Dat was sinds kort wel in beeld dacht ik.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:11 schreef Oldbie het volgende:
Stand en tijd staan steeds in beeld (NOS deed alleen stand en je moest maar raden hoever de wedstrijd gevorderd was)
Die zit nu ook verbaasd tv te kijkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:28 schreef Lexie het volgende:
Wat cool, zit er soms een microfoon verstopt onder van Gaals stoel?
NOS deed het alleen bij live wedstrijden. Bij samevattingen alleen de stand.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:31 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Dat was sinds kort wel in beeld dacht ik.
Wil je Hans Kraay sr. weer terug?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:36 schreef Pistol_Pete het volgende:
samenvattingen zijn wel redelijk, maar moeten ze nou na elke wedstrijd een infantiele supporter om zijn mening gaan vragen![]()
Jan Muldermogen ze wat mij betreft in het vervolg weglaten
Als of je in een villa woont. Wat een lange kut reclame blok.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:10 schreef Intergalactrick het volgende:
Die reclame tussendoor is ideaal om bier te halen!
Leeft die nog dan?quote:
Mijn tv leven, wat doen zequote:Op zondag 14 augustus 2005 00:45 schreef Oldbie het volgende:
Ach, reclameblokken. Daar zijn we in nederland inmiddels toch wel aan gewend?
Het is een kwestie van tijd en dan zijn we de publieke omroepen kwijt en is alles commercieel. Dan hebben alle zenders reclameblokken.
Wen er maar aan anders krijg je het nog heel zwaar in je tv leven
Fok gaat ook nog eens commercieel. Dan gaan alle topics massaal even op slot en dan gaan we eruit voor de reclamequote:
Ik neem aan dat je de Metro verafschuwelijkt. Dat is namelijk ook een krant vol met cijfers en feiten. Overigens vind ik de samenvattingen een flinke stap vooruit. Je ziet wanneer de acties gebeuren en je weet ook de statistieken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:26 schreef regenworm het volgende:
Wat is dit voor een kut programma. De NOS deed het veel beter dan deze commerciële hoeren. Elke keer bij een herhaling iets van de hartstichting die heb je echt nodig.
Reclame links in het beeld zeer slecht gemonteerd.
Wedstrijd is afgelopen gaan ze er 10 minuten over lullen reclame op de achtergrond.
Allerlei cijfers in beeld waar je geen reet aan hebt, heb de tv maar uitgezet.
Neem het de volgende keer wel op dan kan ik al dat gezeik doorspoelen.
Dan zullen de kijkcijfers tot een absoluut dieptepunt dalen. Dan is het: 'zeg maar dag tegen Talpa'.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:40 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Alleen als Kraay jr. de uitzending mag presenteren![]()
ARD heeft ook reclame tussen de wedstrijden door. Zelfs meer dan Talpa, maar kortere samenvattingen en geen statistieken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de Metro verafschuwelijkt. Dat is namelijk ook een krant vol met cijfers en feiten. Overigens vind ik de samenvattingen een flinke stap vooruit. Je ziet wanneer de acties gebeuren en je weet ook de statistieken.![]()
En verder neem ik ook aan dat je nooit naar de BBC kijkt. Die doet exact hetzelfde als Talpa, alleen zonder reclame. Als Talpa je niet zint, dan kun je nog Engels Voetbal kijken op NOS of Duits Voetbal op ARD.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:54 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Fok gaat ook nog eens commercieel. Dan gaan alle topics massaal even op slot en dan gaan we eruit voor de reclame
O ja, over statistieken gesproken: ook de ARD kan er wat van.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
ARD heeft ook reclame tussen de wedstrijden door. Zelfs meer dan Talpa, maar kortere samenvattingen en geen statistieken.
Ik ben blij met "De Wedstrijden"
Ik herkende alleen Ron de Rijk. Waar hebben ze de rest vandaan geplukt dan? Soms was het een beetje TE enthousiast...quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:50 schreef HassieBassie het volgende:
Voor de rest vond ik het top, maar dat komt denk ik door de vertrouwde stemmen van de commentatoren. AL die andere snufjes hoeven van mij niet, maar ach, ik stoor me er niet aan.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:11 schreef Oldbie het volgende:
Ik vind het helemaal niet slecht.
Bij vrije trappen krijg je de 9.15m cirkel te zien....soms ook afstand tot doel
Stand en tijd staan steeds in beeld (NOS deed alleen stand en je moest maar raden hoever de wedstrijd gevorderd was)
Die statistieken aan het eind vind ik best leuk om te zien.
Kortom: ik ben best enthousiast
Vanaf augustus zijn Ron de Rijk, Albert Mantingh, Koert Westerman, Mark van Rijswijk, Michiel Teeling en Vincent Schildkamp tijdens de wedstrijden te horen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:57 schreef navi het volgende:
[..]
Ik herkende alleen Ron de Rijk. Waar hebben ze de rest vandaan geplukt dan? Soms was het een beetje TE enthousiast...![]()
Daarom een oproep voor alle NOS- (en evt. voetbal-)haters: Als het WK 2006 begint allemaal afstemmen op Sporza, ARD etc. etc. Zo krijgen jullie waar voor jullie geld en hoeven jullie niet op te winden over Frank Snoeks of Philip Kooke.quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:59 schreef Oldbie het volgende:
De NOS blijkt keer op keer niet in staat normaal verslag te kunnen brengen van sport.
Denk eens aan de Tour de France afgelopen juli. De laatste etappe was meer een terugblik op 1980 dan een verslag van de etappe.
De olympische spelen was en regelrechte drama. Een en al herhalingen. Ik heb wel een stuk of 30 keer gezien dat Mia Audina zilver won. En Pieter v.d. Hoogeband heeft in totaal 12 km gezwommen om goud te pakken op de 50meter.
Zo zijn er legio voorbeelden te noemen. Ik ben blij dat de NOS geen voetbalrechten meer heeft en ik hoop dat andere zenders nog veel meer sport bij de NOS wegkaapt. De NOS is een prutszender!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |