Graag.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:23 schreef mark_03 het volgende:
Hey Beev, ik vind dat logo van je site niet echt geweldig. Zal ik deze week ff een upgrade gaan maken?
.
Ik kijk liever naar Daphne.quote:
Froukje + Victoria > Daphnequote:Op maandag 15 augustus 2005 17:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Daphne..
Not by my watch.quote:
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is de liefde over?
Ik zie geen logo op de officiële site?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Graag.. Ik ben er niet zo goed in.
. Maar ik wilde dat logo van de officiële site erin hebben en die drie adressen..
. Maar met paint gaat dat niet zo geweldig.
.
http://www.talpa.tv/web/show/id=47651/dbid=1/typeofpage=47019quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zie geen logo op de officiële site?
Wowie.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/show/id=47651/dbid=1/typeofpage=47019
Staat nog nergens gelinkt ofzo, maar met behulp van sites van andere programma's en het veranderen van de cijfers kwam dit eruit..
Ze is wel leuk ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wowie.
Weet je wat ook wowie is?
[afbeelding][afbeelding]
Ja, Beev, we weten al dat jij geen smaak hebt.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:58 schreef BVO het volgende:
Je bedoelt die rechter op de linkerfoto en de linker op de rechterfoto toch? Das de leukste van de twee.
Bedoel je die ander??quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, Beev, we weten al dat jij geen smaak hebt.....
quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Bedoel je die ander??. Ik vind die ik aanwees toch wel een stuk leuker.
.
Je wordt eindelijk verstandig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:29 schreef MissBliss het volgende:
Wat is 'Thuis' stom zeg
Ik wil niet meer met de TT geassocieerd worden
Dit is het eerste Talpa dat ik zie nu, dus van 'eindelijk' is geen sprakequote:
Zie, je wordt verstandig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit is het eerste Talpa dat ik zie nu, dus van 'eindelijk' is geen sprake
Maar ik zit ook totaal niet te wachten op nog wat Nederlandse comedyseries eerlijk gezegd
Beev laat leren door herhaling he..quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, Beev, we weten al dat jij geen smaak hebt.....
Dat was ik alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |