Nog nooit een jointje gehad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:50 schreef saaw het volgende:
[..]
bier is okee
wijn is ook prima. of vodka of tequilla of ruim of bacardi of een jointje![]()
zoete drankjes zijn niet okee, blegh, krijg je alleen maar dorst van
wauw.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:51 schreef saaw het volgende:
[..]
dan ben je ongeveer 1,5 jaar jonger dan ik, dus 16?
Ik ook niet.quote:
Sorryquote:
Misschien moet je deze nemen, dan val je niet zo opquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik wíl niet meer zwart worden! Ik werd altijd gediscrimineerd enzo
Mohammeds zijn altíjd onschuldig!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:54 schreef saaw het volgende:
[..]
ofcourse
zijn jullie ook nog onschuldig of dat niet![]()
roken is wat anders dan een jointje roken hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik gá niet roken.
Als ik stop word ik net zo chagerijnig als me ma nu is.
Kolere...
Rooie.jpgquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:55 schreef Gabry het volgende:
[..]
Misschien moet je deze nemen, dan val je niet zo op![]()
http://swird5rules.nl/images/rooie.jpg
Doet voor mijn gevoel t zelfde aan, weet niet waaromquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:55 schreef saaw het volgende:
[..]
roken is wat anders dan een jointje roken he
wiet en/of hasj kan je ook vaporizen of puur roken of cake/pannekoeken/whatever bakken enzo, niks geen rook
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:54 schreef saaw het volgende:
[..]
ofcourse
zijn jullie ook nog onschuldig of dat niet![]()
Jij bent bijna 17? Dan ben ik 19quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:52 schreef saaw het volgende:
[..]geniaal
wil je er ook serieus antwoord op? kan hoor![]()
je hebt nog een hoop te lerenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doet voor mijn gevoel t zelfde aan, weet niet waarom
nee ik ben 18quote:
Zie je, zie je!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:58 schreef saaw het volgende:
[..]
je hebt nog een hoop te lerenwiet is niet verslavend dus krijg je ook geen 'afkickverschijnselen' zoals bij nicotine
en dat kleine beetje tabac in een jointje is volgens mij ook wel te verwaarlozen
ik krabbel terug van wat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zie je, zie je!
Je krabbelt terug
Ik keek in je profiel, maar ik dacht dat et 2004 wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:58 schreef saaw het volgende:
[..]
nee ik ben 18
klinkt heel interessant hoor maar ik was vorige week jarig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |