Hoe wil je 't gaan testen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mogen we t dan ook komen testen?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Roddelen op MSN overen
.
Kom je dan wel achterquote:
fotoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kom je dan wel achter![]()
![]()
Ik ben ijs halen
Hopen dat de geile blonde god er weer is![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Roddelen op MSN overen
.
Wat een ghey bandquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:41 schreef Timmah het volgende:
Wat is Placebo toch een GE-WEL-DIG-E Band..
[afbeelding]
die middelste...mmmmmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:41 schreef Timmah het volgende:
Wat is Placebo toch een GE-WEL-DIG-E Band..
[afbeelding]
Och.. het gaat om de muziek he?quote:
Die houdt wel van een beetje Make-up enzo.quote:
draaien we de rollen gewoon om.. man met make up..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:45 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die houdt wel van een beetje Make-up enzo..
Trustenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:49 schreef anne1982 het volgende:
Ik ga maar eens naar bed... mijn hoofd valt de hele tijd naar links...tegen de muur![]()
Like... how the bleep would I know?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:50 schreef TehRockstar het volgende:
Waar zijn tech en wizarddragon?
Wiz kennende... ergens op dezelfde plaats?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waar zijn tech en wizarddragon?
Welk geile blondje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ijs..Alleen het geile blondje was er niet
Ik werk niet 's avonds, sorry, dacht dat je dat wist.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ijs..Alleen het geile blondje was er niet
Ja maar..ja maar...ik dacht dat je altijd voor me klaar stond?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik werk niet 's avonds, sorry, dacht dat je dat wist.
Neem de volgende keer ongemerkt een foto vanachter een kast ofzo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het geile mannelijke blondje in zn strakke shirtje en de leuke glimlach..
of t nou service of interesse is.. t boeit me niet..
Sta ik ook. Alleen niet vanavond. Beetje verrotte samenloop van omstandigheden, het spijt me.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja maar..ja maar...ik dacht dat je altijd voor me klaar stond?
Heb niet zo'n hippe telefoon (nog)...misschien als mn salaris er volgend maand wat rianter uitziet..durf nog geen abonnement aan hahaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neem de volgende keer ongemerkt een foto vanachter een kast ofzo.
Jou vergeef ik t welquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sta ik ook. Alleen niet vanavond. Beetje verrotte samenloop van omstandigheden, het spijt me.
Je geloofwaardigheid is tanende.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:02 schreef TehRockstar het volgende:
Die Harry Potter gast is eigenlijk best wel lekker.
Ik vind het lullig dat ik je heb laten zittenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb niet zo'n hippe telefoon (nog)...misschien als mn salaris er volgend maand wat rianter uitziet..durf nog geen abonnement aan haha
[..]
Jou vergeef ik t welGaat ie?
Wat heb je trouwens tegen goths?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:09 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga in dit topic niet met lindsay lohan plaatjes rondslingeren
quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het lullig dat ik je heb laten zittenMijn strakke shirtje zat in de was...
Jezus, nog kleiner... da's 20 cm korter dan ik!quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:14 schreef TehRockstar het volgende:
Daniel Radcliffe
Height
5' 5½" (1.66 m)
OMG!
omg, serieus.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jezus, nog kleiner... da's 20 cm korter dan ik!
Doe ik het ff voor jou..quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:09 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga in dit topic niet met lindsay lohan plaatjes rondslingeren
Ukkiequote:Op zondag 14 augustus 2005 00:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
omg, serieus.
Hij is 4cm korter dan ik.
Die derdequote:Op zondag 14 augustus 2005 00:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Doe ik het ff voor jou..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |