Wat zeur je nou, moet je soms nog naar buiten?quote:
mietjequote:Op zondag 14 augustus 2005 01:27 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, ik stop met posten tot het topic vol is, ik wil niet nog een topic starten.
dan heb je nog tijd tot jan 2006 want dan begint in USA seizoen 5quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
1tje klaar..nog 2 te gaan (minimaal)
afleveringen he ?quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan heb je nog tijd tot jan 2006 want dan begint in USA seizoen 5
Ik zit bij Lost op 18 nuquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:33 schreef Stroekie het volgende:
ja daar zeg je zo wat
moet nog stees ook paar uur leegmaken om vanaf episode 21 nog het einde van lost te gaan bezichtigen
het was een leuk feestje, al had ik me er meer van voorgesteld qua drukte en het was toch voornamelijk een wat ouder publiek ! Maar het is wel lachen dat je gewoon even een boot op kan en daarop dansen en drinken en een rondje varen langs allemaal nieuwsgierige belgjesquote:
en dan telkens van boot verwisselen??quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:38 schreef creno het volgende:
[..]
het was een leuk feestje, al had ik me er meer van voorgesteld qua drukte en het was toch voornamelijk een wat ouder publiek !
ja die boten varen af en aan, die maakte dan een rondje wat ongeveer een half uur a drie kwartier duurde, alleen de laatste boot maakte een extra lange ronde, bijna anderhalf uur ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan telkens van boot verwisselen??
kon d'r niet helemaal wijs uit worden op hun site
maar dat van ouder publiek zal ik voor volgende keer in mind houden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |