Beidequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Chocola......of Kersen?
Ik zie het al helemaal voor me..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:04 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Ja, en er is mega veel over, dus ik heb voor morgen nog maar ff de ouders van bart uitgenodigd... zie ik die ook weer eens![]()
Eenschquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
EenschBaggerspul.
Hoewel eyeliner bij een man best sexy kan zijn
gelukkig zat ik toen nog op 1 hips per minuut minder........quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me..
Heeeeyjj, ouwers van Bawht, kommuh jullie <hips> morguh zuipuh? Wahnt ikkuh hep een babak.. een babaak... <hips> een babakuu gehouw maar we krijge de roséée nie meer op vanaaf... En ik hep jullie al sooooon tijd nie meer gesien, jullie kunnen steeds <hips> nie als ik hullie uitnojidig...
Bij een man wel ja.......quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
EenschBaggerspul.
Hoewel eyeliner bij een man best sexy kan zijn
Nee hoor... Ik blijf een vrouw met mannelijke trekjes....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
Jullie zijn ghey
Make-up is niet mooi bij een man. Zeker niet eyeliner, zie Michael Jackson.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
Jullie zijn ghey
Het moet natuurlijk wel SUBTIEL he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
Jullie zijn ghey
maar dat is dan ook geen man meer maar een produkt van de plastisch chirurgquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
Jullie zijn ghey
Hij heeft toch echt een grote zwart-wit getattoeerde plassert als ik naar het nieuws kijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat is dan ook geen man meer maar een produkt van de plastisch chirurg
Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Dit topic gaat zo helemaal de verkeerde kant op met al die vrouwen en bi's..
Welke vrouwen...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben niet biquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Als je over een tijdje uit de kast komt, zullen we het niet tegen je gebruiken.quote:
suggesties ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je over een tijdje uit de kast komt, zullen we het niet tegen je gebruiken.
Letter rip!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
D'r was laatst zo'n wetenschappelijke publicatie hè, over bi mannen..
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:19 schreef wonderer het volgende:
[afbeelding]
Heel... mannelijke... politiemannen.
Is begin juli vrij uitgebreid in het nieuws geweest.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Laat je onderzoekje es zien.
quote:The study, by a team of psychologists in Chicago and Toronto, lends support to those who have long been skeptical that bisexuality is a distinct and stable sexual orientation.
People who claim bisexuality, according to these critics, are usually homosexual, but are ambivalent about their homosexuality or simply closeted. "You're either gay, straight or lying," as some gay men have put it.
In the new study, a team of psychologists directly measured genital arousal patterns in response to images of men and women. The psychologists found that men who identified themselves as bisexual were in fact exclusively aroused by either one sex or the other, usually by other men.
Ik ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:23 schreef Vlarp het volgende:
Toch mis ik de oude garde in het topic
*zucht*quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ook..
Vooral Dave en LuQas..
Dat telt nog steeds niet voor heel den wereld. Als ik niet biseksueel was dan zou dit de laatste plek op aarde waar ik daarover zou liegen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Is begin juli vrij uitgebreid in het nieuws geweest..
[..]
Niet als je het zelf gelooft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat telt nog steeds niet voor heel den wereld. Als ik niet biseksueel was dan zou dit de laatste plek op aarde waar ik daarover zou liegen.
't komt nog welquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat telt nog steeds niet voor heel den wereld. Als ik niet biseksueel was dan zou dit de laatste plek op aarde waar ik daarover zou liegen.
Dus het is wetenschappelijk onmogelijk verklaart?quote:
Oh, ik ben het niet met dat onderzoek eens. Maar je hoeft er niet over te liegen om het niet waar te laten zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dus het is wetenschappelijk onmogelijk verklaart?![]()
Vast, en jullie krijgen het als eerste te horen.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vast, en jullie krijgen het als eerste te horen.![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vast, en jullie krijgen het als eerste te horen.![]()
Wat ik wil zeggen, is dat de mens ontzettend goed is in zichzelf wat wijsmaken. Dus als jij jezelf uittentreure overtuigd hebt dat je bi bent, zonder ooit enige interesse in vrouwen te hebben gehad, dan lieg je niet als je hier zegt dat je bi bent. Je weet immers niet beter. Dat wil echter niet zeggen dat het ook zo is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:32 schreef TehRockstar het volgende:
Dubbele ontkenningen zijn moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |