Apen pakkiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:19 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Shoot the shooter![]()
Nou goed, geen paars meer, maar een polo vinnik toch mooier dan zo'n apenpakkie
Mij vanmiddag ook , maar had niet zoeen zinquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:23 schreef Renesite het volgende:
AH Vinkhuizen
Maandag beginnen weer, van 6 tot kwart over 8, daarna elke avond heb ik gehoord...
Intotaal ruim 18 uur excl. "beluren"
Ze bellen me regelmatig![]()
Doe 'ns een foto van zo'n bodywarmer, daar kan ik me dus niks bij voorstelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:21 schreef BObNL het volgende:
[..]
Apen pakkieWij hebben ook Truien en Bodywarmers trouwens. Heb nog zoeen Bodywarmer in mijn kast hangen
In vorrige topic staat dat men digicam dood is, en heb geen foto ervan klaarliggenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Doe 'ns een foto van zo'n bodywarmer, daar kan ik me dus niks bij voorstelen![]()
Na de vakantie belde ik even voor me eerste uren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:23 schreef BObNL het volgende:
[..]
Mij vanmiddag ook , maar had niet zoeen zin
En ik heb geen werkkleding naar huis.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:24 schreef BObNL het volgende:
[..]
In vorrige topic staat dat men digicam dood is, en heb geen foto ervan klaarliggen
haha lulligquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Na de vakantie belde ik even voor me eerste uren.
"Ze zouden me toch niet elke dag ingeroostert hebben?" merkte ik snugger op.
Me ma moest toch boodschappies dus ik ging mee.
"Godschristus"
ELKE DAG!!!!
Kassa vind ik ronduit relekst.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:26 schreef BObNL het volgende:
[..]
haha lulligIk hoop echt dat ik binnenkort ook brood mag doen
![]()
![]()
Arm schaap.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:31 schreef saaw het volgende:
mag ik hier schelden?
heb net 5 uur lang tussen allemaal bejaarden gezeten op een familie-verjaardag waar ik met minstens 40 jaar verschil de jongste was
heb de hele avond heel braaf iedereen hadjnes geschud en lief gelachen als ze zeiden dat ik zooo was gegroeid![]()
![]()
![]()
![]()
Gooi het er maar uit..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:31 schreef saaw het volgende:
mag ik hier schelden?
Maar je bent toch ook behoorlijk gegroeit?quote:heb net 5 uur lang tussen allemaal bejaarden gezeten op een familie-verjaardag waar ik met minstens 40 jaar verschil de jongste was
heb de hele avond heel braaf iedereen hadjnes geschud en lief gelachen als ze zeiden dat ik zooo was gegroeid![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben gen schaap hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |