Je past je al goed aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
Bier
Jammer, ik zal je missenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:31 schreef mordradead het volgende:
ik ga straks een aantal dagen weg, hoezee
Coolquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:45 schreef mordradead het volgende:
maandag, dan ga ik misschien nog even bij iemand logeren dan weer niks en dan nog een keer weg
ik heb het gisteren gedronkenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:14 schreef mordradead het volgende:
ik heb net bier gekocht
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:09 schreef Thomper het volgende:
Bernie < www.koffiethee.nl > zegt:
ZO
NU KUN JE TENMINSTE ME BORSTHAAR ZIEN
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:09 schreef Thomper het volgende:
ZO
NU KUN JE TENMINSTE ME BORSTHAAR ZIEN
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:44 schreef RaymanNL het volgende:
Harmke Pijpers Fantopic!![]()
Harmke Pijpers![]()
zei is vaaaaag serieus, wat doet ze dat in het programma, ze is denk ik best een goede nieuwslezeres, maar niet in dat programma...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:44 schreef RaymanNL het volgende:
Harmke Pijpers Fantopic!![]()
Harmke Pijpers![]()
Ze kon beter bij de radio blijven, ipv van dat je haar ziet op TV, daargaan de kijkcijfersquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:04 schreef capibar het volgende:
[..]
zei is vaaaaag serieus, wat doet ze dat in het programma, ze is denk ik best een goede nieuwslezeres, maar niet in dat programma...
ohoooooo en jij hebt nog wel het fantopic geopentquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze kon beter bij de radio blijven, ipv van dat je haar ziet op TV, daargaan de kijkcijfers
En zij, Shownieuws! Daar is ze echt geen type voor, meer van dat dramatische nieuws, daar is ze gelikt voor (ze ziet er zelf ook uit als een drama)
ssssssssssssssstquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:18 schreef capibar het volgende:
[..]
ohoooooo en jij hebt nog wel het fantopic geopent![]()
het is groot ipv oudquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:46 schreef peristilius het volgende:
Iedereen heeft hier opeens het bier ontdekt ofzo.
Kleine jongetjes worden oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |