Wat nou goedkoopquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:10 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Wel klote, is er ergens dan wel een goedkoop adresje in NL.
Een 13 jarige scholier heeft niet zoveel te bestedenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat nou goedkoop
Het ding ligt hier nog niet eens in de winkel en je moet m goedkoop hebbenHet is geen 2e hands gameboy die je voor een prikke op de kop kan tikken.
Gewoon flappen neerleggen net zoals we allemaal gedaan hebben. En ik denk dat, ook na de release in europa, het importeren het goedkoopste! blijft.
Je ligt niet in Sony's doelgroep dus ze wensen je de tyfus toe!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:37 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Een 13 jarige scholier heeft niet zoveel te bestedenAnders mag jij wel mijn gameboy overnemen!
Sarcasme is okayquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:40 schreef MMaRsu het volgende:
een 13 jarige scholier moet geen Psp kopen maar Nintendo steunen
Gelukkig is het gemiddelde "teken een pacman en laat m lopen" ds-spelletje ook erg geschikt voor volwassenenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:41 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je ligt niet in Sony's doelgroep dus ze wensen je de tyfus toe!
Mja de toppers komen nogquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:57 schreef SuperFruitig het volgende:
Gelukkig is het gemiddelde "teken een pacman en laat m lopen" ds-spelletje ook erg geschikt voor volwassenen
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:41 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je ligt niet in Sony's doelgroep dus ze wensen je de tyfus toe!
(en Mmarsu, als je ouder bent dan 13 ook)
Wel vet idee, in het vliegtuig met z'n allen multiplayenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:34 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff, vandaag thuisgekomen uit Hong Kong. Je werd daar doodgegooid met die krengen. Halve vliegtuig had er eentje gekocht geloof ik.
Ja, en op het moment dat je joined, stort het vliegtuig neer vanwege de WiFi signalen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:45 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Wel vet idee, in het vliegtuig met z'n allen multiplayen![]()
Psp heeft geen antennequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:16 schreef Yankee_One het volgende:
Inderdaad, tijdens het vluchtpraatje van de hoofdstewardess werd er nog even duidelijk gemaakt dat apparaten met een antenne niet aan mochten staan.
Hoe wilt u dan draadloos verbinding maken, rooksignalen? Dat is zooo anno 1886quote:
Iddquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil screens van FFCC!!!!111111 Kut SquareEnix
Nope voornamelijk navigatie-apparatuur kan storen. Netzoals in het ziekenhuis geen mobieltjes mogen worden gebruikt. Bij sommige boxen als je belt hoor je ook storing/ruis. Zo'n idee moet je hebben in het vliegtuig met navigatie-apparatuurquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Helaas kun je met wifi geen plane laten neerstorten
Dat is wel een koopje dan. Although Hitch een gigantische kutfilm isquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:18 schreef DuckyV het volgende:
Net heeft een maat van me gebeld
Hij kan als het goed is zo'n psp krijgen van die avond. (Y)
Voor 250¤:
- PSP value Pack
- Wipeout Pure
- Hitch Film
- 512 MB Memorystick Sony
- Muziek UMD
Lekker 150¤ spullen erbij. Jammer genoeg geen UMD Spiderman op 1september, hij krijgt hem pas tussen 5-9 september ofzo. Maarja die koop ik dan wel weer erbij
Ohyeahhhh nu maar blijven hopen.
1 euro korting met salland dusquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:31 schreef Pecker het volgende:
Personeelsprijs van 1GB Official Sony memory stick pro duo: 90 euriNetjes! Scheelt me weer
en verzendkostenquote:
1.52, ga daar maar van uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:40 schreef IkWilbert het volgende:
Dit is interessant!
Onderstaand stukje van fok!games:
"Ook zal de nieuwe firmware v2.00 niet op de Europese PSP's geinstalleerd staan. Kopers krijgen een UMD-disc bij de PSP waar de update opstaat."
Dus toch 1.50 firmware op de europese psp's??![]()
Ja, dat je de achtergronden kunt wisselen (bureaublad). Oorspronkelijk wisselden de achtergronden afhankelijk van welke maand het was. Vanaf 2.00 kun je zelf de achtergronden vervangen en wisselen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |