wie, jij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:37 schreef mordradead het volgende:
al een sony laptop gekocht
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:32 schreef DinoPK het volgende:
Voor de geinteresseerden: Werk vinden is op dit moment lastig (deel 6)
Beste dag van de laatste paar jaar voor mij(en nog een nieuwe telefoon en een minidv cam bij mijn abo erbij, het kan niet op vandaag).
tuurlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:41 schreef mordradead het volgende:
dit is natuurlijk wel een feestje waard
Ik ben verheugd te zien dat jij je mening deelt met mij. Uiterst jofel. Laten wij, onder het genot van een lekker en verfrissend drankje, gaan toezien hoe dit topic het niveau behaald dat deze topic verdient: uiterst hoog.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:55 schreef mordradead het volgende:
Naar aanleiding van Paultjes/Tomasso's post ben ik tot de conclusie gekomen dat deze slowchat wederom kwalitatief omhoog zou moeten gaan. Bij deze wil ik jullie, andere users hier, erop attenderen dat posts van dergelijke, bovenstaande, kwaliteit niet meer gewenst zijn. Bij voorbaat dank.
Het is een goede zaak dat ik niet de enige ben die deze belangrijke gedachte wil voordragen in de dagelijkse sleur van de slowchat. Ik wil ook graag wijzen op het feit dat er nog gebaggerd word, dit is geen slechte zaak mits bij deze posts kwaliteit hoog in het vaandel staat!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben verheugd te zien dat jij je mening deelt met mij. Uiterst jofel. Laten wij, onder het genot van een lekker en verfrissend drankje, gaan toezien hoe dit topic het niveau behaald dat deze topic verdient: uiterst hoog.
Eensch. Nu hoeven wij kwaliteitsposters alleen nog maar de andere posters over te halen om met dezelfde degelijke kwaliteit te posten zoals ook wij dat doen. Voorbeeld doet volgen zeg ik dan altijd maar, ha ha ha.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
Het is een goede zaak dat ik niet de enige ben die deze belangrijke gedachte wil voordragen in de dagelijkse sleur van de slowchat. Ik wil ook graag wijzen op het feit dat er nog gebaggerd word, dit is geen slechte zaak mits bij deze posts kwaliteit hoog in het vaandel staat!
Ik, bernie, ben er achter, dat het posten op een nette, maar toch ingewikkelde manier toch echt mijn manier van posten. Ik zal ook nooit, willen dat mijn kwaliteits berichten op dit forum, gaan lijken op berichten van rare personen. Berichten als ''Bier.'' en ''Ja''. Dat is nou niet echt mijn manier van posten. Wellicht zal het U zijn opgevallen, dat ik probeer dit bericht nu af te sluiten, dit heeft zo zijn reden. Er bevind zich nu een gigantische spin op de computer tafel, die mij wil betasten. BIj deze stop ik nu dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Eensch. Nu hoeven wij kwaliteitsposters alleen nog maar de andere posters over te halen om met dezelfde degelijke kwaliteit te posten zoals ook wij dat doen. Voorbeeld doet volgen zeg ik dan altijd maar, ha ha ha.
* Tomasso wrijft over z'n buik terwijl hij hard lacht.
JIj kan helemaal niet net of ingewikkeld pratenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik, bernie, ben er achter, dat het posten op een nette, maar toch ingewikkelde manier toch echt mijn manier van posten. Ik zal ook nooit, willen dat mijn kwaliteits berichten op dit forum, gaan lijken op berichten van rare personen. Berichten als ''Bier.'' en ''Ja''. Dat is nou niet echt mijn manier van posten. Wellicht zal het U zijn opgevallen, dat ik probeer dit bericht nu af te sluiten, dit heeft zo zijn reden. Er bevind zich nu een gigantische spin op de computer tafel, die mij wil betasten. BIj deze stop ik nu dus.
Met vriendelijke groet,
Uw vriend, Bernie Duijn!
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:21 schreef Gamedemon het volgende:
bier
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
BIER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |