quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:07 schreef methodmich het volgende:
Dorus de Vries bij Dunfermline in Schotland, Karim Touzani bij Aberdeen.
Tuurlijk mag wat, zal hem straks aanvullenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:23 schreef methodmich het volgende:
We beperken ons tot de hoogste profdivisies of mogen spelers als Fabian Wilnis (Ipswich) ook?
Heeft de afgelopen jaren in Portugal gebivakkeerd, en is deze zomer naar Qatar gegaan om nog even zakken te vullen.quote:
Maar Boussoufa heeft ook de Nederlandse nationaliteit, van Boukhari weet ik dat niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Net als Boussouffa eigenlijk ?
Dan haal ik hem uit mijn lijstquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Muhamadu is door Cercle inmiddels terug uitgeleend aan een Nederlandse eerste divisie ploeg ...
Mooi leventjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:54 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Heeft de afgelopen jaren in Portugal gebivakkeerd, en is deze zomer naar Qatar gegaan om nog even zakken te vullen.![]()
Hij deed het in Portugal zeer goed trouwens. Was de laatste jaren aanvoerder en zeer populair bij de fans. Maar nu wilde hij inderdaad nog één keer een aardige klapper maken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:54 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Heeft de afgelopen jaren in Portugal gebivakkeerd, en is deze zomer naar Qatar gegaan om nog even zakken te vullen.![]()
Nee, ook een Nederlandsequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mooi leventje![]()
Smolarek heeft alleen een Pools paspoort toch?
Duitslandquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:16 schreef RayMania het volgende:
Engeland:
Premiership:Arsenal: Robin van Persie, Vincent van den Berg Chelsea: Arjen Robben, Khalid Boulahrouz Liverpool: Dirk Kuyt, Boudewijn Zenden, Jan Kromkamp Wigan Athletic: Denny Landzaat, Arjan de Zeeuw Newcastle United: Tim Krul Everton: Andy van der Meyde Manchester United: Edwin van der Sar Middlesbrough: George Boateng Charlton Athletic: Jimmy Floyd Hasselbaink Fulham: Collins John Tottenham Hotspur: Edgar Davids, Martin Jol (trainer) Aston Villa: Wilfred Bouma Manchester City: Kiki Musampa
Coca-Cola Championship:Ipswich Town: Fabian Wilnis Cardiff City: Glenn Loovens
Spanje:Barcelona: Mark van Bommel, Giovanni van Bronckhorst, Frank Rijkaard (trainer) Valencia: Patrick Kluivert Levante: Riga Mustapha Real Madrid: Ruud van Nistelrooij Celta de Vigo: Daniël de Ridder
Italië:AC Milan: Clarence Seedorf
Duitsland:Bayern München: Roy Makaay Hamburger SV: Rafael van der Vaart, Nigel de Jong VfL Wolfsburg: Rick Hoogendorp, Tommy van der Leegte, Kevin Hofland Borussia Dortmund: Bert van Marwijk (trainer) Hertha BSC: Ellery Cairo, Dick van Burik Hannover '96: Arnold Bruggink Alemannia Aachen: Erwin Koen, Jeffrey Leiwekabessy 1. FC Nurnberg: Gerald Sibon
België:RSC Anderlecht: Mbark Boussoufa Cercle Brugge: Brian Pinas, Wouter Artz Racing Genk: Orlando Engelaar
Frankrijk:Stade Rennes: Mario Melchiot Valenciennes: Patrick Paauwe
Schotland:Celtic: Evander Sno Dunfermline: Dorus de Vries Aberdeen: Karim Touzani Hibernian: Shelton Martis
Rusland:FC Zenit: Fernando Ricksen, Dick Advocaat (trainer) Spartak Moskou: Quincy Owusu-Abeyie Nationaal Elftal: Guus Hiddink (bondscoach)
Polen:Nationaal Elftal: Leo Beenhakker (bondscoach)
Oekraïne:Metallurg Donetsk: Jordi Cruijff Stal Alchevsk: Sendley Sidney Bito, Ton Caanen (trainer)
BulgarijeLitex Lovech: Thijs Sluiter
Qatar:Al Nassr: Mitchell van der Gaag
Bouhkari heeft de Nederlandse en Marokkaanse nationaliteitquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:10 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Maar Boussoufa heeft ook de Nederlandse nationaliteit, van Boukhari weet ik dat niet.
Even mezelf verbeteren: Atletico it is (waarschijnlijk niet al te lang meer)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:10 schreef dndiek het volgende:
Kiki Musampa bij Man City
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:33 schreef tong80 het volgende:
Ik hoorde gisteren een Anderlecht spelende Marokaanse nederlander spreken. Althans dat denk ik een jonge aanvaller die er net twee weken zit. Wie is dat ?
Ok van welke club kwam ie. Want ze vonden hem idd een groot talent.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is Mbark Boussouffa, Tong, het grootste talent dat Nederland weggooide door hem vorig jaar niet op te roepen waardoor hij voor Marokko koos :p
Denk je dat ie goed genoeg is voor Oranje dan? Het is een fantastische voetballer, maar ik waag het te betwijfelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat is Mbark Boussouffa, Tong, het grootste talent dat Nederland weggooide door hem vorig jaar niet op te roepen waardoor hij voor Marokko koos :p
Komt natuurlijk uit de jeugdopleiding van het enige echte Ajax. Koos voor Chelsea toen Ajax hem geen plaats bij het eerste wou geven. Brak bij Chelsea niet door en ging naar AA Gent. Was daar het mannetje, en sinds kort bij RSCA te bewonderen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok van welke club kwam ie. Want ze vonden hem idd een groot talent.
Ik denk eigenlijk zeker dat hij goed genoeg is voor Oranje hoor. Zeker in een elftal waar hij al wat minder "de man" is moet hij nog zoveel beter zijn ... Ik denk dat men bij Oranje daar in de toekomst nog serieus wat spijt van kan hebben , volgens mij zit hij nog verre van zijn maximum potentieel ...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
Denk je dat ie goed genoeg is voor Oranje dan? Het is een fantastische voetballer, maar ik waag het te betwijfelen.
Zeg nu niet dat je nog nooit van hem gehoord had tong?quote:
Nu wel weer jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ken je hem trouwens ook niet als dit jongentje , Tong ? http://video.google.com/videoplay?docid=-1689400949208307484&q=boussoufa
Nadat hij hier op handen werd gedragen en noch door Foppe noch door Marco werd geselecteerd voor het EK/WK besloot hij definitief voor Marokko te kiezen, hij speelde er intussen een paar oefeninterlands voor, en liet de afgelopen week aan de KNVB (die blijkbaar kaarten had gevraagd voor Westerlo-Anderlecht om hem te bekijken) dat ze nu ook geen moeite meer moeten doen ...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu wel weer ja![]()
Ga er maar lekker van genieten. Jullie boffen maar. GVD wie heeft hem niet geselecteerd ? Foppe zeker ?
Ja maar ik vroeg de reden. Ieder zijn vrije keus. Maar als je door Zeist wordt genegeerd kies je voor iets ander lijkt mequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij wil zelf niet meer voor Nederland uitkomen hoor Tong.
Of je wacht gewoon nog een paar jaar, dat je ff in de pilsjesleague gloreert betekent nog niet alles.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar ik vroeg de reden. Ieder zijn vrije keus. Maar als je door Zeist wordt genegeerd kies je voor iets ander lijkt me
Als je 20 jaar bent, en speler van het seizoen in België mag je toch op zijn minst verwachten dat Foppe je eens oproept ... Als dat dan niet gebeurt , en ze zitten bij Marokko al maanden te smeken (en zo bleek) en bijna dagelijks te bellen om voor hen te kiezen, dan lijkt het mij ook duidelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:26 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Of je wacht gewoon nog een paar jaar, dat je ff in de pilsjesleague gloreert betekent nog niet alles.
Foppe wilde hem oproepen, maar hij wilde zelf niet. En als hij liever voor Marokko speelt moet hij dat vooral doen, al is het de vraag of hij dan nog wel in dit topic thuishoort.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als je 20 jaar bent, en speler van het seizoen in België mag je toch op zijn minst verwachten dat Foppe je eens oproept ... Als dat dan niet gebeurt , en ze zitten bij Marokko al maanden te smeken (en zo bleek) en bijna dagelijks te bellen om voor hen te kiezen, dan lijkt het mij ook duidelijk.
Bij Boussoufa is het mij trouwens wel vooral duidelijk dat hij nog altijd iemand blijkt te zijn die voor zijn plezier speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |