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:55 schreef Meki het volgende:
wie is BHFH
Ooooh dat kan in boe's neuklijstquote:
Je vaderquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:55 schreef Meki het volgende:
wie is BHFH
Het moet een hele schok voor je zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:55 schreef Meki het volgende:
wie is BHFH
Let wel: onecht!quote:
Wat nou kuttitelquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat een kuttitel... Je mag dan wel yvonne zijn ("Oooooh"), maar goddomme, man.
Heeft BHFH geneukt, joh?!
Zou 'n mooie boel wezen als iedereen met breaking news zo'n handige titel zou nemen!quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:01 schreef kLowJow het volgende:
The plot thickens... welke rol speelt deze persoon in het verhaal?.
"Eén op de 25 mannen voedt het kind van een ander op, zonder dat hij dat weet. Dat stellen Britse wetenschappers na bestudering van onderzoeken uit alle delen van de wereld, die in de afgelopen 54 jaar zijn gepubliceerd. "quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:01 schreef kLowJow het volgende:
The plot thickens... welke rol speelt deze persoon in het verhaal?.
fiets heb ik alquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:05 schreef HarigeKerel het volgende:
Wat ga je met al die alimentatie doen Meki?
Eindelijk die fiets kopen?
[afbeelding]
En dan nog onder een kloon. Jij bent wel thuis in het ambtenarenwereldje heb ik begrepen... Wordt een erkenning onder een kloon geaccepteerd door de Burgerlijke Stand?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Eén op de 25 mannen voedt het kind van een ander op, zonder dat hij dat weet. Dat stellen Britse wetenschappers na bestudering van onderzoeken uit alle delen van de wereld, die in de afgelopen 54 jaar zijn gepubliceerd. "
Z'n andere vader
hee bezemquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:37 schreef yvonne het volgende:
Ik weet het nu zeker!
Waarom is die andere vader dan BHFH?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Eén op de 25 mannen voedt het kind van een ander op, zonder dat hij dat weet. Dat stellen Britse wetenschappers na bestudering van onderzoeken uit alle delen van de wereld, die in de afgelopen 54 jaar zijn gepubliceerd. "
Z'n andere vader
Sorry, ik ken alleen maar ambtenaren bij de Sociale Dienst.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
En dan nog onder een kloon. Jij bent wel thuis in het ambtenarenwereldje heb ik begrepen... Wordt een erkenning onder een kloon geaccepteerd door de Burgerlijke Stand?
ik kom uit Amsterdamquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry, ik ken alleen maar ambtenaren bij de Socaile Dienst.
In amsterdam welteverstaan.
Kom jij uit Amsterdan, Meki?
En als jij je moeders mooiste bent... *aanbieding rattegif 2 euro de kilo*quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:14 schreef MrUber het volgende:
yvonne is lelijk
Is toch redelijk ontopic hoorquote:
Zeg.quote:
Weet je gelijk wie de moeder is...quote:
Oe!!quote:
Komma ergensquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oe!!
Pas maar op dan, daar lopen gevaarlijke ambtenaren rond ;')
Jezelf goed beschermen hè kind!!!quote:
oh fuck... daar heb je het al...quote:
*aivd inlicht*quote:
AIVD is mijn kameraad ik werk samen met hunquote:
Kun je nagaan hoe belangrijk interpunctie is.quote:
Woon je in Urk of in Staphorst?quote:
Ik had liever niet dat je het bevestigde...quote:
quote:
Altijd fijn zo'n Admin welke het nieuwe beleid direkt tot de grond toe afbreekt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Wat een baggertopic.Dit reduceert kLowJow's moeite om van dit forum iets te maken tot niets.
*veilg stelt*quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Altijd fijn zo'n Admin welke het nieuwe beleid direkt tot de grond toe afbreekt.
Erg grappig trouwens dat Klowjow's poging om ons te boycotten wederom (door notabene zijn eigen superieuren) op de korrel worden
genomen. Niet alleen de users ondermijnen nu zijn "gezag", ook zijn meerderen nemen hem nu niet meer serieus. Arme, arme ex-Dordtse knaap, wat zal hij
liggen te snotteren vanavond in zijn bed
Klowjow? Wiesda?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:52 schreef Jordy-B het volgende:
Stel je voor.
BHFH... Onbevlekt en op de kwetsbare leeftijd van negentien jaren... Wordt door één of andere vrouw van gaat je geen donder aan jaren oud dronken gevoerd met leffe en vervolgens met een smoesje (iets over moderator-rechten) naar een steegje gelokt...
Arme jongen... En wij maar denken dat 'ie van zichzelf zo verknipt is...
Heb je die dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:13 schreef kLowJow het volgende:
Dat je mijn gezag
Lees nog eens, aambei-voorbeeld.quote:
Dat wisten we al.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Oh, die gezag... sorry mijn Nederlands is niet zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |