Dat valt wel mee, want doorgaans neemt de vraag naar dit soort producten alleen maar toe (betere naamsbekendheid, meer games beschikbaar, het dalen van de prijs, enz.) en wordt de piek pas na een jaar of 4 bereikt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:27 schreef menesis het volgende:
Maar op zich wel een beetje logisch toch? Eerst moeten ze dikke mun ten investeren in een enorme productie capaciteit voor veel units in zeer korte tijd (de launch) en vervolgens hebben ze er niets meer aan omdat de vraag heel snel keldert en op een lager niveau doorgaat. Dan zit je met al die dure productieapparatuur toch?
Waarom per se 6 games?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:26 schreef vannilesoep het volgende:
Bijna zo ver.
Op 29 Aug ga ik dus 6 games halen bij Freerecordshop, maar wat zijn nou de must haves? Lumines trekt me niet zo, 50 ¤ om te puzzelen?help me out here
![]()
Zou ik even wachten tot 1 september, dan begint die 3 halen 2 betalen pas dacht ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:26 schreef vannilesoep het volgende:
Bijna zo ver.
Op 29 Aug ga ik dus 6 games halen bij Freerecordshop, maar wat zijn nou de must haves? Lumines trekt me niet zo, 50 ¤ om te puzzelen?help me out here
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:51 schreef H.Flick het volgende:
Must-haves zijn wat mij betreft alleen Lumines (maar die wil je niet), Wipe-Out en Virtua Tennis.
Ik zou geen 6 spellen kunnen bedenken die ik echt zou willen hebben voor de PSP. Ik heb er nu 3 en daar komt Virtua Tennis bij zodra hij hier uit is.
Omdat mijn broer ook een psp haalt, ik betaal 1½ game, hij ook 1½ en me ma 1 (quote:
Ik heb op een lijst van software van de FRS (op dat blaadje dat je bij de resevering krijgt) geen MGA staanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:10 schreef gamecube_master het volgende:
3=2 wordt voor mij:
Wipe-Out, Metal Gear Acid en Lumines
Als het goed is wel. Maar ik haal hem bij de Dixons, ik heb de mederwerkers daar even lief aan gekeken om mij ook dat 3e spel gratis te gevenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:23 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Ik heb op een lijst van software van de FRS (op dat blaadje dat je bij de resevering krijgt) geen MGA staanWeet iemand of de Freerecord-shop die wel heeft op 29 augustus?
Als ie neit bij de launch verkrijgbaar is, kan ik hem dan later ophalen of inruilen bij frs?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:51 schreef Ni3L50L het volgende:
Dit zijn zo'n beetje de beste games tijdens de launch.
[lijsje]
Metal Gear is in Australie niet direct vanaf de launch verkrijgbaar, misschien in Europa ook niet.
Is ie.. daar al.. jij hebt hem.. bij FRS.. gekocht?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:17 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Wat zijn die games belachelijk duur bij frs
Importquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:29 schreef Thomper het volgende:
[..]
Is ie.. daar al.. jij hebt hem.. bij FRS.. gekocht?
Nee tijdje terug besteld in Canadaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:29 schreef Thomper het volgende:
Is ie.. daar al.. jij hebt hem.. bij FRS.. gekocht?
Ik vind ¤55 voor een game eigenlijk belachelijk duur. Als ik weer eens wat games ga kopen zoek ik internet wel af naar de goekoopste prijsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:45 schreef H.Flick het volgende:
Prijzen bij FRS vind ik nog wel meevallen. Gemiddeld 55 euro... bij play.com zijn ze 47.99 dus dat scheelt lang niet zoveel als bij consolegames.
Pixel garantie duurt een maand en geldt vanaf 6 pixels. Ik weet alleen niet meer waar ik het gelezen hebquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:53 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben overigens benieuwd hoe het zit met dode pixels op de Europese PSP's
Aan 6 zit je snelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pixel garantie duurt een maand en geldt vanaf 6 pixels. Ik weet alleen niet meer waar ik het gelezen heb
Say what ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Aan 6 zit je snel
Ik hoop voor de Europese PSP bezitters dat de kwaliteit is verbeterd![]()
en vanaf 29/8 start 3=2 aktie op alle games, dus ook pspquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:45 schreef H.Flick het volgende:
Prijzen bij FRS vind ik nog wel meevallen. Gemiddeld 55 euro... bij play.com zijn ze 47.99 dus dat scheelt lang niet zoveel als bij consolegames.
Wat moeten die gasten van het hoofdkantoor op Fok! wel niet denkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:21 schreef Retarded het volgende:
[..]
en vanaf 29/8 start 3=2 aktie op alle games, dus ook psp
niets... ik heb niets gezegdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:36 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Wat moeten die gasten van het hoofdkantoor op Fok! wel niet denken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |