Ik denk het ook, ik bedoel het heeft Harm Edens en Ger Apeldoorn als schrijvers (:N) en zit daarnaast tegenover GTST & achtuurjournaal...quote:
Hoewel een voorspelbare gedachte, GMTA...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:35 schreef Asskicker14 het volgende:
De vraag is beter geformuleerd wanneer je het zo stelt: Welk programma van Talpa gaat NIET floppen?
100% dezelfde mening...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:25 schreef Grimli het volgende:
ja hoor na 1 potje voetbal gelijk al reclame
vet lang na ijlen over een potje
gatverdamme...
Die leek mij juist wel geinig... Behoorlijk uitgekauwde situatie in de promo, maar "Birgit Schuurman".quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:31 schreef Cee het volgende:
Verder: die ene serie waarvan ik me de naam niet kan herinneren maar het ging over neuken en Angela Schijf.
Het idee is geinig, alleen had ik het liever zonder die heks van een Angela Groothuijzen gezien. Het zou leuk zijn als de andere mensen gewoon even aan het woord kunnen worden zonder dat zij iedere keer d'r mening moet laten horen...quote:Verder: Thuis. Geef je Angela Groothuijzen weer 'n programma, moet ze 'm delen met hubbetutten als Victoria Koblenko, Froukje deNogwat en Winston Gerstanogiets.
Zolang 't nog de oude vertrouwde Bob Saget afleveringen zijn wordt 't een topper!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:37 schreef Drakul het volgende:
Wat dacht je van "America's Funniest Homevideo's"? Op en "flop"
Ik hoef sowieso niets van Desperate Housewives en Sex & the City, m.a.w. Gooise Vrouwen mag van mij weggaan en dan moet er een dagelijkse quiz komen, heb ik doordeweeks weer iets te kijken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Zolang 't nog de oude vertrouwde Bob Saget afleveringen zijn wordt 't een topper!Paradepaardje van Talpa.
En, mwoah, ik ben van 't vrouwelijke geslacht dus Schijf/Schuurman doen me niks. Die Gooise Mutsen serie lijkt me nog wel redelijk, alleen wel érg afgekeken van Desperate Housewives en Sex and the City. En waarom zien de beelden van NL series er altijd zo grauw en muf uit?![]()
Maar ik hoop dat door deze comedy GTST van de buis af wordt gevuurd, dan zijn we af van een amateuristisch programma. Jammer voor die 1 miljoen kijkers, maar dit programma heeft 14 jaar te lang geleefd.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Het idee van Samen klinkt goed, maar een dagelijkse comedy is er zo vaak dat het denk ik al snel niet meer grappig is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |